Muusikoiden.net
14.12.2018
R-JAM Group Oy | Italia Guitars | Demokitaroita myynnissä 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Monipuolista 1x12" putkikomboa..
1 2 3
Joees
04.10.2009 19:19:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

humppahanuristi: Suosittelen soittamaan Harrylle.
Kaveri sieltä tilasi (tai oikeastaan minä tilasin) deluxe reverbin ja ei voi sitä oikein haukkua mitenkään. On varsin kompaktikokoinen, mahtuu samaan kuljetuslootaan kuin hybridi-vox mutta soi varsin isosti ja tuo puhdas on kyllä mahtava. Säröä meidän hommissa ei juuri tarvita ja sitä ei ole edes vielä testailtu.
Niin, tämä yksilö sieltä tuli: http://kotisivukone.fi/files/blueto … combo_black_tolex_10.9.2009_006.jpg

Hoho, meikäläisen modauksilla tehty. ;-)

Loafers
Grunge-garagerokin räimettä höystettynä powerbluesilla á la Zepukat -fox
Vaseliinia!
LaXu
04.10.2009 20:09:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kimurantti1:
Musta Einsteinin puhdas kanava oli kyllä todella eloton verrattuna Lone Stariin. Muuten Einstein oli oikein mainio laite, mutta verrattuna Lone Stariin ja muutamaan muuhun oikeasti hyvään puhtaan soundin vahvistimeen, niin sanoisin Einsteinin puhdasta soundia jopa vähän kehnoksi. Se ei myöskään tunnu kelpuuttavan pedaaleita kovin hyvin. Ainakaan mikään purkki jota sen puhtaan kanavan päälle olen päässyt kokeilemaan, ei ole kuulostanut kummoiselta.

Einsteinin puhtaat paraneekin nimenomaan noilla 6L6-putkilla. Tulee Fender-henkeä lisää. Vakiot EL34:t taasen on paremmat säröosastolla. Mulla ei kyllä pedaalien kanssa ole mitään ongelmia ollut, ihan odotettuja soundeja sieltä on ulos tullut.

kimurantti1
04.10.2009 20:14:07
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

LaXu: Einsteinin puhtaat paraneekin nimenomaan noilla 6L6-putkilla. Tulee Fender-henkeä lisää. Vakiot EL34:t taasen on paremmat säröosastolla. Mulla ei kyllä pedaalien kanssa ole mitään ongelmia ollut, ihan odotettuja soundeja sieltä on ulos tullut.

Jaa jaa. Joo, se oli EL34:lla se yksilö jota kokeilin ja äänitin. Hyvä särökone muttei totta puhuen loistanut puhtaalla soundilla.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2018, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti