Muusikoiden.net
05.12.2016

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Tokai als-48/CS
1
Lehi
02.01.2010 01:01:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuka tietää noista kitaroista. Kannattaako tosta maksaa 450e vai saisko jonkun esimerkiksi paremman ediphonen tuolla hinnalla. Olen kuullut kans juttua että noita tokai kitaroita liikkuu paljon käytettyinä mutta itse en ole nähnyt ainuttakaan mistä niitä saisi käytettynä?

Ziggy Bubba
02.01.2010 01:03:24 (muokattu 02.01.2010 01:04:39)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei hyvää päivää.

http://muusikoiden.net/tori/

E: tohon hintaan saa Yamahan AES620:n, joka pieksee nuo Epin ja Tokain halvimmat rimpulat helposti.

The Crookmachine Project
mattim
04.01.2010 04:40:32 (muokattu 04.01.2010 04:45:33)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lehi: Kuka tietää noista kitaroista. Kannattaako tosta maksaa 450e vai saisko jonkun esimerkiksi paremman ediphonen tuolla hinnalla. Olen kuullut kans juttua että noita tokai kitaroita liikkuu paljon käytettyinä mutta itse en ole nähnyt ainuttakaan mistä niitä saisi käytettynä?

Jos Tokaita etsit, suuntaa Japanin malleihin, eli 1990 luvulta eteenpain mallit alkaen LS70 ja isommat ovat Japanilaisia. Liikkuvat tavallisesti hieman yli 500 euron hinnoissa.

Matti

make1979
14.02.2010 13:10:29

Itse ostin kyseisen kitaran pari vuotta sitten ja aivan loistava vehje.Marssin kauppaan ja sanoin että tuon haluan ja sitten keppi mukana kaupasta ulos.

Itse tehdyillä kitaroilla kun on aloittanut soittamisen niin huomaa miten on edullisen pään kitarat kehittyneet reilun 10vuoden aikana.toiset tietty tarviaa tuhansien eurojen vehkeet että saavat soittimesta jotain ulos.

Grugi
14.02.2010 13:38:25

Itseasiassa ei noi Korean Tokait ole suinkaan kaikki surkeita, laatueroja on kyllä jonkin verran mutta ihan hyviä yksilöitä siellä on.

SDMF
hallu
14.02.2010 13:39:43

make1979: Itse ostin kyseisen kitaran pari vuotta sitten ja aivan loistava vehje.Marssin kauppaan ja sanoin että tuon haluan ja sitten keppi mukana kaupasta ulos.

Itse tehdyillä kitaroilla kun on aloittanut soittamisen niin huomaa miten on edullisen pään kitarat kehittyneet reilun 10vuoden aikana.toiset tietty tarviaa tuhansien eurojen vehkeet että saavat soittimesta jotain ulos.

Tiedä häntä kuka mitäkin tarvii, mutta jos on mahdollisuus itseään hemmotella niin miksipä sitä ei tekisi. Itse ainakin ajattelen, että jotain kallista ruokokangasta ostaessa ostetaan alämänaikainen kumppani (kyllä halpojakin soittimia kierrättämällä voi vuosien varrella hävittää kuutisen tonnia helposti). Tietysti jos köyhä ostaa kalliin, niin siinä pitää olla jo jonkinlainen käsitys mitä haluaa.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti