Muusikoiden.net
23.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: ibazez jem
1 2 3 4 5
jra
30.05.2009 09:31:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

bonecrusher: Pieni muistutuksen sana... VÄÄRENNÖKSET ovat laittomia joten samalla niiden maahantuoja syyllistyypi rikokseen (olkoonkin yksityinen toimija ei-kaupallisessa tarkoituksessa).
 
Levytukku Oy on ainakin tietoinen Payless ja GuitarsOfChina touhuista ja ovat tietääkseni informoineet Tullia moisista myös.
 
Jos halvalla haluaa saada JEM-lookia, niin voihan sitä ostaa halvan RG:n, hioa viimeistelyn veks ja tehdä lion clawsit ja monkey gripin runkoon. Dremelit ja jyrsintäkoneet ovat edukkaita... ja saa sitten mieleisen viimeistelyn.

 
Vielä halvemmalla ja käsittääkseni laillisesti juurikin tuollainen Sunsmile-logolla oleva JEM-kopio kimppatilauksesta.
 
Mutta, tosiaan tämä haiskahtaa kaikissa tapauksissa siltä että itse informoisin myyjää siitä että jos kyseessä on väärennös, myynti on laitonta ja jättäisin kaupan tekemättä.
 
- Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 -
kiminukkumatti
30.05.2009 09:43:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

joo pidin itsekkin tuota vähän kyseen alaisena ja siitä syystä tarkastinkin vähän asiaa ja kun poika kuulosti ihan tosi nuorelta mutta sitten kuintenkin oli töissä.
eli en nyt tiedä minkä ikäinen tyyppi mutta kumminkin sen faija oli sitä lähettämässä, kun epäilin että saako sitä ehjänä tänne niin kaveri ilmoitti että iskä osaa pakata sen hyvin pahveihin.
 
eli en usko että sieltä tulee mitään kitinää.
 
ja oppi rahat on joskus maksettava.
 
itse oikein korkojen kautta maksoin kun joskus 95-96 myin musiikki liikkeeseen 60 luvun fenderin stratocasterin 900markkaa!!!!
voin kertoa että se on vituttanut myöhemmin kun aloin jotain kitaroista tietämään:)
 
kyllä siinä myyjä pikku poikaa vedätti, mutta oma faija oli mukana ja se ei kitaroista mitään tajunnut eli myyjän kai helpompi vedättää:)
 
mutta siis mitä tässä voi tehdä?
odotanko että kitara putoaa matkahuollossa tänne ja koitan itse katsoa olenko tehnyt elämän kaupat vai saannut jonkun paska väärennöksen ja sit sanon myyjälle et rahat takas mulle kun myit jonkun 100e laittoman väärennöksen:)?
uskoisin että erotan itse väärenöksen monta vuotta kitaroiden kanssa pelanneena, tosin ei ole näistä uusista kepeitä mitään tietoa kun olen vanhoja keräillyt.
 
koska ei kai siinä esim oikeat mikit voi olla? ja voi olla mitä lastulevyä vain tuo kitara,ja jyrsinnät peksin alla voi olla ties mitä. viritys tapit yhtä laadukkaita kuin aidoissa?
ja entä oliko siitä floikasta tietoa? eli mitä siinä pitäisi lukea ja onko kopiossa sekin lukenut ihan oikein?
 
olisko jollain punnita semmosita valkoista kullatuilla osilla olevaa jem 7vwh kitaraa? materiaaleista riippuen sehän voi painaa jotain ihan muuta? voisin pyytää kaveria sen punnitsemaan? tosin normi vaaka ei taija kyl auttaa:(
 
mutta siis jos kitara on ihan täydellinen kopio niin eikai se voi huonompi olla kuin aito?? eli jos tarvitsee studioon äänitys kitaran kuulostaako noi samalta ja tuntuuko:)?
 
koska aika teköpyhää sanoa että väärennös on hirveä rikos, kuinkakohan monella teistä on esim ollut levikset jalassa mitkä eivät ole kyllä aidot:)
 
saatoin nyt sohasta mehiläis pesää:)
siis ymmärrän että itse en maahan tuommoista raahaisi ja en kyllä toisaalta ostaisikaan täälläkään jos nyt saisin varman tiedon että se on väärennös.
 
koska tarkoitus laittaa kitara voitolla vaan kiertoon koska sehän on maailman rumin kitara:);) omasta mielestäni siis:)
 
kimi
 
jra
30.05.2009 09:57:10 (muokattu 30.05.2009 10:01:14)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kiminukkumatti:
 
Kyllähän on selvää että väärennös tässä on kyseessä. KUKAAN ei myy yli parin tonnin kitaraa muutamalla sadalla.
 
Katso nuo edellisellä sivulla olevat linkit joissa käydään kuvallisesti läpi miten väärennökset eroavat aidoista. Huomaat että kaikki tekstit ja merkinnät ym. on kopioitu lähes 1:1. Myös routtaukset ja jopa kaulan laminointi saattaa olla tehty kuten aidossa. Samoin tallan ja mikkien merkinnät. Kuitenkaan mitään takeita ei ole että kyseessä olisi soiva kitara, edes tuon 100€ - 200€ arvoinen. Kaikki osat ovat näöstään huolimatta halvinta mahdollista laatua ja materiaalia.
 
Ja ennen kaikkea kaikkien täällä pitäisi olla sotajalalla noita väärennöksiä kohtaa, juuri tästä syystä. Eli jos niitä ostetaan yksityisiltä ja diilereiltä tai tuodaan reissusta maahan, niin yhä enemmän tulee tällaisia ketjuja joissa epätietoisena kysellään mitä ollaan ostamassa tai menty ostamaan. Parempi olisi kaikkien kannalta että noiden kauppaa tuettaisiin mahdollisimman vähän ja esiin tulleet tapaukset ilmiannettaisiin ainakin täällä m.netissä ja ainakin diilerien osalta varmoissa tapauksissa myös poliisille.
 
Tässä ei ole kysymyksessä tekopyhyys, vaan meillä kaikilla on oma lehmä ojassa, mitä enemmän väärennöksiä liikkuu, sitä suurempi mahdollisuus että sellaiseen törmää. Ja vaikka ei itse törmäisikään, niin moni hyväuskoinen sortuu sellaisen joko aitona tai muka aitoa vastaavana ostamaan. Hyviä kitaroita, jotka eivät ole väärennöksiä, saa kuitenkin nykyään jo alle 300€, joten kannattaa ehdottomasti ostaa sellainen pelkän ulkokuoren sijaan.
 
- Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 -
kiminukkumatti
30.05.2009 09:58:08 (muokattu 30.05.2009 10:10:21)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

niin mutta ymmärrätte varmaan että olis kiva olla varma että ei vain kieltäydy kallissta kitarasta sillä verukkeella että uskon et se on väärennös:( koska olen siis tehnyt käsittämöttömiä löytöjä tässä vuosin saatossa.
 
kyllähän kaikki vaikuttaa liian hyvältä ollakseen totta mutta mitä heelkuttia sitä nyt tekis:(
kaverilla ei alkuunkaan ollut sitä kameraa ja sen piti saada kamera lainaan mutta sitten tuli tämä toinen ostaja kehiin ja siinä vaiheessa käskin sen unoohtaa koko kuvaus rumpan kun se oli vähän hankalaa jotenkin, tietenkin tuokin haiskahtaa vähän.
 
mutta mitä laki sanoo että jos kitara tulee minulle ja nään että se on selvä kopio?
saanko palauttaa ja rahat takaisin?
millä todistaa että myyjä ei tiennyt sen olevna kopio? ja onko sillä väliä??
 
koska en halua mitään kopiota 260e ostaa vaikka olisi kuinka aidon näköinen mutta tuommoisen 2000e kitaran otan mieluusti 260e jos se sattuisi se olemaan.
 
tuon raita jutun pystyn helposti kysymään mutta mutta noita kuvia katottuna sekin on jo uusimpiin kopioin korjattu:(
 
aika hakalaksi menee:(
katsoin että tuossa viimesessä mallissa oli ainakin tuo taka kansi joka peittää tallan jousia niin jo helmiäistä mutta siinä ei ollut kielten läpi vienti reikiä ainakaan? eli onko alkuperäisessä semmoiset reijät tuossa kannessa?
se olisi helppo kysyä.
 
kiminukkumatti
30.05.2009 10:02:23 (muokattu 30.05.2009 10:04:11)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jra
 
joo ymmärrän täysin:) kutkuttaa vaan tuo pikkumahdollisuus,
koska on näitä ollut ennenkin että kaverit on muutamalla satasella ostanut esim 60-70luvun fendereitä joita perintönä saannut ja hintaa verrattu anttilan wiliamssiin ja sitten myyntiin:)
 
myinhän itsekkin vähän reilusti yli 2000e kitaran alle 200e:P niinkuin yllä kerroin:)
tosin ostin sen yhden papan vintiltä itse 300mk eli 50e mutta se hinnan nelinkertaistuminen ei hirveästi enään lohduttanut kun tajus vuosien päästä kaupat:P
 
mutta siis epätodennäistä kyllä, mutta kyse lähinnä siitä että voinko ottaa kitarn himaan tarkistaa asian ja onko sitten oikeus perua kauppa ja lisäksi inffoa myyjää että kyseessä väärennös ja kenties myös poliisia?
 
jra
30.05.2009 10:12:27 (muokattu 30.05.2009 10:14:39)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kiminukkumatti:
mutta siis epätodennäistä kyllä, mutta kyse lähinnä siitä että voinko ottaa kitarn himaan tarkistaa asian ja onko sitten oikeus perua kauppa ja lisäksi inffoa myyjää että kyseessä väärennös ja kenties myös poliisia?

 
Tuossa on se ongelma, että sinun olisi varmaan viranomaistenkin mielestä pitänyt ymmärtää ettei aitoa voi saada tuolla hinnalla (tai ainakaan jos ei ole varastettua tavaraa). Jos hinnasta voi olettaa että kyseessä on väärennös tai ostajan puolelta hyväksikäyttö, voi ongelmia tulla molemmille.
 
Juuri sellaisissa tapauksissa joissa on ostettu jotain hieman kalliimpaa esim. vanhuksilta tai muilta joilla ei ole ollut täyttä ymmärrystä tavaran, asunnon tai muun arvosta on saattanut niminomaan ostajalle tulla rangaistusta. En sano että tässä tulisi, mutta aika heikoilla olet jos yrität esittää poliisille että luulit kitaraa tuohon hintaan aidoksi. Täysin eri asia on, jos myyjä kauppaisi sitä käypään markkinahintaan (kait yli 2000€) ja huomaisit sitten ostaneesi väärennöksen. Silloin tietysti myyjä olisi se rikoksen tehnyt.
 
Itse en ostaisi, enkä suosittele sinuakaan ostamaan, muuta neuvoa en osaa antaa.
 
Yleensä unelmakaupat ovat hevosmiesten tietotoimiston juttuja, tai sitten ostajan puolelta asiantuntemattoman myyjän tietoista vedätystä, joka sekään ei ole kovin kannatettavaa toimintaa. Hyvät kaupat on eri asia kuin toisen osapuolen hyväksikäyttö.
 
- Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 -
kiminukkumatti
30.05.2009 10:33:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

olet oikeassa kyllä.
 
pitää varmaan vaan pyytää kaveria siirtämään rahat takaisin ja ilmoittaa että se on väärennös aikas varmasti,eipä sillä niin väliä koska itse tuommoista rumilusta en olisi huolinut, mutta olisihan se ollut kiva tienata tommoinen yli tonni:)
 
koska tyhmähän saa olla jos myy,mutta en ole aikaisemminkaan ostanut miltään pikku pojilta mitään tuommoista jos vanhemmat ei ole tienneet mutta voin kyllä sanoa että välillä on näitä juttuja ollut että "espoossa" pankin johtaja faija ostanut pojalleen ensi kitaraksi jonkun yli tonnin kitaran ja sitten kun kahden vuoden päästä se on lojunnut viel kaapissa niin se on myyty 300e iskän toimesta pois, pätee ihan keikkeen, olen samanlaisia kauppoja tehnyt nyt kun taloa kunnostan:)
 
eli en kyllä ikimaailmassa ostaisi 2000e tai yli tuommoista jemiä mikä kaupassa maksaa 2500e! tietenkin jos löytää jonkun vanhan ja paremman mutta muuten odottelisin kyllä parempaa löytöä, ehkä 2500e kitaran oikea löytö hinta olisi noin 1500e jolloin semmoisen voisi poistaa, mutta ei viellä eteenpäin myyntiin tarkoitettua tuollakaan hinnalla:)
 
ja mitä tulee vanhusten tai muiden huijaamiseen ,niin ei voi kukaan väittää että olisin silloin 15v poikana kusettanut tämän fenderin myyjää koska en itsekkään tiennyt kitarasta mitään muuta kuin että se oli mielestäni sillon ruma mutta halvin mitä keltaisestapörssistä löytyi:)
 
ja laitoin itse siis tietämättäni sen eteen päin:)
 
no mutta siis olette sitä mieltä että nyt ilmoitan vain että siirrä rahat takaisin koska epäilen että kitara on joku kopio ja kerron että aito maksaa 2500e ja väärennös 100e
olisipa sitten yhtä reiluja kauppa kumppaneita omaankin suuntaa joskus:)
toivotaan:)
 
tender.insanity
30.05.2009 12:50:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei sulla kuvia olisi kyseisestä myyntikappaleesta? Ne voisi laittaa tänne näytille, tai itse ihmetellä ja vertailla jemsite.comin kuviin.
 
pekurides
30.05.2009 12:55:12 (muokattu 30.05.2009 13:01:12)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kiminukkumatti:
 

 
jos kitara kelvoton laitat seinällä muistuttamaan pieleen mennestä riskinotosta:=)
 
Tunteella päin vittua.
joukov
30.05.2009 20:49:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kiminukkumatti: etupuolella luki ibazez jem
 
Lukeeko lavassa tosiaan Ibazez eikä Ibanez? :)
 
What We Do In Life Echoes In Eternity.
kiminukkumatti
30.05.2009 22:15:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

lukee siis ibanez:)
 
ja nyt jos hämmennetään soppaa niin ilmoitin myyjälle että en osta koska jos kyseessä aito niin hän saisi siitä 2000e ja jos se on väärennös niin se on laiton ja sen arvo on 100e! ja en halua siihen käsiäni sotkea.
myyjä ilmoitti että faija tuonnut sen matkoilta ja faijalta kysynyt nytten että se on aito ja silti oli sitä vielä minulle myymässä, ilmoitin että ok jos todella haluat myydä aidon tuohon hintaan niin anna tulla vaan mutta jos se on kopio niin vaadin rahat takaisin ja vielä lisäksi matkakulut molempiin suuntiin, ja ilmoitin vielä että väärennöksestä on kehoitettu ilmoittamaan jopa poliisille!
kaveri vastasi että kyllä faija oli sanonut että se ei mitään väärennöksiä myy!
 
eli pojan faija tässä touhussa mukana ja mulla on kaikki viestit tallella, eli uskon että nyt olen aika vahvoilla jos sieltä kopio tulee, eikö??
olen siis ilmoittanut sille että laittomaan väärennökseen en halua sekaantua ja myös tiedän että faija on oikeasti nyt tietoinen kaupasta, lisäksi siihen kuulemma olikin se alkuperäinen laukku olemassa mutta ei halunnut sitä myydä mukana.
 
tosi omituista koko setti nyt mutta nyt jo niin mielenkiintoinen setti että pakko kattoa:):P
 
ei pitäisi olla petos syytteessä mitään epäselvää jos olen itse ilmoittanut että hän myy aivan liian halvalla kyseistä kitaraa jos se on aito ja jos se on väärennös hän sekaantuu rikokseen ja en itse halua olla osallinen.
 
mutta myyjä tästä huolimatta väittää että kyseessä on varmasti aito kitara!
 
mielenkiintoista:) maanantaina lähtee tänne tulemaan.
 
myyjä vielä sanoi että minusta kiinni mitä tehdään, eli olisi myös rahat palauttanut ja sanoin että jos kyseessä on aito ja myyt tuolla hintaa niin anna tulla mutta väärennksen laitan takas ja vaadin rahat ja teen ehkä poliisi ilmoituksenkin asiasta.
 
eli kitara tulossa:P
 
tää on ihan hullu case:P
 
kertoisiko sarja numero mitään jos sitä pyytäisin viellä häneltä?
vai oliko niin että niitäkin oli erilaisia jo noissa kopiossa?
 
niin ja kuvaa en edelleenkään saa häneltä, kun ei omista kameraa:P
 
saa nähä:) mutta eikö tässä vaiheessa kannata jo ottaa katsottavaksi? vai mitä tuumaatte:)?
 
jpaa
30.05.2009 22:20:16 (muokattu 30.05.2009 22:22:38)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tämä on kyllä jo legendaarista. Kuvitteleeko joku ihan aikuisten oikeasti ostavansa pilkkahinnalla aidon jemin jostain nurkkahuuto.net.dot.comista. Ei ole kauppatavarasta kuvia eikä laukkua ja koko juttu muutenkin haisee myyjän puolesta.
 
Onneksi laitoit rahat etukäteen tilille, näinköhän näet niitä enää. Ja olet sanojesi mukaan tehnyt näitä huippudiilejä aikaisemminkin? Kannattaa varmaan panostaa pikkuisen jonkinlaiseen kitaratietämykseen ennenkuin alkaa näitä "löytöjä" lunastamaan.
 
Ajatteleppa nyt että miks se sulle sitä myy pilkkahintaan jos se vakuuttaa että kyseessä on aito peli. Miks vitussa se möis sen niin halvalla?
 
McNulty
30.05.2009 22:23:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jpaa: Tämä on kyllä jo legendaarista. Kuvitteleeko joku ihan aikuisten oikeasti ostavansa pilkkahinnalla aidon jemin jostain nurkkahuuto.net.dot.comista. Ei ole kauppatavarasta kuvia eikä laukkua ja koko juttu muutenkin haisee myyjän puolesta.
 
Joo, kyllä pysyisin itsekin kaukana moisista. Milloin on serkku, milloin isä tuonut mistäkin... mistään ei lopulta ole varmuutta.
 
Suuri varoitus kyllä moisesta...
 
The game's out there, and it's play or get played. That simple.
kiminukkumatti
30.05.2009 22:46:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

no mua ei ihan hirveästi kiinnosta tommoset uudet kitarat ja niistä ei sen takia tietämystäkään:)
enempi tiedän vanhemmasta kamasta mitä olen pidemmän aikaa haalinut ja niitä nyt muutaman musiikki liikkeen verran jo löytyykin:)
 
ja löytöjä on löytynyt:)
 
lähinnä tämä juttu niin huvittava että tekee mieli kattoa loppuun asti:)
 
mä olin jo perumassa tätä kun täällä kirjoittelin mutta meni sit niin mielenkiintoiseksi että uskon että oikeus nyt puolellani jos jotain menee vikaan ja varmaan meneekin:)
ja rahat näen 100% varmuudella vielä halutessani;)
 
toiset ei ehkä näkis jos asenne väärä, mutta sanotaan nyt että kyllä ne sieltä tulee:);)
 
tuli mieleen hyvä juttu kun kaveri osti auton ja se kaveri kuka osti on tämmöstä äkkipikasta sorttia ja on tuommoinen "motoristikerhon"kaveri (en tiedä miksi se piti mainita mut kuulosti kivalta:) niin autosta ilmeni muutaman päivän sisällä aika paljon odottamatonta vikaa ja kaveri ilmoitti myyjälle että tuo auton takas ja hakee rahat ja tässä vaiheessa jostain syystä myyjä vielä ilmoitti että ei aijo enään perua kauppoja. no kaveri ilmoitti että selvä ja meni seuraavana päivänä asunnolle ja kun mies tuli avaamaan ovea niin kysyi uudestaan ja ei suostunut vieläkään niin riveleistä takakonttiin keskellä kirkasta päivää ja ei tarvinnut kuulemma kauvaa ajeluttaa niin käytiin jo automaatilla hakemassa rahat:)
 
aika rankka esimerkki mutta kyllä ne rahat on takaisin saatu aina paljon helpommallakin.
 
en tiedä ppitäskö viel soittaa tälle pojan isälle ja kysyä siltä mikä nyt on homman nimi?
 
siis onhan tuo niin uskomaton homma mutta oikeesti mitä teet siinä vaiheessa jos joku tyrkyttää sulle kallista kitaraa halvalla ja väittää että ei ole varastettu tai väärennös? ja kaveri valmis vielä ottamaan poliisin tarvittaessa hommaan mukaan!! ja kaiken tämän 260e takia?!!!
niin en tiiä:)
 
olen ostanut kitaroita usein että en ole edes kuvaa nähnyt, kallein tämmöinen tapaus oli 900e ja tuli paljon parempaa tavaraa mitä odotin.
ongelmia ei ole ollut mutta tietenkin vähän kannattaa miettiä:) ja tässä olen sitä pari päivää tehnyt.
 
mutta siis vielä sotkun enempää hankalaksi menemistä vois auttaa jos joku osais nyt neuvoa olisiko mitään mitä voisin kaverilta vielä kysyä niin säästäis aikaa ja vaivaa?
koska lakihan sitoo minuakin ostamaan kai kitaran jos se on sitä mitä se on huutokaupassa myynnyt niin en mäkään voi ilmoittaa että en nyt osta kitaraa koska myyt sen liian halvalla:) vai kuinka on:)?
 
siis onhan tämä nyt 99% varamsti ihan fuulaa mutta ei ? minkäs teet:)
 
mutta siis auttaisiko sarjanumero mitään?
 
kuvia en ehkä saa nyt maanantaihin mennessä ja maanantaina se olis postissa lähdössä.
 
jra
30.05.2009 22:56:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kiminukkumatti:
 
Täältä ei varmaan löydy ketään joka osaisi enää tässä jutussa enempää neuvoa, tai ketään joka uskoisi kitaran aitouteen. Lupaa ainakin se, että et pistä ko. kitaraa enää jatkossa myyntiin, tai jos pistät niin hio ainakin Ibanez-logo ja sarjanumerot pois, saattaa tehdä siitä astetta laillisemman Sunsmilejen tyyliin(?).
 
- Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 -
kiminukkumatti
30.05.2009 23:04:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

joo mä voin luvata että en pidä kitaraa jos se on feikki vaan kaveri ottaa se kiltisti takaisin vastaan:) ja jos vähänkin tulee ongelmaa rahojen palautuksessa niin lupaan myös roudata kitaran poliisi laitokselle:)
 
laitoin äskön vielä kaverille viestiä että laittaa nyt sen sarjanumeron tuleen niin katotaan nyt viellä mitä sieltä tulee vastaukseksi:)
 
mutta kai tekin haluutte nähä miten tää menee loppuun:)? mä en kuole siihen 260e jos kaveri vaikka katois thaimaahan:)
 
ja olen nyt taidän avustuksella varma että kyse ei voi olla aidosta mutta se pikkuriikkinen toivon hitunen että pääsisin teille kuittaamaan että sain aidon ja laillisen jemin tuohon hintaa olisi niin kutkuttava houkutus että pitäköön rahat maanantaihin tai tiistaihin asti ja sen jälkeen katotaan saanko rahat ihan puhelin soitolla takas vai mitä tehdä:)
 
sen kitaran matkahuollosta hakemisen ja takas viemisen ja muutaman teksti viestin ja tänne tuhlatun hupi ajan olen valmis tulemaan vastaan jos saadaan tämmöinen kunnon ennakko tapaus käsiteltyä täällä muusikoiden netissä?:)? eikö jeh:)??
 
pekurides
30.05.2009 23:24:02
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

anna mennä vaan!
 
...niin jo jos olet rahat jo siirtänyt niin mitä menetettävää enää on?
 
jännityksellä maanantaita odotellen:=)
 
Tunteella päin vittua.
joukov
31.05.2009 00:25:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Haukkukaa pessimistiksi mutta veikkaan myyjän olevan näitä huiputtajia, joiden nimet löytyvät monista poliisille tehdyistä rikosilmoituksista. Rahoja ei saa takaisin ja kamaa ei tule ostajalle. Kymmenien tai satojen huijauksien jälkeen heppu käy istumassa muutaman kuukauden kakun ja jatkaa samoja hommia muiden sinisilmäisten kanssa. Parhaassakin tapauksessa tuolta tulee Paylessin valmistama läjä jätelautoja kauniisti maalattuna.
 
What We Do In Life Echoes In Eternity.
pekurides
31.05.2009 00:33:22
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

...tuommosista satojen(tuhansien) eurojen koijauksista mitään kakkua saa:=)
 
Täällä miljonäärikoijaritkin kävelee vapaina miehinä kun välillä käyvät tuttuja moikkaamasa etelän villlailltaan!
 
katotaan ny vielä....
 
Tunteella päin vittua.
jra
31.05.2009 00:52:29 (muokattu 31.05.2009 01:02:21)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

joukov: Haukkukaa pessimistiksi mutta veikkaan myyjän olevan näitä huiputtajia, joiden nimet löytyvät monista poliisille tehdyistä rikosilmoituksista. Rahoja ei saa takaisin ja kamaa ei tule ostajalle. Kymmenien tai satojen huijauksien jälkeen heppu käy istumassa muutaman kuukauden kakun ja jatkaa samoja hommia muiden sinisilmäisten kanssa. Parhaassakin tapauksessa tuolta tulee Paylessin valmistama läjä jätelautoja kauniisti maalattuna.
 
Tässä on ainakin yhdestä tai useammasta tuolla Nettimarkkinat.com:ssa vaikuttaneesta tai vaikuttavasta koijarista:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/6782552
http://www.nettimarkkina.com/viewItem.php?id_item=583252
 
Tosin lähde on Suomi24, mutta vaikuttaa ainakin tuossa tapauksessa että porukkaa on vedätetty.
 
Huvitti taas kun kävin selaamassa minkälainen paikka Nettimarkkinat.com on, niin eiköhän siellä tämä Harri Tuusulasta taas ollut kauppaamassa "soitinrakentajan hyvällä maulla kokoamaa" palacasteria ja uutta kalliimpaa käytettyä Firebirdiä (ei vuosikerta vehje tietenkään).
 
- Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 -
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «