Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: fender strato ja lace sensor mikit
1 2 3 4 5 6 7
jalaluus
18.10.2009 04:02:35
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

duc: Mutta mun musarin mikitys pieksee nuo heleposti. Eli siinä on joku aktiivinen hurinanvaimenninpiiri käytössä. SCN-mikeistä puuttui vähäsen liikaa heleyttä yläpäästä.
 
Varmasti pieksee suuntaan ja toisee, hyvä että on vaihtoehtoja ja tietoa vaihtoehdoista.
Suhr kitaroihinkin saa "passiivisen" kohina piirin joka toimii kaikilla mikellä, eikä se maksa kuin jotain 700 dollari optiona .
 
J.Hollström
18.10.2009 11:47:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä on taas tyypillinen esimerkki m.netin kitarakamapalstan tarjoilemasta asiasisällöstä. Tässäkään ketjussa ei ole itse asiaa kuin max. sivullisen verran, loppu on silkkaa turhan vänkäämistä ja youtubelinkkejä.
 
Ilmeisesti moderointi ei ole enää muodissa. Tämänkin viestin voi poistaa.
 
duc
18.10.2009 11:49:30 (muokattu 18.10.2009 12:25:34)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Poistin itse paskaviestini
J.Hollström
18.10.2009 12:01:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

duc: Poista itse paskaviestis.
 
Joo, ja vois poistaa teikäläisen kaltaisten valopäiden tunnarit samalla.
 
jarmo vh
18.10.2009 12:03:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

duc: Poista itse paskaviestis.
 
Just. Juki kommentoi asiallisesti ketjun sisältöä otsikkoon ja aloitusviestiin nähden. Aihe kiinnostaa itseäni mutta eipä tuossa kuudessa sivussa juuri sisältöä ollut. Jos joku sitä sitten kritisoi, niin tokihan on asiallista alkaa puhumaan paskaviestistä
 
Saattaa sitä joskus tarvita.
duc
18.10.2009 12:11:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jarmo vh: Just. Juki kommentoi asiallisesti ketjun sisältöä otsikkoon ja aloitusviestiin nähden. Aihe kiinnostaa itseäni mutta eipä tuossa kuudessa sivussa juuri sisältöä ollut. Jos joku sitä sitten kritisoi, niin tokihan on asiallista alkaa puhumaan paskaviestistä
 
Moderointi on moderoijien hommaa, näkisin että on asiatonta jos sivulliset alkavat valittaa että täällä puhutaan aiheista jotka eivät heitä satu kiinnostamaan. Eipä itseänikään nuo jazz- ja blues -musiikkityylien sointumäärien vertailut kiinnosta, mutta päästiin siitä onneksi taas eteenpäin ja tuli vähän juttua muista hurinattomista yksikelaisista... Miksei tässä ketjussa saisi vertailla myös muita hurinattomia mikkityyppejä Lace Sensoreihin?
FensonGibder
18.10.2009 12:21:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jarmo vh: Just. Juki kommentoi asiallisesti ketjun sisältöä otsikkoon ja aloitusviestiin nähden. Aihe kiinnostaa itseäni mutta eipä tuossa kuudessa sivussa juuri sisältöä ollut. Jos joku sitä sitten kritisoi, niin tokihan on asiallista alkaa puhumaan paskaviestistä
 
Onhan se totta että täällä OT:ta ja muuta skeidaa on viljalti, mutta jos odottaa, että Suomen kokoisessa maassa löydät 6 sivua asiaa lace-sensor-mikeistä, niin vähänpä tunnet m-nettiä.
 
Onhan tuo yksikin sivu asiaa laceista ihan hyvä. Ja kun kerran täällä ei ole enempää asiaa niin enempää ei tipu vaikka kuinka itkisi.
 
Mitä OT:hen tulee niin se on modaajista kiinni ja heidän homma laittaa lappu luukulle asiakseen katsomalla hetkellä.
 
Riffi, nyt.
jarmo vh
18.10.2009 12:22:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

duc: Moderointi on moderoijien hommaa, näkisin että on asiatonta jos sivulliset alkavat valittaa että täällä puhutaan aiheista jotka eivät heitä satu kiinnostamaan. Eipä itseänikään nuo jazz- ja blues -musiikkityylien sointumäärien vertailut kiinnosta, mutta päästiin siitä onneksi taas eteenpäin ja tuli vähän juttua muista hurinattomista yksikelaisista... Miksei tässä ketjussa saisi vertailla myös muita hurinattomia mikkityyppejä Lace Sensoreihin?
 
No eihän tässä nyt kyse ole siitä ettei asia kiinnostaisi vaan siitä, että keskustelun kulku usein menee hyvin kauas aiheesta kuten tässä ketjussa. Olet aivan oikeassa siinä, että muitakin mikkejä voi ja pitää vertailla tällaisessa ketjussa. Keskustelu siitä mikä on hyvää bluesia kuuluu muualle.
 
Miten muuten määrittelet sivullisen? Olenko sivullinen silloin kun luen keskustelua? Eikö ketjun sisältöä saisi kritisoida, jos se karkaa kauas alkuperäisestä aiheesta? Minulla ei muuta. Pahoittelen sekaantumistani sivullisena ketjun kulkuun.
 
Saattaa sitä joskus tarvita.
jarmo vh
18.10.2009 12:24:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

FensonGibder: Onhan se totta että täällä OT:ta ja muuta skeidaa on viljalti, mutta jos odottaa, että Suomen kokoisessa maassa löydät 6 sivua asiaa lace-sensor-mikeistä, niin vähänpä tunnet m-nettiä.
 
Juu, en odota kuutta sivua asiaa, vaan sitä että hiukan enemmän pysyttäisiin asiassa. Ei minulla herneitä ole neässä enkä itke. Tämä tästä.
 
Saattaa sitä joskus tarvita.
duc
18.10.2009 12:25:01 (muokattu 18.10.2009 12:29:29)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jarmo vh: Miten muuten määrittelet sivullisen? Olenko sivullinen silloin kun luen keskustelua? Eikö ketjun sisältöä saisi kritisoida, jos se karkaa kauas alkuperäisestä aiheesta? Minulla ei muuta. Pahoittelen sekaantumistani sivullisena ketjun kulkuun.
 
No tässä tarkoitin sivullisella ei-moderaattoria :) Tuo juki68:n viesti oli kyllä sinällään täysin asiaton, koska siinä ei edes yritetty aiheeseen palaamista, haukuttiin vaan palstaa ja palstalle kirjoittajia. Mutta ei tästä tämän enempää.
padaa@dadaa!
18.10.2009 12:47:00
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Noniin, mukava huomata että minähän se tässä annoin lähtölaukauksen rölötykselle, kun kysyin ensimmäisellä sivulla että käyttikö Clapton sensoreita vain kompromissina häiritöttomyyden vuoksi. Siihen sitten tuli vastaus ja youtube -pätkä Buddy Guysta ja siihen perään kirjoittaja J. sanoi ettei kolahda. Jatkon tiedämmekin.
 
blues guitar
20.10.2009 19:09:49
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on Buddy Guy Stratocasterissa Lace Sensor Gold:it ja ei ne huonot ole. Tosin ei niillä SRV soundia saa.
 
...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt...
joku muu sikko
22.10.2009 14:33:21 (muokattu 22.10.2009 20:31:11)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mun "uudessa" sratossa on lace sensor hot gold mikit. Tuo on mun ensimmäinen Stratocaster joten en osaa vertailla mutta kyllä noi komealta kuulostaa veti sitten bluesia tai hevimpääkin. Ja variaatioissa löytyy. Mitä ne puhuu yksikelaisten häiriöistä? Nuo on ainakin suorastaan kuolemanhiljaiset
 
GASittaa. Jatkuvasti
FensonGibder
22.10.2009 17:59:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

joku muu sikko: Mitä ne puhuu yksikelaisten häiriöistä? Nuo on ainakin suorastaan kuolemanhiljaiset
 
No eikös se nimen omaa ollut leissien idis..
 
Riffi, nyt.
McNulty
22.10.2009 18:02:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

FensonGibder: No eikös se nimen omaa ollut leissien idis..
 
Tän threadin perusteella niiden idea oli kuulostaa paskalta :)
Miusta NauhaSensoreilla on kyllä paikkansa. Toimii hienosti kasarissa... esim. Miami Viceä-tyylisesti fiilistellessä Stratolla :)
 
"Begreifen des Bewußtseins ist Streben nach Wissen"
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6 7

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «