Muusikoiden.net
05.12.2016

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: ESP-LTD EX-50 vai käytetty EX-260?
1
konkala
28.09.2009 14:42:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen ostamassa ensimmäistä sähkökitaraani ja ensin ajattelin ostaa ESP-LTD EX-50. Liikkeessä on myös käytetty EX-260, jonka saisi 300e. EX-50 taas 270e. EX-260 on ollut 10kk käytössä kakkoskitarana, entinen omistaja myi pois, koska halusi seitsenkielisen kitaran. Entinen omistaja on myyjän tuttu. Voi kuulemma pyytää ihan paikan päälle jos tahdon. EX-260:ssä ei ole mitään ulkoisia vaurioita, yhtä pientä kolhua lukuunottamatta, jota en itse kyllä edes huomannut. Ei myöskään pitäisi olla mitään ongelmia saundin kanssa. Kumpi kannattaisi ostaa?

Mr. Speed
28.09.2009 14:44:52

konkala: Olen ostamassa ensimmäistä sähkökitaraani ja ensin ajattelin ostaa ESP-LTD EX-50. Liikkeessä on myös käytetty EX-260, jonka saisi 300e. EX-50 taas 270e. EX-260 on ollut 10kk käytössä kakkoskitarana, entinen omistaja myi pois, koska halusi seitsenkielisen kitaran. Entinen omistaja on myyjän tuttu. Voi kuulemma pyytää ihan paikan päälle jos tahdon. EX-260:ssä ei ole mitään ulkoisia vaurioita, yhtä pientä kolhua lukuunottamatta, jota en itse kyllä edes huomannut. Ei myöskään pitäisi olla mitään ongelmia saundin kanssa. Kumpi kannattaisi ostaa?

Noista kahdesta ehdottomasti EX-260! Kitarat eivät käytöllä pilalle mene, varsinkin kun tallana ei ole perus uuden vuoden tinaa, vaan kiinteä talla. LTD:n 260- ja 50-sarjoilla on eroa kuin yöllä ja päivällä! Tuo EX-260 voi olla jopa ihan kelpo kitara tuohon hintaan!

Telecaster ja Flying V ovat rumia kitaroita.
Migo
28.09.2009 14:46:11 (muokattu 28.09.2009 14:47:14)

konkala: Olen ostamassa ensimmäistä sähkökitaraani ja ensin ajattelin ostaa ESP-LTD EX-50. Liikkeessä on myös käytetty EX-260, jonka saisi 300e. EX-50 taas 270e. EX-260 on ollut 10kk käytössä kakkoskitarana, entinen omistaja myi pois, koska halusi seitsenkielisen kitaran. Entinen omistaja on myyjän tuttu. Voi kuulemma pyytää ihan paikan päälle jos tahdon. EX-260:ssä ei ole mitään ulkoisia vaurioita, yhtä pientä kolhua lukuunottamatta, jota en itse kyllä edes huomannut. Ei myöskään pitäisi olla mitään ongelmia saundin kanssa. Kumpi kannattaisi ostaa?

Noh tuota, kummallakaan ei nyt kuuhun mennä, mutta kallistuisin tuohon 260:een näistä. Paljon siulla ois se maksimihinta, jota kitara saisi maksaa?
Toisaalta myös tuo tori voisi olla hyvä paikka löytää kitara.. Vai onko hakusessa juuri tuonkaltainen hiiwi-suunnikas?

Case hieno vaniljam tuoksuinem
konkala
28.09.2009 15:05:59

Maksimihinta kitaralle on n. 300e. Hakusessa olisi siis metallimusiikkiin soveltuva kitara.

Icy-Sun
28.09.2009 15:23:48 (muokattu 28.09.2009 15:25:58)

konkala: Maksimihinta kitaralle on n. 300e. Hakusessa olisi siis metallimusiikkiin soveltuva kitara.

Muista sitten, että ulkonäkö ei tee hevikitaraa.

E: Ai niin. Ehdottomasti kannattaa ostaa se käytetty noista vaihtoehdoista. Jos vielä liikkeessä on, niin liikkeestä ostettaessa ei elektroniikoissa ym. ole vikaa, jos sitä mietit. Liikkeellä varmasti vastuulla tarkastaa käytetyn soittimen kunto.
marco_albertz
28.09.2009 15:26:57

Siis taas kerran, kaikki kunnia noille LTD:n markkinoinnille. Ensin myydään halvin aloittelijalle ja sitä aikansa veivattuaan palaa kauppaan ja on pakko saada parempi malli. Näinhän se menee. Itse menisin suoraan siihen parempaan malliin.

Tai sitten vielä parempi vaihtoehto olisi katsoa tuolta torilta joku lähellä oleva siisti ja luotettava käytetty sillä 300 eurolla saa jo varsin mainion pelin käytettynä.
Suosittelisin vielä tinkaamaan siihen 300euroon kaupan päälle hihnan, plektroja ja ylimääräisen kielisetin jollei diiliin kuulu jo nämä.

The hand and fingers are the second most sensitive areas of the body.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti