Muusikoiden.net
09.12.2016

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: microcube+zoom g2.1u?
1
kirk1
04.12.2009 15:06:01 (muokattu 04.12.2009 15:07:30)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä oon ajatellu et ostaisin ton zoom g2.1u, mut meneekö se cuben kanssa? laitanko sen kiinni suoraa inputtii? ent onko toi kannattava ostos? ainii ja mä soittelen sellast metallica ym. ja haluisin jonkinlaisen wahin+muita efektei et onko toi kannattava ostos? Ja tos puhutaa et T-kaupas tulee mukana joku ''recording software''? auttakaa!!!

Deranged
04.12.2009 15:10:44 (muokattu 04.12.2009 15:11:30)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kirk1: Mä oon ajatellu et ostaisin ton zoom g2.1u, mut meneekö se cuben kanssa? laitanko sen kiinni suoraa inputtii? ent onko toi kannattava ostos? ainii ja mä soittelen sellast metallica ym. ja haluisin jonkinlaisen wahin+muita efektei et onko toi kannattava ostos? Ja tos puhutaa et T-kaupas tulee mukana joku ? auttakaa!!!

Äänenlaadultaan ja äänityshommeleihin tuo Zoom on hinta/laatusuhteeltaan varsin hyvä laite. Microcube cleanille ja säröt Zoomista, piuha kitarasta Zoomin inputtiin ja toinen piuha Zoomin outputista cuben inputtiin ja tarvittaessa USB-piuha tietsikkaan äänittelyä varten.

Soittamisen iloa!

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti