Muusikoiden.net
20.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Hirvittävä Firebird GAS. Onko järkeä?
1 2 3 4
Artist
21.05.2012 16:51:57 (muokattu 21.05.2012 16:52:37)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Wradlin: Ainakin tuon laittamani linkin takaa löytyy tieto että olisivat liimakaulaisia, ja sitä toisaalta tukisi tuo mahonkirunko vaahterakannella ja -kaulalla -speksaus.
 
Ok, kiitos tiedosta, en ehtinyt tuota linkkiäsi kokonaan lukemaan.
 
Olen pitänyt aina Firebirdiä yhtenä siisteimmistä kepeistä ja aikanaan yhden version aiheesta omistin, mutta on kokonsa puolesta sen verran hankalahko minulle, että valitettavasti ei taida toista tulla. :(
 
"They tell me, but I tell them, I do it my way and I always will"
Numb
21.05.2012 16:57:21
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kova laukku tosin olis kivempi, stuudiothan tulevat kera gigbagin.
 
I might be schizophrenic but I am also Jesus
Nacher
23.05.2012 12:07:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nekrofiliaa taas harrastettu?
 
Sinänsä koomista, että 4-5 vuoden jälkeen mulla on yhä Firebird GAS, mutta ei Firebirdiä. Tosin nyt sen pitäisi ollakin jo punainen Firebird seiska. Koitapa sellaista sitten järkihintaan löytää.
 
Kefiiri
23.05.2012 14:18:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Artist: Olen pitänyt aina Firebirdiä yhtenä siisteimmistä kepeistä ja aikanaan yhden version aiheesta omistin, mutta on kokonsa puolesta sen verran hankalahko minulle, että valitettavasti ei taida toista tulla. :(
 
Kaverilla oli Epiphonen Firebird, ja se tuntui tosi hankalalta möhkäleeltä. Mutta annas olla, kun pääsin kokeilemaan aitoa vintage-Firebirdiä. Kevyt, ja muutenkin aivan vastustamaton peli. Tuntui puolet pienemmältäkin kuin se jynkeä Epiphone.
 
leavings
30.06.2012 01:08:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Spottasin kyseisen ketjun juuri kun itselle oli sama ongelma tullut. GAS on muutenkin vaivannut jo kauan. Nostellaampas nyt sen verran että saataisiin lisää näkökulmia.
 
Bluesmies
30.06.2012 11:00:48
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bum: Spottasin kyseisen ketjun juuri kun itselle oli sama ongelma tullut. GAS on muutenkin vaivannut jo kauan. Nostellaampas nyt sen verran että saataisiin lisää näkökulmia.
 
http://www.youtube.com/watch?v=abDFdnknGYs
 
Onko tuossa sinulle tarpeeksi näkökulmia?
FensonGibder
30.06.2012 18:31:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bluesmies: http://www.youtube.com/watch?v=abDFdnknGYs
 
Onko tuossa sinulle tarpeeksi näkökulmia?

 
Ooh, mitä parhautta!
 
Kiitos linkistä!
 
Riffi, nyt.
oamkbonor
30.06.2012 22:49:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei kitaroiden ostamisessa ole järjen kanssa mitään tekemistä, ei Firebirdin kuin muidenkaan.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «