Muusikoiden.net
18.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Kitarapaja
1 2 3 4 58 9 10 11 12 13
BigPapa
15.06.2012 14:08:43
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jucciz: Nykyaikaisemmalla meiningillä olisi helppo tehdä muutamassa sekunnissa haku ja saada ruudulle ainoastaan kiinnostavat tuotteet - eikä tarvitsisi penkoa monen sadan tuotteen seasta niitä.
 
Ihan mukavaa ajankulua mielummin selailla ja katsella ja kelailla, että mitä siellä on, kuin vain hakea jotain eksaktia hinnan tai vuoden perusteella, mun mielestä.
 
PJS
15.06.2012 14:20:40
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

BigPapa: Ihan mukavaa ajankulua mielummin selailla ja katsella ja kelailla, että mitä siellä on, kuin vain hakea jotain eksaktia hinnan tai vuoden perusteella, mun mielestä.
 
Samaa mieltä oikeastaan. Nois sivut on sopivan vintagea ja se sopii kaupan linjaan.
 
Peace!
Jucciz
15.06.2012 14:55:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

PJS: Samaa mieltä oikeastaan. Nois sivut on sopivan vintagea ja se sopii kaupan linjaan.
 
http://www.youtube.com/watch?v=trR5 … QSc&feature=player_detailpage#t=75s
 
Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan!
Ukkovaari
15.06.2012 15:02:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eipä ole kauheasti haitannut Kitarapajan vanhan tyyliset sivustot, kuitenkin niistä löytyy olennainen eli ne myytävät soitinvehkeet ja hinnat.
 
Toki voisivat olla nykyaikaisemmat mutta tärkeintä on se kaman laatu ja muun palvelun laatu.
 
Mitä noita sivustoja on tullut koluttua niin turhan monesta löytyy kyllä hienon näkoista taustaa ja layot jossa on kaikki nätisti tuotteet ryhmissään ja on filtertoimintoja joista voi katsoa hinnan ym. mukaan mutta sitten kun näiden perään oikeasti kyselee niin huomaa, että palvelu onkin sutta ja senkundaa puhumattakaan itse tuotteiden laadusta saati siitä, että niiden tuoteluotteloiden oikeellisuus edes vastaa sen hetkistä tilannetta saati että hinnat onki eri jne.
 
Vanha kansa on joskus hyvin todennut että "moni kakku päältä kaunis" ja tämä
koskee myös firmojen nettisivuja, näyttää kyllä oikein hyvältä asiat mutta itse palvelu ja tuote muuten on sitten mitä sattuu.
 
Jucciz
15.06.2012 15:13:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ukkovaari: Eipä ole kauheasti haitannut Kitarapajan vanhan tyyliset sivustot, kuitenkin niistä löytyy olennainen eli ne myytävät soitinvehkeet ja hinnat.
 
Toki voisivat olla nykyaikaisemmat mutta tärkeintä on se kaman laatu ja muun palvelun laatu.
 
Mitä noita sivustoja on tullut koluttua niin turhan monesta löytyy kyllä hienon näkoista taustaa ja layot jossa on kaikki nätisti tuotteet ryhmissään ja on filtertoimintoja joista voi katsoa hinnan ym. mukaan mutta sitten kun näiden perään oikeasti kyselee niin huomaa, että palvelu onkin sutta ja senkundaa puhumattakaan itse tuotteiden laadusta saati siitä, että niiden tuoteluotteloiden oikeellisuus edes vastaa sen hetkistä tilannetta saati että hinnat onki eri jne.
 
Vanha kansa on joskus hyvin todennut että "moni kakku päältä kaunis" ja tämä
koskee myös firmojen nettisivuja, näyttää kyllä oikein hyvältä asiat mutta itse palvelu ja tuote muuten on sitten mitä sattuu.

 
Toki tuotteet ja asiakaspalvelu ovat ykkösjuttu, mutta jotenkin mun kaaliin ei mahdu se, miksei noiden lisäksi myös kotisivut voisi olla hyvät - tai että hyvät kotisivut meinaisivat sitä, että asiakaspalvelusta tai tuotteista on automaattisesti tingitty. Eihän noiden tarvitse toisiaan sulkea pois. :)
 
Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan!
BigPapa
15.06.2012 15:18:00 (muokattu 15.06.2012 15:18:45)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Se mikä toisen mielestä on hyvä, ei toisen mielestä ei sitten olekaan hyvä.
 
Invader
15.06.2012 15:28:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

BigPapa: Se mikä toisen mielestä on hyvä, ei toisen mielestä ei sitten olekaan hyvä.
 
Esimerkiksi tuotteiden selkeän kategorioinnin ei luulisi olevaan kenenkään mielestä paha?
 
Tai sitten ei..
BigPapa
15.06.2012 15:31:50 (muokattu 15.06.2012 15:32:18)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Invader: Esimerkiksi tuotteiden selkeän kategorioinnin ei luulisi olevaan kenenkään mielestä paha?
 
Mikä tässä on niin epäselvää:
 
Whats New
 
Electric Guitars
 
Acoustic Guitars
 
Bass Guitars
 
Guitar Amps, Cabs & Effects
 
Bass Amps & Cabs
 
Tubes
 
Distribution
 
Dinorocker
15.06.2012 15:42:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kitarapaja - AC/DC - Koskenkorva....
 
Toimii. ....ken don´t fix it.
 
Turbo!!!
Invader
15.06.2012 16:07:51 (muokattu 15.06.2012 16:14:12)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

BigPapa: Mikä tässä on niin epäselvää:
 
Whats New
 
Electric Guitars
 
Acoustic Guitars
 
Bass Guitars
 
Guitar Amps, Cabs & Effects
 
Bass Amps & Cabs
 
Tubes
 
Distribution

 
Noh, esim. merkeittäin kategoriointi kelpais. Tai edes uudet/käytetyt-jaottelu selkeemmäksi.
 
Ainut selkeästi huono puoli tuolla on tuo kuvien linkkaus. Ne kuvalinkit voisi olla vaikka selkeesti tuotteen tiedon jälkeen tyyliin Kuva1, Kuva2, Kuva3. Nyt pitää kurkkia selaimen tilariviltä missä kohtaa linkki vaihtuu. Näkee sen toki siitäkin, että sanat ovat erikseen alleviivattuna, mutta ei tollainen navigaation dekryptaaminen mun mielestä käyttäjälle kuulu.
 
Ei mulla noiden sivujen kanssa ole ikinä ongelmaa ollut. En silti kiellä etteikö parantamisen varaa olisi.
 
Tai sitten ei..
Eemil
15.06.2012 16:08:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sivut on hyvät ja olen niitä paikan päälläkin kehunut ukoille.
 
Guildfinger
15.06.2012 16:33:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Harvinaisen selkeätä edelleen. Pitää osata aakkoset. Uudet ylimpänä ja käytetyt alempana, vieläpä eri värillä.
 
Tietokoneiden aikakausi on tehnyt monista kädettömiä piipittäjiä. Mennään skulaamaan!
 
BigPapa
15.06.2012 16:34:32 (muokattu 15.06.2012 16:38:09)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Invader: Noh, esim. merkeittäin kategoriointi kelpais. Tai edes uudet/käytetyt-jaottelu selkeemmäksi.
 
Aiwan turhaa hommaa tuo merkeittäin jaottelu mun mielestä erikseen klikattavilla otsikoilla. Onhan ne sen esim, Elecktric Guitars -otsikon alla periaatteessa merkeittäin jaoteltukin. Olkoon kukin sitten mitä mieltä haluaa.
Uudet/käytetyt jaottelu on ihan selkeää erivärisine teksteineen.
Mitään tilariviä kuvien kanssa ei ole tarvinnut koskaan katsella. Muutenkin tietää missä kuva vaihtuu.
 
Invader
15.06.2012 16:41:26 (muokattu 15.06.2012 16:42:13)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

BigPapa: Aiwan turhaa hommaa tuo merkeittäin jaottelu mun mielestä erikseen klikattavilla otsikoilla. Onhan ne sen esim, Elecktric Guitars -otsikon alla periaatteessa merkeittäin jaoteltukin. Olkoon kukin sitten mitä mieltä haluaa.
Uudet/käytetyt jaottelu on ihan selkeää erivärisine teksteineen.
Mitään tilariviä kuvien kanssa ei ole tarvinnut koskaan katsella. Muutenkin tietää missä kuva vaihtuu.

 
Sä et ilmeisesti osaa ajatella asiaa ensi kertaa sivulle eksyvän kannalta. Miten kukaan voi tietää esim. tuon kuvalinkkien sijainnin? Netissä pyörineelle käyttäjälle alleviivattu teksti antaa toki jotain vihjettä, mutta selkeämpiä tapoja sisällön esittämiselle ei tarvitse kauaa miettiä.
 
Tai sitten ei..
BigPapa
15.06.2012 16:43:20
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Invader: Sä et ilmeisesti osaa ajatella asiaa ensi kertaa sivulle eksyvän kannalta. Miten kukaan voi tietää esim. tuon kuvalinkkien sijainnin? Netissä pyörineelle alleviivattu teksti antaa jotain vihjettä, mutta selkeämpiä tapoja sisällön esittämiselle ei tarvitse kauaa miettiä.
 
Ensikertaa sivulle eksyväkin voi olla hyvin nopeaoppinen noin hyvien sivujen kanssa, ei pidä aliarvioida immeisiä. Ja mihinkäs sitä valamiissa mualimassa on hoppu.
 
Invader
15.06.2012 16:44:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Guildfinger: Harvinaisen selkeätä edelleen. Pitää osata aakkoset. Uudet ylimpänä ja käytetyt alempana, vieläpä eri värillä.
 
Eli käyttäjän pitää siis tietää että sininen = uusi, punainen = käytetty.
 
Tai sitten ei..
Invader
15.06.2012 16:46:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

BigPapa: Ensikertaa sivulle eksyväkin voi olla hyvin nopeaoppinen noin hyvien sivujen kanssa, ei pidä aliarvioida immeisiä. Ja mihinkäs sitä valamiissa mualimassa on hoppu.
 
Jos näitä asioita ei oikeesti mietitä niin ainakaan intternettimaailma ei valmistu koskaan.
 
Uskon kyllä että sivuille eksyvä sieltä haluamansa tiedon löytää, mutta se ei muuta sitä tosiseikkaa, että ko. sivuilla on paljon asioita joita voisi tehdä selkeämmin.
 
Tai sitten ei..
BigPapa
15.06.2012 16:47:05 (muokattu 15.06.2012 16:47:23)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Invader: Uskon kyllä että sivuille eksyvä sieltä haluamansa tiedon löytää, mutta se ei muuta sitä tosiseikkaa, että ko. sivuilla on paljon asioita joita voisi tehdä selkeämmin.
 
Ei minun mielestäni, sivut ovat selkeät ja hyvät.
 
jyrkalt
15.06.2012 16:47:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Teillä jätkät on selkeesti tylsää.
Hankkikaa harrastus ;)
 
Alkoholiongelma se on sekin kun viina ei maistu.
Numb
15.06.2012 16:47:40
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jyrkalt: Teillä jätkät on selkeesti tylsää.
Hankkikaa harrastus ;)

 
Niillä on jo. Ne harrastaa webdesigniä.
 
Sävelet ja sanat, kitara ja laulu: Dunnet Head Facebookissa
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 58 9 10 11 12 13

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «