Muusikoiden.net
11.12.2016

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Jackson RR24M - kokemuksia?
1
l-_-l
26.11.2009 14:47:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oon katellu kyseistä kitaraa ja tarttisin tietoja siitä. Jos jollain on/on ollut ko. kitara tai on soittanut sellaisella, niin voisiko kertoa jotain siitä? :D Itellä ei oo kokemusta Jacksonin kepeistä, joten en tiiä paljoa niistä, mutta tuohan on lähinnä tarkoitettu heavyn yms. raskaammaan musiikin soittoon.

Ja minkälainen kaula tuossa on? Onko se semmoinen "pyöreä" vai niinkuin joissakin Ibanezeissa reunoilta pyöreä, mutta keskelta tasainen? (Vaikea selittää, mutta varmaan tajuatte :D)

Je vielä semmoinen kysymys, että eikö tuo EMG 81-mikki ja Floikkatalla oo ihan asiallisia? (Pitääkö talla vireen hyvin yms.?

munkero
26.11.2009 16:26:07 (muokattu 26.11.2009 16:28:10)

Kaula kuulemma muihin Jacksoneihin verrattuna paksu. Tiedä sitten... Itse en ole kokeillut. Samaan hintaanhan saa jo monien mielestä parempia vanhoja Pro sarjan kitaroita...

Ja tämmöinen linkki löytyi netin syöveristä: http://www.samash.com/p/RR24-Electric-Guitar_-49953680

599$ Eli jää veroineenkin reilusti halvemmaksi kuin käytetyt vastaavat Suomessa. Ja tuosta näköjään lähtee vielä 10% pois, joku Jackson ale...

Mä tunnen sen jo kasvavan - GAS:in sisälläin. Hei beibi, saanks mä piirtää Karnaughn kartan sun totuustaulukosta? ;)
SlipKnoT
26.11.2009 16:31:18

munkero: Kaula kuulemma muihin Jacksoneihin verrattuna paksu. Tiedä sitten... Itse en ole kokeillut. Samaan hintaanhan saa jo monien mielestä parempia vanhoja Pro sarjan kitaroita...

Ja tämmöinen linkki löytyi netin syöveristä: http://www.samash.com/p/RR24-Electric-Guitar_-49953680

599$ Eli jää veroineenkin reilusti halvemmaksi kuin käytetyt vastaavat Suomessa. Ja tuosta näköjään lähtee vielä 10% pois, joku Jackson ale...

Lähettääkö Sam Ash kitaroita Suomeen? Olen aina luullut että eivät lähetä Jenkkien ulkopuolelle. Tolla hinnalla tekisi kyllä oikeesti mieli tilata.

munkero
26.11.2009 16:35:43

SlipKnoT: Lähettääkö Sam Ash kitaroita Suomeen? Olen aina luullut että eivät lähetä Jenkkien ulkopuolelle. Tolla hinnalla tekisi kyllä oikeesti mieli tilata.

http://www.samash.com/opencms/openc … /helpcenter/Sam_Ash_At_A_Glance.htm

Eli eipä muuten myy. Mutta käsittääkseni esimerkiksi www.myus.com kautta homma voisi toimia. Hinta on sitten eriasia.

Mä tunnen sen jo kasvavan - GAS:in sisälläin. Hei beibi, saanks mä piirtää Karnaughn kartan sun totuustaulukosta? ;)
Tinippa84
26.11.2009 21:36:03

l-_-l: Ja minkälainen kaula tuossa on? Onko se semmoinen "pyöreä" vai niinkuin joissakin Ibanezeissa reunoilta pyöreä, mutta keskelta tasainen? (Vaikea selittää, mutta varmaan tajuatte :D)

Je vielä semmoinen kysymys, että eikö tuo EMG 81-mikki ja Floikkatalla oo ihan asiallisia? (Pitääkö talla vireen hyvin yms.?

C profiilin kaula, eli semmonen pyöreä. Floikka ei ole "ihan" original versio, mutta ihan ok kuitenkin. EMG81...no sehän on paras!
Yleisesti ottaen hyvä ja laadukas keppi. Käytettynä jos vielä ostaa niin saa kyllä vastinetta rahoille.

Retaliation Syndicate - Thrash/Death
Mr. Speed
27.11.2009 14:09:09

Tinippa84: C profiilin kaula, eli semmonen pyöreä. Floikka ei ole "ihan" original versio, mutta ihan ok kuitenkin. EMG81...no sehän on paras!
Yleisesti ottaen hyvä ja laadukas keppi. Käytettynä jos vielä ostaa niin saa kyllä vastinetta rahoille.

Paitsi että järkihintaan noita ei tunnu käytettynä olevan. Jengi pyytää yleisesti tosta vajaata kiloeuroa, kun uuden saa Digitaali Kylästä 850 eurolla.

Telecaster ja Flying V ovat rumia kitaroita.
Tinippa84
27.11.2009 17:25:37

Mr. Speed: Paitsi että järkihintaan noita ei tunnu käytettynä olevan. Jengi pyytää yleisesti tosta vajaata kiloeuroa, kun uuden saa Digitaali Kylästä 850 eurolla.

Aijaa, no en ollut hintatasosta tietoinen. 850€ on kyllä jo minusta aika vähän tuosta kepistä. Periaatteesa näin aatellen käytetyn pitäs irrota noin 700€ +/- 50€.

Retaliation Syndicate - Thrash/Death
Mr. Speed
27.11.2009 20:29:43

Tinippa84: Aijaa, no en ollut hintatasosta tietoinen. 850€ on kyllä jo minusta aika vähän tuosta kepistä. Periaatteesa näin aatellen käytetyn pitäs irrota noin 700€ +/- 50€.

Jepjep.. Viimeksi kun tarjonnan tsekkasin torilta, niin halvimman pyynti tais olla 950 euroa. :/ Onhan tuo ihan ookoo keppi tuohon hintaluokkaan. Tosin alle tonnilla itse kallistuisin vaikkapa ESP Horizonin puoleen, jossei tarvi olla RR.

Telecaster ja Flying V ovat rumia kitaroita.
VibraKampi24
14.03.2010 19:03:08

tiiättekö että oisko mahdollissa saada jostain muualta rr24 käytettynä ku ei oo musaliikkeissä näkyny??

munkero
14.03.2010 19:09:27

VibraKampi24: tiiättekö että oisko mahdollissa saada jostain muualta rr24 käytettynä ku ei oo musaliikkeissä näkyny??

Ehh... http://muusikoiden.net/tori/index.php?id=1&location=all&type=all Ehkäpä?

Kiitos 24.12.2009 - 21.01.2010 "Mukavaahan se on asua suomessa kun tollainen tyyppi hoitaa olkiluotoa ja kattoo samalla korealaisia koulutyttöjä." - Traditional
ESA1996
04.06.2011 15:43:07

Siitä Floikasta...

Se on FRT-02000, joka on sama vehje ku OFR (Samat materiaalit, eli pitäis olla aika hyvä. Ite just tänään tollasella RR24M:llä sooloilin varmaa tunnin Hesan F-musiikis, ja oli kyllä paras kitara mitä oon soittanu, eli oli huomattavasti parempi ku RR3 mun mielestä), mutta on Saksan sijaan valmistettu Koreassa (En tiiä onko etelä vai pohjois Koreas, mut kai se o eteläs)

munkero
04.06.2011 16:42:10

ESA1996: Siitä Floikasta...

Se on FRT-02000, joka on sama vehje ku OFR (Samat materiaalit, eli pitäis olla aika hyvä. Ite just tänään tollasella RR24M:llä sooloilin varmaa tunnin Hesan F-musiikis, ja oli kyllä paras kitara mitä oon soittanu, eli oli huomattavasti parempi ku RR3 mun mielestä), mutta on Saksan sijaan valmistettu Koreassa (En tiiä onko etelä vai pohjois Koreas, mut kai se o eteläs)

Hieno nosto hermanni!

Juicy: Joo, hanskaan vetäminen näkyy aika selvästi jos istuu eturivissä...
Vahooo
04.06.2011 18:25:15

Pohjois-Korea on eristäytynyt, länsimaista kulttuuria vihaava kommunistimaa.
ESA1996
04.06.2011 22:55:47

Miksköhän mä veikkasin et se ois eteläs tehty? ;)

Sintti
08.06.2011 10:28:00

ESA1996: Miksköhän mä veikkasin et se ois eteläs tehty? ;)

Hieno veikkaus Hermanni!

dimmu!!
09.06.2011 20:32:43

Miun RR24M on ainakin valmistettu Jaappanissa :)

Juicy
09.06.2011 20:49:35
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

dimmu!!: Miun RR24M on ainakin valmistettu Jaappanissa :)

Huom. sulkumerkit! Kontekstissa pysytään, ja puhe oli edelleen OFR:stä. =)

Fureimumeipurutoppu is attractive beautiful!
Räbbänä
09.06.2011 20:53:32

Hienoja heittoja Hermannit.

↑↑↓↓←→←→BA "Oh glorious cheeseburger... we bow to thee. The secrets of the universe are between the buns..."
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti