Muusikoiden.net
06.12.2016

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Peavey Windsor kotikäyttöön??
1
Shredder1993
03.10.2009 11:52:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olisin ehkä hommaamassa tollasta Peavey Windor nuppi + kaappi settiä ja en ole päässyt kyseistä settiä testaamaan ja pitäisi tietää että pystyykö sillä soittamaan niin hiljaa (hyvillä saundeilla), ettei muu perhe hypi seinille.
Toki treeni-/keikkakäyttöä olisi, mutta lähinnä kotikäyttöä.
Mielellään voisitte kertoa omakohtaisia kokemuksia..

tcitc
03.10.2009 12:53:54

Shredder1993: Olisin ehkä hommaamassa tollasta Peavey Windor nuppi + kaappi settiä ja en ole päässyt kyseistä settiä testaamaan ja pitäisi tietää että pystyykö sillä soittamaan niin hiljaa (hyvillä saundeilla), ettei muu perhe hypi seinille.
Toki treeni-/keikkakäyttöä olisi, mutta lähinnä kotikäyttöä.
Mielellään voisitte kertoa omakohtaisia kokemuksia..

Vasta seuraavalla tai sitä seuraavalla sivulla on muistaakseni edellinen windsor-ketju, siihenkin ois voinu kirjotella. Itteänikin on alkanut sama nuppi kiinnostamaan mutta enemmänkin treeniskäytössä. Kotiin ei ois yleensä paha hommata jotain pienempää laitteistoa jos voi reeniksellä pitää sit isompia kamoja. Tai ite ainakin soittelen kotona yleensä liittäen kitaran tietokoneeseen. Sit on näitä microcubeja ymym.

Amateurs built Titanic, professionals built the ark.
Shredder1993
03.10.2009 13:30:59

Joo täytynee lisätä siihen edelliseen viestiketjuun sitte.
Kovasti rupes kiinnostaan kun 220e putkinupissa saundit ku Eddie Van Halenilla (ainaki Guitar Worldin testivideossa). Rupesin sitte miettimään ettei voi mennä ainakaan kovin paljon vikaan kun itekki lähinnä kasariheviä yms. soittelen. Semmosta oon lukenu ettei se Windsorin kaappi ole kovin häävi, vissiin kai pitäs sitte Marshallin 4X12 laittaa.

Icy-Sun
03.10.2009 18:05:31

Shredder1993:Semmosta oon lukenu ettei se Windsorin kaappi ole kovin häävi, vissiin kai pitäs sitte Marshallin 4X12 laittaa.

Halvemmat Marshallin kaapit on kyllä aika kökköjä, että jos semmosen haluat niin torilta marsun 1960 tai TV... Windsorin kaappi ei kyllä minusta mikään sysipaska ole, vaan ihan käyttökelpoinen ja halpakin vielä.
Shredder1993
03.10.2009 18:17:56

Jees. Kun tossa videoita kattelin, niin kuulosti oikeastaan aika hyvältä toi Windsorin kaappi. Taas uskoin juoruihin prkl. No onko kellään omakohtasta kokemusta tuosta volumepolitiikasta, kun niissä esittelyvideoissa se äijä puhuu ja sitte soittelee suunnilleen samalla volyymillä kuin puhu, joten ehkä siitä saa kalun kotikäyttöön.

Icy-Sun
03.10.2009 18:22:30

Shredder1993: onko kellään omakohtasta kokemusta tuosta volumepolitiikasta, kun niissä esittelyvideoissa se äijä puhuu ja sitte soittelee suunnilleen samalla volyymillä kuin puhu, joten ehkä siitä saa kalun kotikäyttöön.

Tuota noin. Muriseehan se isolla huomattavasti paremmin kuin kotivolalla, mutta siinä videossa varmasti mikitetty ja vedetty signaali vaikka minkä vemputtimen läpi, että ei anna varmasti ihan autenttista kuvaa. Ja muistappa, että tuokin on vain mun mielipide ja parashan se on itse käydä kokeilemassa se kaappi. Itse suosittelin käytettyä laatukaappia.
rosberg
08.10.2009 15:54:41

tilasin sen Windsorin, että kohta tietää. Mulla on Randallin 4 x 12" kaappi, ei mikään häävi mutta sairaan lujaa se tuuttaa!

Aina sladdissa.
Shredder1993
08.10.2009 20:14:38

Noni rosberg! Ilmottele sitte miten pelittää.

rosberg
08.10.2009 21:40:31

mulla on nyt ollut 5150 mk 1 käytössä, mutta siitä joutuu luopumaan kun ei ole oma. tää on ehkä hätäratkaisu, mutta voi olla hyväkin.

Aina sladdissa.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti