Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: dimavery kitara
1
kitara joonas
12.11.2009 23:55:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

FV-520 red V-Design ,kattelin tollasta ja ajattelin et onko kellään tietoo et mitä laatua noi kitarat on?
 
Juicy
13.11.2009 00:02:56
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kitara joonas: FV-520 red V-Design ,kattelin tollasta ja ajattelin et onko kellään tietoo et mitä laatua noi kitarat on?
 
Villi veikkaus, ettei ainakaan mitään custom shop-laatua... Kiinalaista halpiskuraa melko todennäköisesti.
 
2410600
23.02.2011 10:07:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kiinalaisiahan nämä dimaveryt on. Ittelle hommasin semmoisen les paul mallin valkoinen kullanvärisillä osilla. Runko olikohan saarnia ja leppäkaula. On muuten
discolandin kuvista kuka näitä myy niin liimakaula. No piuha vahvariin ja kokeilemaan sitten. Ensivaikutelma kun jotenkin sai vireeseen sen niin kokolailla kehno.
Ainut mitkä pelaa on mikit ja muu elekroniikka. Satula on korkea ja arvata voi kuinka korkealla siinä kielet on. Virityskoneisto on surkea ei pidä viritystä yhtään ja hankala virittää kun niissä on väljää. Samoin alkuperäiset kielet on vähän mitä on. Takatalla sirisi kun yritti soittaa mut sen saa kuntoon kun säätää kohilleen mut hepponen siitä huolimatta. Eli jokainen voi itte päätellä onko hyvä kitara.
Itse purin kitaran osiin ja oottelen uusia osia mm. virittimet ja satula. kaula oikesi pulttia veivaamalla ihan hyvin kun vielä vähän hioo nauhoja niin voi pelatakkin.
Runko ja kaula ei ole ihan huonoja ja työn laatu on siisti ei siinä mitään.
On tämä les paul malli ainakin painava n.4.5kg.
Kertoilen sitten tuloksia miten se toimii kun on paremmilla osilla kasattu uusiks tämä.
 
El_Jyrkkä
23.02.2011 19:23:57 (muokattu 23.02.2011 19:25:44)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on Dimaveryn tele , ostin kun sain halvalla. Ihan soiva peli toi on, vähän jouduin satulaa viilaamaan ja tallaa säätämään, niin tosta sai ihan soitettavan kitaran :) Mikit on jopa hyvät noin halvaksi kitaraksi, ja ainakin omassani on hiton hyvä kaula, body on ilmeisesti vaneria? kyllä toi esim. hb:t voittaa, luulisin et aikalailla jonkun squierin bullet straton kanssa samaa tasoa. Ihan kohtuullinen aloittelijan kitaraksi :)
 
Mä oon nyt yksinäni täällä Valtimolla syömäläkossa, ettei Ruandassa sorrettais enää homoja teinioravia.
2410600
26.02.2011 11:57:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nonnii. Korjaus edelliseen että vaahtera kaula ja lehmus runko.
Virittimien ja satulan vaihdolla rupes pelaamaan hyvin. Niin ja kielet tietysti meni
uusiks.+takatallan säätö. Pitää vireen hyvin vaikka kuinka kepittää. Tolle tuli suunnilleen 250e hintaa
uusilla osilla. Ihan täys peli tämmöselle harrastelia muusikolle. On niitä huononpiakin
nähty.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «