Muusikoiden.net
13.12.2018
Yli 300 sivua parasta musakamaa 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Onko tämä '79 Greco SE-600 Super Sounds väärennös?
1 2
BigPapa
29.10.2009 18:41:05
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

pAt: Kiitoksia kaikille mahtavasta avusta. Oiken mieltä lämmittää kun hädän iskiessä täällä autetaan antaumuksella.

Japanaxen foorumilla yksi heppu teki hauskan huomion. Tämän Grecon kaularaudan säätöruuvi on kaulan alaosassa. Tuossa feikkibodyssä ei ole aukkoa kaulamikin yläpuolella, joten kaularaudan säätäminen ilman kaulan irroittamista on mahdotonta.

Se ei siis mitenkään voi olla alkuperäinen. Ei niin mitenkään.

No sitähän tässä yritettiin sanoa,.

For me, it's about the music. I'm just the messenger, and I hope to do it as long as I live. - Eric Clapton
pAt
29.10.2009 18:48:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

BigPapa: No sitähän tässä yritettiin sanoa,.

Se oli mulle aika selvä jo siinä vaiheessa kun tämän ketjun aloitin. Lähinnä hain täältä puolueettomia kommentteja ja hyviä faktoja.

fox
29.10.2009 19:22:33
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

pAt: Se oli mulle aika selvä jo siinä vaiheessa kun tämän ketjun aloitin. Lähinnä hain täältä puolueettomia kommentteja ja hyviä faktoja.

Ja saitkin, luulen.. ;) Kyllä minä näkisin, että noilla pohjilla pääsee "jutun alkuun", eri asia on sitten, mikä on se lopputulos.. Toivottavasti sun kannalta hyvä. *pitää peukkuja*

welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers." relic #1
Jii-Gee
29.10.2009 22:27:20
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

pAt:
Tämä on onneksi liikkeestä ostettu, mutta myyjä väittää edelleen sen olevan aito. Väitti vahvistaneensa Greco Japanilta (Kanda Shokai). Niin varmaan...

Mikä liike,joku e-bay kauppias..kö..tai siis mikä niistä ??

"Pitäiskö bassoa virittää vai pidänkö tehtaan vireessä niin kuullostaa aidommalta." -poppamies-
pAt
30.10.2009 00:04:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

JAKRGUS: Mikä liike,joku e-bay kauppias..kö..tai siis mikä niistä ??

Palataan tähän sen jälkeen kun savu on laskeutunut.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2018, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti