Muusikoiden.net
07.12.2016
Into-Luthman | Yli 300 sivua parasta musakamaa 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: ibanez
1
juusovon
08.10.2009 00:20:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kumpi olis näistä kahdesta kitarasta parempi vaihtoehto?
ART 120 vai SZR520.on ollu kyllä kaks ibaa joku halpis ja sz320mh.tykkäsin soundeista.olisko teillä jotain vastaavaa.ehd.saman tyyliseen?kokemusta??
kiitän jos viitsitte vaivautua vastaamaan.=)

mie oon mie enkä kukkaa muu!
Punisher
08.10.2009 00:30:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vaivaudun vastaamaan tuon SZRn osalta sanomalla sen, että siinä on perkeleen peruspätevä vehje monipuoliseenkin menoon. Painava se on kuin mikä ja kaulakin suhteellisen paksu. Itsellä on tosiaan se vanhempi versio SZ520 ja on se kyllä hintaluokassaan kyllä varmastikin terävintä kärkeä, vaikka vasurilla nuo vertailukohdat jääkin vähän heikompiin kantimiin. Torillahan noita muuten liikkuu 350-400 euron pintaan aina ajoittain. ART-sarjalaisista ei itsellä ole kokemusta, joku viisaampi voi valaista asiaa niiden kirveiden osalta.

"There is no need for torture: hell is other people." - Jean-Paul Sartre (No Exit, 1944)
Juicy
08.10.2009 02:42:27
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mun ex-ART320 oli ihan ok keppi. Alkuperäiset aktiivit ei olleet oikein mun makuun, vähän puuroisen kuuloiset alavireillä. Josta tulikin mieleen, että intonaation säätövara saattaapi loppua yllättäen kesken niissä touhuissa. Mulla ei oikein D-virettä alemmas voinut sen takia laittaa, ja hieman pöhkösti niitä tallapaloja ei voinut kääntää toisinpäin kuten useimmissa TOM-tyyppisissä talloissa.

SZ-sarjalaisen ottaisin varmaan, mun syliin ei noi lespat oikein istu...

"...pala kaulan yhden elimen, pitkä tappi."
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti