Muusikoiden.net
16.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Hyvää ja halpaa kitarahuoltoa Tampereella?
1 2 3
superfly
14.02.2012 11:12:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Cultösaurus: Nevalaisen Matilla olen kaikki vempeleeni käyttänyt, eikä ole koskaan ollut valittamista niin hinnoista kuin työn jäljestäkään. Yleensä valmista on saanut seuraavana päivänä tai samalla viikolla - isommissakin urakoissa. En näe syytä, miksi käväisisin missään muualla. :)
 
Itse vein stratoa joskus Nevalaiselle ja kun menin sitä hakemaan niin jo ilmeestä näki että prkl nyt unohtu tämä skeba. Siinä se alkoi sitten kiireessä ja paniikissa säätämään kielten korkeutta tallasta yms sellaista valohoidon omaista puuhailua... Eihän siitä hyvä tullut mutta laskuttaa toki kehtasi ihan kunnolla. Yhdellä kaverilla samanlaiset kokemukset. En voi suositella siis tätä kioskia jos soitin pitää kuntoon saada.
 
Killing internet dragons is serious business!
Vladi
14.02.2012 13:41:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

superfly: Itse vein stratoa joskus Nevalaiselle ja kun menin sitä hakemaan niin jo ilmeestä näki että prkl nyt unohtu tämä skeba. Siinä se alkoi sitten kiireessä ja paniikissa säätämään kielten korkeutta tallasta yms sellaista valohoidon omaista puuhailua... Eihän siitä hyvä tullut mutta laskuttaa toki kehtasi ihan kunnolla. Yhdellä kaverilla samanlaiset kokemukset. En voi suositella siis tätä kioskia jos soitin pitää kuntoon saada.
 
Samanlainen kokemus löytyy täältäkin. Pirautin, että tulen vartin päästä hakemaan ja kun tulin paikalle, kitara oli vielä säädettävänä. Hinta tosin oli sillä kertaa alhaisempi ja kaikkina edellisinä kertoina homma oli hoidettu erittäin mallikkaasti.
 
Omat fiilikset Nevalaisesta on, että kun mies keskittyy hommaan, jälki on huipputasoa. Hänellä tuntuu vaan välillä olevan niin monta rautaa tulessa, että tämmöisiä lipsahduksia sattuu joskus. Minun kohdalla lipsahdus korvattiin tuntuvalla alennuksella ja myöhemmin teetätetty serkkupojan joululahjakepin säätökin saatiin erittäin tuntuvaan joulualehintaan. :)
a.m.k
14.02.2012 14:03:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä olen ainakin jo 2-3 vuotta käyttänyt kitaroitani ja vahvareita Kitarakuussa.
 
http://www.kitarakuu.fi/
 
Kannataa kokeilla, palvelu toimii ja ihan perustoimenpiteet hoituu usein seuraavaksi päiväksi. Ja saa samalla ihastella ja näpräillä hienoja soittimia :)
 
sustain65
10.03.2012 14:06:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Käytin vanhan nuoruuteni aikaisen Aria sähkiksen Halla Custom Instrumentsilla nauhojen hionnassa, satulan vaihdossa ja sähköjen korjauksessa. Erittäin hyvää työtä teki, vanha soittopeli sai uuden elämän! Nyt soi muttei pauku.
 
calm_movement
14.03.2012 10:02:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pyynikillä verstastaan pitävällä Koiviston Samilla on työn laatu ja hinnat hienosti kohdillaan. Ikinä en ole joutunut pettymään. Tossa linkkiä vielä:
http://www.koivistoguitars.com/
 
Lebowski
14.03.2012 13:03:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kitarakuussa homma tuntuu toimivan. Voipi viedä tuonne jatkossakin. Jep.
 
"Is this darkness in you too" -TM
guitarmigi
18.03.2012 12:40:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lempäälässä on todella hyvä kitarahuolto ja ,myös rakentaja eli Jouni Järvinen! Hänen pajansa nimi on Oakbridge.
Suosittelen lämpimästi! Paikan päällä on usein myös Anssi Nuutinen.
 
Mikaelo
18.03.2012 14:03:40
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

calm_movement: Pyynikillä verstastaan pitävällä Koiviston Samilla on työn laatu ja hinnat hienosti kohdillaan. Ikinä en ole joutunut pettymään. Tossa linkkiä vielä:
http://www.koivistoguitars.com/

 
Kyllä, ja varmasti.
 
Sä oot pelottavan näkönen - Rocco Longfella ,Romantikkoitkijät #41
Kousi
20.11.2013 22:02:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Koiviston Samia suosittelen minäkin. Työn jälki on erinomaista ja hintakin varsin kohtuullinen. Homma hoitui nopeasti niinkuin oli sovittukin.
 
PLO
20.11.2013 22:53:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Samoin voin lämpimästi suositella Samia. Vuosikaudet olen kitarani hänellä huollattanut ja korjauttanut, eikä ole pienintäkään syytä vaihtaa pajaa.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «