Muusikoiden.net
06.12.2016
OGRE | Klikkaa tästä lisätietoa ja jälleenmyyjät 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Marsut huoltoon? / Vahvistinhuoltoa Hesassa?
1
kitaratkoteloista
13.09.2009 01:12:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on kotona 2 Marshallia, joissa molemmissa nupit rätisee. Eli käännettäessä rätisee. Kotisoittoon tarkoitetussa Lead 12:ssa on jo aika hankalaa saada mitään järkevää - eli sopiva volume, suht puhdas soundi - ääntä ulos. Putkikombo (jcm800) on paremmassa kunnossa.

Kannattaako tuollaista ongelmaa huollattaa? Kuka moisen homman Helsingissä tekis? Muutenkin, kenellä kannattaa teettää vahvistinhuollot Hesassa?

duc
13.09.2009 01:17:13

Ensiapuna käy jokin elektroniikkakomponenttien puhdistusspray, sitä kun pistää potikoihin ja vääntelee vähäsen niitä niin auttaa ainakin joksikin aikaa.
markusnurminen
13.09.2009 10:33:55
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Uraltonen huoltoihin oon ollut tosi tyytyväinen. Kitarapaja on sairaan hidas ja ei muutenkaan täysin vakuuttanut. En tosiaan tiedä veisinkö vielä tommoisen vaivan takia huoltoon, kannattaa ainakin testata saisko ite jollain kontaktispraylla jotain aikaseks. Tietysti jos on jotain muita vaivoja tai putkien vaihto/biasointi tms. ni siinähän ne tommset hoitaa samalla.

Simo78
13.09.2009 11:21:03

Mulla on molemmista marsuista potikat vaihdettu ja se on kyllä hyvä remppa. Tuntuu kuin ois eri peli, kun potikat toimii niinku niiden pitää toimia. Itse potikat ei maksa kuin 2€kappale, joten jos osaa itsetehtynä halpa huolto. Pitää osata piirilevyyn kolvata. Mä en osaa, mutta onneksi tiedän ihmisen joka osaa:-D

klapiton
20.09.2009 17:02:24

kitaratkoteloista: Mulla on kotona 2 Marshallia, joissa molemmissa nupit rätisee. Eli käännettäessä rätisee. Kotisoittoon tarkoitetussa Lead 12:ssa on jo aika hankalaa saada mitään järkevää - eli sopiva volume, suht puhdas soundi - ääntä ulos. Putkikombo (jcm800) on paremmassa kunnossa.

Kannattaako tuollaista ongelmaa huollattaa? Kuka moisen homman Helsingissä tekis? Muutenkin, kenellä kannattaa teettää vahvistinhuollot Hesassa?

Kivioja on paras,se laittoi munkin marsun murisemaan,nyt on niin helvetin hyvä.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti