Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Uusi stratocaster hankinnassa
1 2 3
Juzpe
24.07.2009 09:36:04
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hintoja tarkistetaan aika ajoin...
 
Eli siis kyttäämään vaan kuhan löytyy se valkonen tai candyapple 69 CS strato joka on seissy vähän aikaa. Sattuukos kukaan stratomies tietään ketään jolla ois tollanen CS 69, jonka vois koeampua. Kitarapajalla ei ainakaan oo näkyny kauheesti noita 70's henkisiä stratoja...
Ainakin paperilla vaikuttaa just siltä, mitä tässä haetaankin. Hiukan halvemmalla ois kyllä kiva päästä, mutta tosin kunnon soittimesta saa maksaa rahaa. Kiitoksia vaan sitten MadMattille ja kumppaneille infosta.
 
If practising doesn't sound good, why bother? - Saul "Slash" Hudson
Rintamamies
24.07.2009 10:04:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on tommonen "kusenkeltainen" CS 69 custom orderina juurikin Codalta hankittuna. Siinä on medium jumbo- nauhat ja sama kaulaprofiili kuin '52 reissue telessä. Hemmetin hyvä soittaa, jos tykkää pikkuisen paksummasta kaulasta ja isommista nauhoista (mulle ne oli ostokriteerejä). Mikit on Fenderin CS'69 ja ei siitäkään osastosta valittamista. Yhteenvetona: mun kokemuksen perusteella Englannista tilaaminen kannattaa, valioyksilö osui ainakin mun kohdalle. Lahteen pääsee kokeilemaankin jos täällä pyörii.
 
MadMatt
24.07.2009 10:09:44
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juzpe: Eli siis kyttäämään vaan kuhan löytyy se valkonen tai candyapple 69 CS strato joka on seissy vähän aikaa.
 
Liika kyttäily voi kyllä kostautua ja joku nappaa nuo nenän edestä koska hinta on mielestäni kohdillaan ja nuo kaksi väriäkin ovat noista vaihtoehdoista varmaan halutuimmat... Ja voipi olla ettei uusia kuusysejä tuonne enää tule pitkiin aikoihin ainakaan samoilla värityksillä, spekseillä ja hinnoilla. Vain nopeat elävät ;)
 
SBA
Sjömanni
29.05.2018 08:55:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Huom! Olet kirjoittamassa yli 3230 päivää vanhaan aiheeseen!
 
Mutta asiaan, Onko 1100 € kohtuuhinta käytetystä Eric Johnson -stratosta? Kannattaako lähteä tuolla hintaa jo katsastamaan pienen matkan päähän? Muutama pieni jälki, oletettavasti muuten hyvässä kunnossa. Kotelo kuuluu hintaan.
 
"Pelolla odotan sitä päivää, jolloin Venäjällä tehdään löytö hyljättyjen hanureiden hautausmaasta. Sillä siellähän niitä hanureita varmimmin on, sen ydinkäyttöisten sukellusveneiden hautausmaan vieressä." - Kyllikki
73nd3r
29.05.2018 09:08:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sjömanni: Onko 1100 € kohtuuhinta käytetystä Eric Johnson -stratosta? Kannattaako lähteä tuolla hintaa jo katsastamaan pienen matkan päähän? Muutama pieni jälki, oletettavasti muuten hyvässä kunnossa. Kotelo kuuluu hintaan.
Mun mielestä tuo on halpa hinta. Jopa sen verran alhaalla, että kannattaa tsekata että kyseessä on varmasti Signature-malli eikä esim. AmStandardista modattu.
 
Sarjanumerolla löytyy yleensä tietoa, perusjutut täältä: https://www.fender.com/product-registration/serial-search ja enemmän kun kysyy Fenderin kuluttajaneuvonnasta.
 
Sjömanni
29.05.2018 09:39:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

73nd3r: Mun mielestä tuo on halpa hinta. Jopa sen verran alhaalla, että kannattaa tsekata että kyseessä on varmasti Signature-malli eikä esim. AmStandardista modattu.
 
Sarjanumerolla löytyy yleensä tietoa, perusjutut täältä: https://www.fender.com/product-registration/serial-search ja enemmän kun kysyy Fenderin kuluttajaneuvonnasta.

 
Kiitoksia. Sarjanumerolla löytyi linkin takaa. Onko sarjanumeroa muuallakin kuin neck platessa?
 
"Pelolla odotan sitä päivää, jolloin Venäjällä tehdään löytö hyljättyjen hanureiden hautausmaasta. Sillä siellähän niitä hanureita varmimmin on, sen ydinkäyttöisten sukellusveneiden hautausmaan vieressä." - Kyllikki
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «