Muusikoiden.net
03.12.2016

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Räkkivalot teksti..
1
hevikukko
20.10.2009 22:04:50 (muokattu 20.10.2009 22:15:21)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mites olis sellainen hauska piristävä räkki setissä jossa liikkuva teksti?
Se valaisee ja muutenkin luo tunnelmaa ja tekstin voi muuttaa mielensä mukaan.

Miten tällainen onnistuu parhaiten? Onko "ns.hifi-nörttejä" paikalla?
Tämmöinen räkki olis cool!

Mitäs tähän nyt sanoisi ;)
ReBeat
20.10.2009 22:09:19
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onnistuu esim. hankkimalla TC G-Forcen tai Peterson StroboRack:n.

Antti1
20.10.2009 22:11:31 (muokattu 20.10.2009 22:11:56)

Onhan noita ohjelmoitavia näyttöjäkin, joissa on ties mitä pistematriisijuttuja, kaiketi valaistuja LCD-näyttöjäkin kuluttajat helpohkosti käsiinsä saavat. Taittuuko sulta elektroniikan suunnittelu- ja valmistustyöt?

Oh my goodness. What am I gonna do in a submarine?
hevikukko
20.10.2009 22:14:37

Ei multa kyllä taitu ku soittaminen ja sekin melko huonosti :D

Kiitos jo näistä vinkeistä! Jatkakaa toki kirjoituksia. Katsellaan eri vaihtoehtoja. =)

Mitäs tähän nyt sanoisi ;)
Borlag
20.10.2009 22:18:37
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sarjassa hölmö ehdotus, mutta voihan sinne vaikka telkkarinkin sulloa räkkiin. Pistää vaikka joka m.nettaajan suosikkileffan eli Commandon pyörimään sinne, tai salkkarit. Piristää huttukeikkaa ainakin kun voi vaikkapa lätkää katsella samalla kun humppa raikaa...

Fiksumpana ehdotuksena (ettei ihan perseilyksi mene) suosittelisin noita erilaisia discoland tyylisiä kauppoja joita mm. DJ:t ja muut käyttävät, heillä usein kaikenlaisia erikoisempia valoviritelmiä sun muita nykyään.

jPekka
20.10.2009 22:42:15
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä olen odotellut jo kauan sellaista mallintavaa vahvistinta, jonka etupaneeli olisi LCD-näyttö niin, että vahvistimen etupaneelin ulkonäkö muuttuu aina kun mallinnettava vahvistinkin muuttuu.

"Te ette pitäisi Nietzschestä, sir. Hänen filosofiansa on pohjimmiltaan epätervettä."
Antti1
20.10.2009 22:47:50

jPekka: Mä olen odotellut jo kauan sellaista mallintavaa vahvistinta, jonka etupaneeli olisi LCD-näyttö niin, että vahvistimen etupaneelin ulkonäkö muuttuu aina kun mallinnettava vahvistinkin muuttuu.

Pyöritteletkö sä sitten ajatuksen voimalla niitä potikoita siitä vai? :)

Vois olla melko hiton kallis toteuttaa keikkaelämää kestävänä ratkaisuna, jos pitäis vielä käytettävyyttäkin ajatella. Ihan komea vois kyllä olla, ainakin ekan viikon.

Oh my goodness. What am I gonna do in a submarine?
Mandarax
20.10.2009 23:19:32

ReBeat: Onnistuu esim. hankkimalla TC G-Forcen tai Peterson StroboRack:n.

Devin Townsend esitteli jollain juutuubivideolla räkkiroinaansa ja siellä pyöri G-Forcen etupaneelissa teksti "Hevy Devy's Rack Of Glory".

Jahas, löytyi se linkkikin - tuossa heti videon alussa:
http://www.youtube.com/watch?v=OlWrapni5fk&feature=related

I don't care to belong to a club that accepts people like me as members. -Groucho Marx-
ReBeat
20.10.2009 23:27:18
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Harvey666: Devin Townsend esitteli jollain juutuubivideolla räkkiroinaansa ja siellä pyöri G-Forcen etupaneelissa teksti "Hevy Devy's Rack Of Glory".

Ite taas tykkään pitää siinä sanomaa "fuck off everybody". Olen tosin ainoa joka tuon tekstin näkee.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti