Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Dean ML79
1 2 3 4 5 6 7
wolfie21
11.03.2009 19:33:09
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ok kitti, hienon näköinen keppi muuten.
 
Murmeli78
12.03.2009 11:34:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

On kyllä hullu GAS joko Dimebonicsiin, atf3000 tai blaze ml:ään. Jos niitten kaula olis samaa maata pekuriden ML:n kanssa niin lähtis heti matkaan :)
 
Harmi vaan, että noita ei taida tulla mihinkään liikkeeseen käpisteltäväksi.
 
pekurides
12.03.2009 11:57:53
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Murmeli78: On kyllä hullu GAS joko Dimebonicsiin, atf3000 tai blaze ml:ään. Jos niitten kaula olis samaa maata pekuriden ML:n kanssa niin lähtis heti matkaan :)
 
Harmi vaan, että noita ei taida tulla mihinkään liikkeeseen käpisteltäväksi.

 
Sound storessa kalliossa ,oli ainakin viimeksi jotain malleja roikkumassa.
 
Joskus ainakin DLX ollu myös jotain deaneja.... ja SMI joku? oli myös virallinen maahatuoja eli kyllä nuita tai sinnepäin malleja varmaan löytyy jostain testattavaksi.
 
Ilman "dime-razorback"" mallistoa olevat ML:t tuntuu olevan aika pitkälti perus c-profiililla, oliskohan ollu myös se Tribute Cfh. no se sininen missä salamat jne.?
ei muista..
 
Nii, ja eipä tuo mahdollisesti "jyrkempi" V-profiili mitenkään mahoton ole, tottumuskysymyksiä luulisin.
 
se mikä näissä eniten hämmästyttää on niiden suuri fyysinen koko, on muuten aika mela tällänen ML hervottoman isolla V lavalla :)
saa tosiaan varoa ettei kokoajan törmäile seiniin,katoihin ja muihin Bänditovereihin!
 
Tunteella päin vittua.
cross
12.03.2009 13:34:06 (muokattu 12.03.2009 13:36:55)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

pekurides: Sound storessa kalliossa ,oli ainakin viimeksi jotain malleja roikkumassa.
 
Joskus ainakin DLX ollu myös jotain deaneja.... ja SMI joku? oli myös virallinen maahatuoja eli kyllä nuita tai sinnepäin malleja varmaan löytyy jostain testattavaksi.
 
Ilman "dime-razorback"" mallistoa olevat ML:t tuntuu olevan aika pitkälti perus c-profiililla, oliskohan ollu myös se Tribute Cfh. no se sininen missä salamat jne.?
ei muista..
 
Nii, ja eipä tuo mahdollisesti "jyrkempi" V-profiili mitenkään mahoton ole, tottumuskysymyksiä luulisin.
 
se mikä näissä eniten hämmästyttää on niiden suuri fyysinen koko, on muuten aika mela tällänen ML hervottoman isolla V lavalla :)
saa tosiaan varoa ettei kokoajan törmäile seiniin,katoihin ja muihin Bänditovereihin!

 
Se CFH salamakitara on v-profiililla.
 
Smi-music on maahantuoja, soundstore ja dlx-music ovat vähittäismyyjiä. Dlx:llä kertaalleen kävin ja kyllä siellä iso liuta noita oli.
 
Torilta Midnight MLF limited run, CFH spekseillä tehty mutta orkkisfloikka: http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=298329
 
EDIT: Noissa tämän vuoden uutuuksissa (kuten tuo ATF3000 tai dimebonics) SMI:llä kestää tovi saada suomeen.. Tuota USA MHG ML:ää kyselin niin myyvät samaan 1199e hintaan kuin rockland-music saksassa mutta toimitusaika on pitkä kun pitää tilata ja on "niin uusi malli".
 
"AMON" belongs to "THEM"
pekurides
12.03.2009 17:44:08
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

cross:
 

 
Torilta Midnight MLF limited run, CFH spekseillä tehty mutta orkkisfloikka: http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=298329
 

 
tuo on kyllä hiano.
 
Ylimäärästä jos olisi niin varalle vois ottaa.....
 
tai jos totta puhutaan niin kyllä se Jenkki MHG ML kuitenkin pidemmän korren vetää vaikka onkin riisuttu "karvalakki" malli niin epäilen että saundipuoli on enemmän kuin kunnossa!
 
Tunteella päin vittua.
cross
12.03.2009 18:46:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

pekurides: tuo on kyllä hiano.
 
Ylimäärästä jos olisi niin varalle vois ottaa.....
 
tai jos totta puhutaan niin kyllä se Jenkki MHG ML kuitenkin pidemmän korren vetää vaikka onkin riisuttu "karvalakki" malli niin epäilen että saundipuoli on enemmän kuin kunnossa!

 
Juu ja kun mä diggailen noista natural-väreistä ni mulle tuossa ei edes oo mitään "riisuttua", kiinteä tallakin pelkkää plussaa.
 
"AMON" belongs to "THEM"
wolfie21
15.03.2009 12:43:00
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Voiko tämä olla totta?
 
http://www.thomann.de/fi/dean_guitars_dimebag_dixie_rebel.htm
 
Thomannilla Dean Dixie Rebel maksaa 999e, ja täällä..
 
http://www.guitarampkeyboard.com/
(Pistäkää hakuun Dean Dixie Rebel)
 
...Se maksaa vain ja ainoastaan 579 puntaa eli 627 euroa!
 
Uskaltaakohan tuolta tilata?
Onko joku tilannut?
 
hullu_ukko
15.03.2009 17:17:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

wolfie21: Voiko tämä olla totta?
 
http://www.thomann.de/fi/dean_guitars_dimebag_dixie_rebel.htm
 
Thomannilla Dean Dixie Rebel maksaa 999e, ja täällä..
 
http://www.guitarampkeyboard.com/
(Pistäkää hakuun Dean Dixie Rebel)
 
...Se maksaa vain ja ainoastaan 579 puntaa eli 627 euroa!
 
Uskaltaakohan tuolta tilata?
Onko joku tilannut?

 
Voi olla totta. Ihan oikeasti, Thomann ei ole läheskään Euroopan halvin musiikkiliike ja tuo brittiliikekin näyttää ihan luotettavalta mestalta.
 
M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Et varmaa ole ainoa, mutta mielestäni sinä olet aina ollut mnetin vittumaisin jätkä.-trashjones
Raist
15.03.2009 18:55:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Paikallinen musiikkiliike tarjoaa, ainakin mulle, halvemmalla kun Thomann. Esim. ostin ESP/LTD MH-400 FR:n, spekseinä ultra thin neck, EMG 80/61, lisenssifloikka (joka toimii aivan loistavasti), loistava viimestely. Tähän tuli kaupan päälle levee, paksusta nahasta oleva GHS:n hihna, kitaran säätö, kova laukku. Arvatkaa mitä, oli näiden kanssa samanhintanen kun Thomannilla kitara yksin.. En sitten tiedä tykkäävätkö musta liikkeessä niin paljon vai mitä, mutta oman kokemuksen mukaan kannattaa liikkeestä käydä ostamassa, huonompikin liike yleensä tarjoaa edullisemmin kuin Thomann kun osaa vaan pyytää ; - ) Ei ne hyllyhinnat yleensä niin tiukkoja ole.
 
cross
15.03.2009 21:55:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lähteekin isosti lapasesta jo otsikkoon nähden mut ei haittaa:
 
http://www.guitarampkeyboard.com/en/77620
 
Tuolta sitte floikallista jenkki-zetaa!
 
"AMON" belongs to "THEM"
cross
21.03.2009 22:35:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.deanguitars.com/forum/vi … postdays=0&postorder=asc&highlight=
 
Siinä on hyviä "live"kuvia MHG ML:stä, kyllä tuo vaan mun silmää miellyttää että pakkohan moinen on ottaa haltuun.
 
"AMON" belongs to "THEM"
pekurides
21.03.2009 23:21:54
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

cross: http://www.deanguitars.com/forum/vi … postdays=0&postorder=asc&highlight=
 
Siinä on hyviä "live"kuvia MHG ML:stä, kyllä tuo vaan mun silmää miellyttää että pakkohan moinen on ottaa haltuun.

 
Anna palaa!
 
Semmonen hauska detalji kun joku sano tossa thredissä että "ei voi uskoa että ovat kytkeneet mikit väärin" niin ne mikit on ihan tarkoituksella kytketty vastavaiheeseen:)
 
tuo on juurikin sen time capsulen idea, saa enemmän variaatioita kahdella humpparilla. (mun TC ML(F) oli ihan samalla tavalla kytketty)
 
Tunteella päin vittua.
Werihukka
22.03.2009 00:32:14
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

cross: http://www.deanguitars.com/forum/vi … postdays=0&postorder=asc&highlight=
 
Siinä on hyviä "live"kuvia MHG ML:stä, kyllä tuo vaan mun silmää miellyttää että pakkohan moinen on ottaa haltuun.

 
Ei kyllä yhtään hassuman näkönen vehjes. On tuo itelläkin käyny mielessä, kun tykkään siitä deanin kaulasta, mutta olkoon nyt vielä hommaamatta.
cross
22.03.2009 11:40:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

pekurides: Anna palaa!
 
Semmonen hauska detalji kun joku sano tossa thredissä että "ei voi uskoa että ovat kytkeneet mikit väärin" niin ne mikit on ihan tarkoituksella kytketty vastavaiheeseen:)
 
tuo on juurikin sen time capsulen idea, saa enemmän variaatioita kahdella humpparilla. (mun TC ML(F) oli ihan samalla tavalla kytketty)

 
Kahdesta kitarasta myynti meneillään joten kun ne on saatu kaupaksi, oitis mhg:n tilailuun =)
 
Vaikka nuo kuvat vahvisti mun mieltymyksiä entisestään, niin kyllä mä taas entistä enemmän ymmärrän niitäkin joiden silmää tuo ei miellytä :)
 
Jännä veto kyllä moinen mikkien kytkentä.
 
"AMON" belongs to "THEM"
pekurides
22.03.2009 14:55:14
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

cross:
Jännä veto kyllä moinen mikkien kytkentä.

 
ju, jossain gutarworld tai joku ni oli video missä ihmettelivät tuota ja ihan hauskoja bluussipörinöitä ja kliinejä hämyilyjä saivat aikaiseksi... ei sillä hiigainissa mitää kyllä tee:)
 
se jotenki käyttäytyi kummankin volumen kanssa pelatessa jänskästi..... joskus olen itekin vahingosa kytkenyt mikkejä vastavaiheeseen mutta ei ne kyllä samalla tavalla toiminu......... tai sitten vaan osannu.
 
Tunteella päin vittua.
cross
23.03.2009 12:44:28 (muokattu 23.03.2009 12:46:19)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

pekurides: ju, jossain gutarworld tai joku ni oli video missä ihmettelivät tuota ja ihan hauskoja bluussipörinöitä ja kliinejä hämyilyjä saivat aikaiseksi... ei sillä hiigainissa mitää kyllä tee:)
 
Ihan hyvä tietää, saa sitte vaihtaa oitis tallamikin. Kaulaan vois tuon TC:n vaikka jättääkin, kliinejä hämyilyjä varten. Komppimies taitaa tehdä samat kuin tuossa linkissä eli X2N tallaan vaan.
 
"AMON" belongs to "THEM"
pekurides
23.03.2009 14:16:05
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

cross: Ihan hyvä tietää, saa sitte vaihtaa oitis tallamikin. Kaulaan vois tuon TC:n vaikka jättääkin, kliinejä hämyilyjä varten. Komppimies taitaa tehdä samat kuin tuossa linkissä eli X2N tallaan vaan.
 
öööööö... nyt taisi kässää väärin. Eli tarkoitin sitävastavaihekytkentää että sillä sai ainakin kevyemmissä saundeissa kivoja lisä variaatioita ja sitä kautta toi monipuolisuutta kitaraan,
highgainilla taas en huomannut oikein mitään käyttöä vastavaiheelle kun flat-out mennään kuitenkin.
 
Mulla oli Dimarzion Superdistortionit kiinni.
 
BKP Nailbomb saundasi mukavalta myös tallassa.
 
Tunteella päin vittua.
cross
23.03.2009 14:39:26 (muokattu 23.03.2009 14:40:35)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

pekurides: öööööö... nyt taisi kässää väärin. Eli tarkoitin sitävastavaihekytkentää että sillä sai ainakin kevyemmissä saundeissa kivoja lisä variaatioita ja sitä kautta toi monipuolisuutta kitaraan,
highgainilla taas en huomannut oikein mitään käyttöä vastavaiheelle kun flat-out mennään kuitenkin.
 
Mulla oli Dimarzion Superdistortionit kiinni.
 
BKP Nailbomb saundasi mukavalta myös tallassa.

 
Joo käsitin että itse mikillä ei highgainissa tee mitään mutta juu, tämä selvensi =) Suattaapihan nuo mikit kuitenkin vaihtoon mennä, kahtellaan.
 
"AMON" belongs to "THEM"
cross
24.03.2009 20:14:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä onnistun kyllä kehittämään tästä helvetillisen ongelman vielä :D
 
Hämää se prkl:n v-kaula... ja yks 79 on jo hallussa ollut ja kouraan sopi niinkun tehty.
 
Nääs 79 (TBZ värinä tottakai!) blackoutseilla varustettuna olis very bueno, kohtuu halvallakin vielä selviäis.
 
Knight olis kans kiva (kokeiltu on), aika sama kun 79 mut satiinilakattu ja hippasen painavampi, hyvät mikitkin löytyis mut se hemmetin floikka ja ei-niin-hyvä-sellainen häirittee.
 
EI OO HELPPOA! :D
 
"AMON" belongs to "THEM"
pekurides
24.03.2009 20:41:41
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

cross: Mä onnistun kyllä kehittämään tästä helvetillisen ongelman vielä :D
 

 
EI OO HELPPOA! :D

 
No, minä pikkasen jeesaan sua:=)
 
Oikeasti, näillä korean laitteilla ei ole paljonkaan tekemistä tai jakoa kunnon jenkki deanien kanssa....
 
suoraan sanottuna jenkin jälkeen korealaiset (voivat)tuntuvat melkeimpä leluilta!
 
Sen tuntee heti kun ottaa käteen ja pamauttaa ekat soinnut akustisenakin.
 
melkein uskalla väittää että saunditkin aivan eri planeetalta, kun tämä jenkkiversio saundaa about melkein yhtä tymäkältä kuin Giban Lespa niin luonnollisesti korean pelin vastineet ovat halvemmat epiphonet jne.
 
Syynä tietenkin Jenkkilaitteiden paremmin valikoidut ja laadukkaammat puut.
 
raudoissakin tietenkin jotain eroja ja kaikki kun lyödään nippuuun niin alkaa eroja löytymään ja niinhän se pitääkin olla.
 
En väitä ettei korealaisista voisi hyviä tai peräti loistavia yksilöitä mihin sattunut osumaan hyvät puut mutta käytännössä sitä halvempaa metritavaraahan niissä käytetään.
 
Mä olen juurikin soivia puita oppinut arvostamaan saundin metsästyksessä aivan ykköskriteerinä.....
tuuripeliähän sekin on,mutta kuitenkin niin erilaiset lähtökohdat usa vs. korea.
 
elämä on liian lyhyt huonolle saundille:) ..etsintä jatkuu....
 
Ps. pikkasen tuli Provottua mutta koettakaa kestää! ...emmie pahalla....
 
-P-
 
Tunteella päin vittua.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6 7

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «