Muusikoiden.net
03.12.2016

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Bugera 6260 nuppi ja BOSS ME-50
1
VORTEX
17.10.2009 13:54:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ajattelin hankkia nupin kaveriksi kyseisen multiefektin. Kertokaas viisaammat saako tämän kytkettyä tuohon nuppiin. Jos saa kuinka kytketään?

Ziggy Bubba
17.10.2009 14:22:11 (muokattu 17.10.2009 14:25:58)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

VORTEX: Ajattelin hankkia nupin kaveriksi kyseisen multiefektin. Kertokaas viisaammat saako tämän kytkettyä tuohon nuppiin. Jos saa kuinka kytketään?

Toki. Kyllä se sitten selviää, kun otat Bossin manuaalin käteen. Oma-aloitteisuus on kuollut.

The Crookmachine Project
VORTEX
17.10.2009 14:30:02 (muokattu 17.10.2009 14:38:19)

Niin nyt on kysymys siitä että olen hankkimassa kyseistä multiefektiä joten minulla ei vielä ole manuaalia ja en viitsisi hankkia sikaa säkissä. Eli jos tämän saa kytkettyä bugeran 6260 nuppiin niin silloin hankin sen ja jos joku ystävällisesti osaa kertoa saako tämän kytkettyä ja vielä nähdä sen verran vaivaa että kertoo kuinka kytketään niin hänelle suuret kiitokset.

duc
17.10.2009 14:40:47

Kyllä saa, efektilenkki löytyy, ja efektilenkin saa kätevästi jalkakytkimellä myös ohitettua niin saa Bossin kytkettyä nopesti pois häiritsemästäkin.
Mandarax
17.10.2009 14:41:29 (muokattu 17.10.2009 14:42:29)

VORTEX: Ajattelin hankkia nupin kaveriksi kyseisen multiefektin. Kertokaas viisaammat saako tämän kytkettyä tuohon nuppiin. Jos saa kuinka kytketään?

Saa kytkettyä. Joko kitaran ja nupin väliin tai sitten nupin efektiluuppiin.

E:hitaus...

I don't care to belong to a club that accepts people like me as members. -Groucho Marx-
qal
17.10.2009 16:38:58

VORTEX: Niin nyt on kysymys siitä että olen hankkimassa kyseistä multiefektiä joten minulla ei vielä ole manuaalia ja en viitsisi hankkia sikaa säkissä. Eli jos tämän saa kytkettyä bugeran 6260 nuppiin niin silloin hankin sen ja jos joku ystävällisesti osaa kertoa saako tämän kytkettyä ja vielä nähdä sen verran vaivaa että kertoo kuinka kytketään niin hänelle suuret kiitokset.

Manuaali löytyy myös webistä
http://www.bosscorp.co.jp/products/en/ME-50/

Nostalgy is not what it used to be
Ziggy Bubba
17.10.2009 19:28:56 (muokattu 17.10.2009 19:29:03)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

VORTEX: Eli jos tämän saa kytkettyä bugeran 6260 nuppiin niin silloin hankin sen ja jos joku ystävällisesti osaa kertoa saako tämän kytkettyä ja vielä nähdä sen verran vaivaa että kertoo kuinka kytketään niin hänelle suuret kiitokset.

Minä vastasin jo, sanotaan vielä kerran tuon toimimisesta: Toki. Mikä tahansa kitaraefekti toimii minkä tahansa vahvistimen kanssa.

Tämän takia ei ehkä omaa keskustelua olisi tarvinnut avata. Kitarakamat palstalla on nimittäin myös tuo jelppiketju, mistä tällaisiin simppeleihin kysymyksiin saa vastauksen.

Miten ihmiset pystykään ennen vanhaan hommaamaan kitarakamoja ilman internetin keskustelupalstoja?

The Crookmachine Project
aristoteles666
18.10.2009 00:14:28
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ne soitti landolan nylon kielistä ja ihmetteli kun hendrix kuulosti ihan erilaiselta

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti