Muusikoiden.net
19.03.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Jackson VS. Ibanez ?
1 2
munkero
23.12.2009 17:41:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

duc: Ennemminkin niin että aina on tietyllä tavalla tuurista kiinni miten se floikkamallinen talla kestää vuosien saatossa. Itsellä oli tuollanen Charvelin 375, jolla oli ikää varmaan 15 vuotta, ja siinä alkoi vireen pysymisen kanssa olla jo ongelmia jonkin verran. Mutta eipä mikään malli taida ikuisesti kunnossa pysyä.
 
Mulla on ollu useempia Schallereita, eikä oo koskaan ollu vireenpidon kanssa ongelmia. Useammasta vanhemmasta on kyllä ollut intonaatiosäätöruuvien kierteet paskana. Mutta baseplaten ja paalujen vaihtohan auttaa molempiin vikoihin. :)
 
Mä tunnen sen jo kasvavan - GAS:in sisälläin.
mhaarala
23.12.2009 19:38:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on joku lähemmäs 20 vuotta vanha Charve 475 alkuperäisellä tallalla, mistä on pari osaa jouduttu murtovarkaan jäljiltä vaihtamaan. Vireen kanssa ei ole mitään ongelmaa, mutta toisaalta tuo on kyllä huollettu nyt aika tunnollisesti.
 
Hymyä huuleen kun kuset vastatuuleen
Painajaismainen
24.12.2009 05:02:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minulla oli kaksi Charvel 375 Deluxea, kummassakin siis Schallerin JT-590 ja vire pysyi moitteetta. Model 4:n omistin myös, siinä oli tallana JT-6, josta ei pahaa sanottavaa myöskään.
 
"Palkkapäivä iskee kuin miljoona GASia" - Kivijalka
munkero
24.12.2009 05:19:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Painajaismainen: Minulla oli kaksi Charvel 375 Deluxea, kummassakin siis Schallerin JT-590 ja vire pysyi moitteetta. Model 4:n omistin myös, siinä oli tallana JT-6, josta ei pahaa sanottavaa myöskään.
 
Miksi teit sen, miksi?
 
Mä tunnen sen jo kasvavan - GAS:in sisälläin.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «