Muusikoiden.net
18.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Pisnes is pisnes with Gibson strat
1 2 3 4 5 6 7 8
trih
24.09.2009 15:56:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuvia ja infoa:
http://www2.gibson.com/Products/Ele … blecut/Jimi-Hendrix/Experience.aspx
 
Gibson ja behringer, kuin kaksi marjaa:
The Voodoo Child gets its cool retro vibe with a heavy-duty black Tolex cabinet and gold control panel, features that are reminiscent of many classic 1960s amps. Other highlights include rugged, reinforced PVC corners, a headphone output for private jamming and the Authentic Hendrix logo.
 
Rhythm In Jump, Dancing Close To You.
ballfish
24.09.2009 16:01:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jimi hendrix USB-tikku =DD nyt kyllä!
 
"Vaikka ajatus 170 euron pitsasta Simpeleellä, kera omien PA-kamojen, eräänä maanantaina houkuttelee, tämä ilmoitus kuulunee torille." -moderaattori
Väsykäsi
24.09.2009 16:04:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mutta arvatkaas kuinka moni lopulta tuommoisen ostaa? Vastaus aika moni.
 
Itse asiassa niska on viivasuora ja toiminta on erittäin alhainen.
Jyrken
24.09.2009 16:11:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jucciz: Vanha keksintö. http://rick-connelly.com/64_Stratoc … r_Relic_Gold_Sparkle_GF429combo.jpg
 
En tiiä oliko noita jo 50-luvulla, mutta 60-luvulta lähtien ainakin. Ite tykkään kyllä ihan tuosta ulkonäöstä.

 
Tuommonen on aika hieno kyllä.
 
Asiaan liittyen: Eikös Epiphone tehnyt omaa näkemystä halvasta stratosta joskus?
 
Ai mikä allekirjotus
fox
24.09.2009 16:14:32
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jyrken: Tuommonen on aika hieno kyllä.
 
Asiaan liittyen: Eikös Epiphone tehnyt omaa näkemystä halvasta stratosta joskus?

 
Khyl vaan, se sellanen "banaanilapa"-strato. Samoten olihan Gibsonilla 80-luvulla noita "superstrato" sarjan kitaroita muutamiakin..
 
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers." relic #1
Traditional
24.09.2009 16:20:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

fox: Khyl vaan, se sellanen "banaanilapa"-strato. Samoten olihan Gibsonilla 80-luvulla noita "superstrato" sarjan kitaroita muutamiakin..
 
Eiks Hullu-ukolla ollu tollaine U-2? et on niitä täälläi.
 
"--Tästä lähtien juot vain kaffia, energiajuomia ja syöt kofeiinipillereitä ja ennen vetoa vaikka nappi pseudoefedriiniä niin ai että ku tilut lähtee!" -Ambitus
fox
24.09.2009 16:53:48
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Traditional: Eiks Hullu-ukolla ollu tollaine U-2? et on niitä täälläi.
 
Kyllähän niit jokusia on, itekin tiedän pari muutakin.. M-III se tais se "eniten-Strato" kuitenkin olla, reverse headstockilla.. Yks U-1 oli tannoin K-pajallakin..
Juups, tais just olla Hullu Ukko jolle mä jostain kaivoin kytkiksen kitaraansa.. =)
 
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers." relic #1
Väsykäsi
24.09.2009 18:44:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olisko näin että Gibson elää nyt omaa "CBS" aikaansa? Hinta katossa laatu huonontunut. Ja paljon turhia huonosti myyviä malleja. Niin ja se että vanhat hyvin myyvät mallit poistetaan tuotannosta esim: Firebird VII
 
Itse asiassa niska on viivasuora ja toiminta on erittäin alhainen.
Juicy
24.09.2009 18:47:21
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Höh, kukaan ei kommentoinut mun "hienoa" Jackson-lespaa. =|
 
"...pala kaulan yhden elimen, pitkä tappi."
Väsykäsi
24.09.2009 18:48:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juicy: Höh, kukaan ei kommentoinut mun "hienoa" Jackson-lespaa. =|
 
Nyt on. Höhöö
 
Itse asiassa niska on viivasuora ja toiminta on erittäin alhainen.
duc
24.09.2009 18:49:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Väsykäsi95: Olisko näin että Gibson elää nyt omaa "CBS" aikaansa? Hinta katossa laatu huonontunut. Ja paljon turhia huonosti myyviä malleja. Niin ja se että vanhat hyvin myyvät mallit poistetaan tuotannosta esim: Firebird VII
 
Ennemminkin päivastoin, nykyisinhän Gibsonin laatu on parantunut. Gibsonilla on kyllä ollut aina tapana tehdä joitain malleja yhtenä vuonna, ja sitten pitää parin vuoden ajan taukoa, ja sitten alkaa tekemään taas samaa mallia pienin muutoksin. Ei kai se niiden syy ole jos kaikki haluavat vaan Les Pauleja ostaa...
 
Mutta sinällään jännä jos Gibson alkaa tätä pahvistratoa myydä omalla nimellä, silloin tilanne olisi vähän sama kuin Fenderin kanssa, joka myy niitä aivan halvimpia Starcastereita Fender-nimellä Squierin sijaan...
Jucciz
24.09.2009 18:54:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kieltämättä ihan paska veto Gibsonilta. Pitäsköhän myydä protestiks Les Paulit pois. Nykyään ku muutenkin vetelen eniten tolla Rickenbackerilla.
 
Väsykäsi
24.09.2009 19:00:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jucciz: Kieltämättä ihan paska veto Gibsonilta. Pitäsköhän myydä protestiks Les Paulit pois. Nykyään ku muutenkin vetelen eniten tolla Rickenbackerilla.
 
Älä ihmeessä! Gibsonia ei paljoa kiinnosta jos sää myyt Lespas pois. Kunnioita mielummin Lester Polfuksen muistoa.
 
Itse asiassa niska on viivasuora ja toiminta on erittäin alhainen.
Juicy
24.09.2009 19:03:14
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Väsykäsi95: Älä ihmeessä! Gibsonia ei paljoa kiinnosta jos sää myyt Lespas pois. Kunnioita mielummin Lester Polfuksen muistoa.
 
Tuskinpa Jucciz tosissaan oli...
 
"...pala kaulan yhden elimen, pitkä tappi."
Väsykäsi
24.09.2009 19:04:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juicy: Tuskinpa Jucciz tosissaan oli...
 
Tuskinpa minäkään...
 
Itse asiassa niska on viivasuora ja toiminta on erittäin alhainen.
mvirta
24.09.2009 19:06:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jimi tuossa seinälläni on kyllä näyttänyt tänään jotenkin alakuloiselta.
 
Shut Up 'n Play Yer Guitar
Juicy
24.09.2009 19:07:14
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Väsykäsi95: Tuskinpa minäkään...
 
Enkä minäkään... Täh?
 
"...pala kaulan yhden elimen, pitkä tappi."
McNulty
24.09.2009 19:09:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mua ärsyttää näissä eniten tuo perikunnan ahneus. Dunlopilla on ollut jo 400 erilaista Hendrix-tuotetta tähän mennessä, plektroista wah-pedaaleihin. Samoin niin monella muulla valmistajalla... milloin mitäkin Jimiä ja toisinaan toista Hendrixiä.

Ymmärrän tiettyyn pisteeseen asti tuota "signature-touhua" ja brändäystä... mutta en mie kyllä Gibsonin marketing-osastolle voi kauheasti kiitosta tästä viimeisimmästä antaa. Toki tuollekin ostajia löytyy, mutta itse ennustan aika floppia. Ei meitä kitaristeja niin helpolla "kuseteta" :)

Olisivat vaikka brändänneet halvemman version siitä Jimin Flygarista... esim. Epiphone-versio. Olisin ollut paljon, PALJON myönteisempi ja tyytyväisempi.
 
"Perseverance does not equal worthiness." -Greg House
Väsykäsi
24.09.2009 19:09:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juicy: Enkä minäkään... Täh?
 
Häh???....
 
Itse asiassa niska on viivasuora ja toiminta on erittäin alhainen.
duc
24.09.2009 19:12:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

bonecrusher: Toki tuollekin ostajia löytyy, mutta itse ennustan aika floppia. Ei meitä kitaristeja niin helpolla "kuseteta" :
 
Hmm, eikös tuo olekaan just sellainen aloittelijan paketti joita myydään nimeomaan ihmisille jotka eivät ole (vielä) kitaristeja? Ihan fiksu veto mielestäni laittaa jonku halvan kuolleen tähden pärstä paketin kylkeen, erottuu edukseen Fenderin ja Ibanezin pahvikiratoiden joukosta :)
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6 7 8

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «