Muusikoiden.net
05.12.2016

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Efektiloopissa vikaa?
1
doctrine
09.12.2009 21:33:35
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vahvistin JCM2000 TSL100.

Edellisellä treeniksellä efektilooppi toimi moitteettomasti. Nyt hiljan vaihdettiin treenistä ja kun kasasin vehkeet uudelleen, en saanu looppia enää toimimaan. Signaali kulkee läpi, koska multispeden viritin toimii, mutta ääntä ei tule ulos. Kun laitan efektit suoraan kitaran ja vahvistimen väliin niin toimii.

Oonko mä rikkonut jotain roudauksen aikana? Osaatteko sanoa mistä vikaa voisi lähteä etsimään? Mulla ei oo mitään käsitystä ton stygen sielunelämästä, se on mun eka putkivahvari eikä niin mitään hajua elektroniikasta muutenkaan.. Joten sellanen rautalankaselitys lienee paikallaan ;)

http://www.payloadband.info/
oiva tumpeloinen
09.12.2009 22:38:49 (muokattu 09.12.2009 22:39:39)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ota muljutin pois lenkistä ja laita pelkkä piuha tilalle. Siis sendistä returniin pelkkä piuha. Jos tulee ääni läpi, niin sulla on ongelma muualla kuin vahvistimessa. Jos taas vahvistin on edelleenkin pimeä, niin sulla on jotain häikkää siinä return-jakissa.

E: onhan sulla mulinexissa ulostulotaso jotain isompaa kuin mute?

doctrine
09.12.2009 22:59:48
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

oiva tumpeloinen: Ota muljutin pois lenkistä ja laita pelkkä piuha tilalle. Siis sendistä returniin pelkkä piuha. Jos tulee ääni läpi, niin sulla on ongelma muualla kuin vahvistimessa. Jos taas vahvistin on edelleenkin pimeä, niin sulla on jotain häikkää siinä return-jakissa.

E: onhan sulla mulinexissa ulostulotaso jotain isompaa kuin mute?

samoilla säädöillä toimi kitaran ja vahvistimen välissä. pitää testaa tota lenkkiä looppiin.

http://www.payloadband.info/
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti