Muusikoiden.net
04.12.2016
The Bassbreaker™ Guitar Amplifier Series | Fender® 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Kumpikitara??
1
metalli fani
24.11.2009 21:16:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen tässä katsonut Ibanezin kitaroita.Mutta en osaa valita ostaisinko kitaran IBANEZ SAS32EXWH vai IBANEZ SAS36FMTRS? Ostaisin kitaran hieman raskaampaan musiikkiin joten kumpi noista käy enemmän? Ja mitä eroja kitaroissa on?

munkero
24.11.2009 21:34:45

Suurin ero noissa on ulkonäön lisäksi mikitys. Mielipidejuttuja hyvin pitkälle. Joku tykkää singlecoilista kaulassa, joku humpparista... Ja toisaalta ku ottaa huomioon että humbuckerit on molemmissa puolitettavia niin molemmat pitäisi passata ties minkälaiseen musaan.

Kaverilla on tuommonen SAS36FMTRS, ei kovin erikoinen keppi. Ennemmin etsisin vaikkapa torilta käytetyn RG550, 570, 1550, 1570 tai muun vastaavan.

Pari ehdokasta:
http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=361417
http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=370060
Molempien mikitkin päivitetty.

Mä tunnen sen jo kasvavan - GAS:in sisälläin. Hei beibi, saanks mä piirtää Karnaughn kartan sun totuustaulukosta? ;)
jra
24.11.2009 21:35:48 (muokattu 24.11.2009 21:36:21)

metalli fani: Olen tässä katsonut Ibanezin kitaroita.Mutta en osaa valita ostaisinko kitaran IBANEZ SAS32EXWH vai IBANEZ SAS36FMTRS? Ostaisin kitaran hieman raskaampaan musiikkiin joten kumpi noista käy enemmän? Ja mitä eroja kitaroissa on?

Olisit nyt edes linkkiä laittanut.

Eiköhän nuo erot spekseistä näy, laatu on varmasti aika samaa, kun saman merkkisiä ja saman hintaisia ovat. Molemmissa Iban versio perinteisestä Fenkun tremolosta ja toisessa 2xhumppari ja toisessa SSH tallamikin puolituksella. Molemmilla varmaan taittuu heavy, ja jos osaa säätää tremolon niin jopa se voi olla ko. tyyleissä käyttökelpoinen.

E: Tulikin jo olennaiset yllä.

- Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 -
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti