Muusikoiden.net
23.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Lukittu  |  Aihe: DV247 verkkokauppa kokemuksia?
1 2 3 4 5110 111 112 113 114122 123 124 125 126
Grugi
24.01.2010 14:18:43 (muokattu 24.01.2010 14:19:52)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

qal: Ei astu aivoon. Molemmissa saa hinnat euroina. Esim:
http://www.dv247.fi/invt/36933/
http://www.dv247.com/guitars/gibson-es-335-dot-vintage-sunburst--36933
 
Hintaeroa n. 350€ - ei selity millään kurssivaihteluilla?

 
Meneekö se aivoon että voit tilata miltä sivustolta haluat?
Noita hintoja ruuvaavat tuolla ja puntina kannattaa aina katsoa se hinta kun puntina veloittavat eli se euro hinta sivuilla saattaa muuttua tilauksen jälkee riippuen kurssista kun tuo eurohinnoittelu ei ole reaaliaikainen. Eli jotta menee aivoon niin katso hinta puntina ja tilaa miltä sivulta haluat jos eroa hinnassa on.
 
SDMF
Lunnu
24.01.2010 14:34:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Grugi: Meneekö se aivoon että voit tilata miltä sivustolta haluat?
 
Menee, mutta se ei, että miksi samalla firmalla on kaksi noin selkeästi eri hintaa. Epäilys herää että kyse on jonkin sortin virheestä
 
Noita hintoja ruuvaavat tuolla ja puntina kannattaa aina katsoa se hinta kun puntina veloittavat eli se euro hinta sivuilla saattaa muuttua tilauksen jälkee riippuen kurssista kun tuo eurohinnoittelu ei ole reaaliaikainen. Eli jotta menee aivoon niin katso hinta puntina ja tilaa miltä sivulta haluat jos eroa hinnassa on.
 
Katson samoja hintoja puntina ja edelleen hintaeroa on niin paljon, että sitä on vaikea käsittää:
Ebony 335 .fi sivuilla 1349 puntaa ja .com sivulla 1899 puntaa.
 
Nostalgy is not what it used to be
Grugi
24.01.2010 14:54:27 (muokattu 24.01.2010 14:54:38)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

qal: Menee, mutta se ei, että miksi samalla firmalla on kaksi noin selkeästi eri hintaa. Epäilys herää että kyse on jonkin sortin virheestä
 

 
Katson samoja hintoja puntina ja edelleen hintaeroa on niin paljon, että sitä on vaikea käsittää:
Ebony 335 .fi sivuilla 1349 puntaa ja .com sivulla 1899 puntaa.

 
Eipä siinä tarvitse niin paljoa aikaa tuhlata asian järkeistämiseen, tilaat sieltä missä se halvimmalla on. Jos haluat asiaan ihan perusteellisen selityksen laita mailia sinne niin kyllä sieltä kertovat miksi näin on.
 
SDMF
Lunnu
24.01.2010 15:15:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Grugi: Eipä siinä tarvitse niin paljoa aikaa tuhlata asian järkeistämiseen, tilaat sieltä missä se halvimmalla on. .
 
Näinhän se lienee - ja näin myös tein. Saas nähdä mitä sieltä tulee ja minkälaisessa kondiksessa. Periaatteessa en mielelläni tilaa kokeilematta, mutta tuo nyt vaan tuntuu jo niin halvalta että jos se on edes sinnepäin ok, niin kauppa on kannattava.
 
Nostalgy is not what it used to be
tukse
27.01.2010 14:55:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihme hommaa tuolla dv247:llä.
 
Tilasin tuommosen bugeran nupin ja kaapin. Tuli mailia pari viikkoa sitten että bugeran kaappeja tulee lisää 27.päivä. Viime viikon perjantaina kaappien saatavuutena oli: in stock, ja sit kysyin mailitse että teillähän pitäisi olla noita kaappeja varastossa, niin myyjä vaan vastasi että niitä odotetaan vieläkin..
 
Lunnu
02.02.2010 13:45:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pistetäänpäs tähän vähän päivitystä. Tuo hinta-asia, jota aiemmin tuossa hämmästelin, sai jatkoa kun tarkastelin tilaamani kitaran puntahintaa dv247.fi -sivustolla.
Hinta puntina 1349 ja sen alla euroina 2168 ja rapiat.
 
Noiden webbisaitti on siis vähän mitä on. Elikkäs kun niitä tilauksia tekee niin kannattaa olla tarkkana millä hinnalla ja mitä.
 
Itse olen käynyt dv:n suuntaan kiivasta kirjeenvaihtoa (spostitse) ja sieltä on vastailtukin oikein mallikkaasti. Tuohon edelläkuvattuun asiaan siellä päässä oleva kaveri otti kantaa, että siellä täytyy olla virhe ja ottaa yhteyttä niiden web-tiimiin.
 
Itse varmistin mikä on oman tilaukseni hinta (vainoharhaisena vielä sen jälkeen kun olin jo tilauksen jättänyt). Vieläkään en oikein osaa olla rauhassa ennenkuin visalasku tulee, kitara on kourassa ja viulut maksettu.
 
Siihen, miten tuo tuotteen kuvaus sitten vastaa lopullista toimitettavaa esinettä voi vain arvailla, jos hinnatkin on merkitty vähän miten sattuu.
Suosittelen tarkistuttamaan - varsinkin kalliimpien tavaroiden kohdalla - ennen shippausta.
 
Meikäläisen kontakti siellä päässä lupasi tarkistaa että kitara vastaa tuotekuvausta ja että on hyvässä kondiksessa ennen shippausta.
 
Tavara on nyt matkalla ja itselläni olo on kuin lapsella jouluna - mitähän paketista löytyy?
 
Nostalgy is not what it used to be
TexasFlood
02.02.2010 14:56:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Äsken kävi kuljetusliikkeen mies oven takana. Odottelin Fenderin 57 Deluxea saapuvaksi ja mies toi tuollaisen muovisen "kirjekuoren". Kysyin, että tässäkö kaikki ja muuta ei kuulemma ollut. Revin kuoren auki ja siellä oli pistorasia-adapteri, ei mitään muuta ;)
 
Toivottavasti sieltä nyt olis tulossa muutakin, tulee muuten vähän turhan hinnakas adapteri...
 
Broadcaster
02.02.2010 18:28:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

TexasFlood: Äsken kävi kuljetusliikkeen mies oven takana. Odottelin Fenderin 57 Deluxea saapuvaksi ja mies toi tuollaisen muovisen "kirjekuoren". Kysyin, että tässäkö kaikki ja muuta ei kuulemma ollut. Revin kuoren auki ja siellä oli pistorasia-adapteri, ei mitään muuta ;)
 
Toivottavasti sieltä nyt olis tulossa muutakin, tulee muuten vähän turhan hinnakas adapteri...

 
Toivottavasti saat itse vahvarin pian. Jaa, taidankin tässä tekemisen puutteessa laittaa omain lämpeämään :)
 
TexasFlood
02.02.2010 19:15:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Butterscotch: Toivottavasti saat itse vahvarin pian. Jaa, taidankin tässä tekemisen puutteessa laittaa omain lämpeämään :)
 
Löysitkö omasi torilta? Muistelen, että jokuseen kertaan torilta tuollaista haeskelit.
Mitä olen muuten tykännyt vehkeestä?
 
Broadcaster
02.02.2010 19:51:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

TexasFlood: Löysitkö omasi torilta? Muistelen, että jokuseen kertaan torilta tuollaista haeskelit.
Mitä olen muuten tykännyt vehkeestä?

 
En löytänyt, vaikka ilmoitus oli torilla monta viikkoa. Aika vähän niitä näyttää olevan liikenteessä. Uutena hommasin sitten, ja onhan se ihan mahtava, Tweediä parhaimmillaan.
 
zuppermuhle
02.02.2010 19:59:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Niin. Tilasin Peavey Windsor Studion ja muuta xälää. 12.2 lupasivat että olisi. Olen valmis odottamaan maaliskuuhun asti.
 
TexasFlood: Äsken kävi kuljetusliikkeen mies oven takana. Odottelin Fenderin 57 Deluxea saapuvaksi ja mies toi tuollaisen muovisen "kirjekuoren". Kysyin, että tässäkö kaikki ja muuta ei kuulemma ollut. Revin kuoren auki ja siellä oli pistorasia-adapteri, ei mitään muuta ;)
 
Toivottavasti sieltä nyt olis tulossa muutakin, tulee muuten vähän turhan hinnakas adapteri...

 
Minullekkin tulee oma tilaukseni ilmeisesti osissa. Tuleehan se firmalle halvaksi lähettää kuljetusliikeen kautta patch kaapelit ekana ja sitten vahvistin toisessa paketissa.
 
Tätä topiccia lukemalla ilmeisesti johonkin päin suomea paketit dumpataan matkahuollon toimipisteeseen ja joissain tulee ihan kotiovelle. Mitenköhän tilanne on Oulussa? Matkahuolto-yhteensopiva Valintatalo on tuossa 150m päässä.
 
Olen jo kerran eläessäni kantanut 25kg painoisen combovahvistimen isossa pahvilaatikossa 800 metriä Postista eikä kyllä huvittaisi tehdä toiste samaa reissua...
 
"Itse aloin harjoittaa heti kävelyikään päästyäni muinaista kungfu-tekniikkaa, jossa luustoa vahvistetaan vahingoittamalla, ja iskinkin toistuvasti päätäni erinäisiin koviin esineisiin ensimmäisten elinvuosieni aikana."
TexasFlood
02.02.2010 22:04:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitenköhän tilanne on Oulussa?
 
Oulussa tulee ovelle, tai ainakin aina tähän asti on tullut, kuten tänäänkin tuli tuo pelkkä pistorasia-adapteri.
 
zuppermuhle
02.02.2010 22:07:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

TexasFlood: Oulussa tulee ovelle, tai ainakin aina tähän asti on tullut, kuten tänäänkin tuli tuo pelkkä pistorasia-adapteri.
 
Ai sinä olitkin Oulusta :P Tuliko kuljetussedältä mitään yhteydenottoa vai pitääkö linnottautua kotiin pariksi päiväksi?
 
"Itse aloin harjoittaa heti kävelyikään päästyäni muinaista kungfu-tekniikkaa, jossa luustoa vahvistetaan vahingoittamalla, ja iskinkin toistuvasti päätäni erinäisiin koviin esineisiin ensimmäisten elinvuosieni aikana."
TexasFlood
02.02.2010 22:18:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

zuppermuhle: Ai sinä olitkin Oulusta :P Tuliko kuljetussedältä mitään yhteydenottoa vai pitääkö linnottautua kotiin pariksi päiväksi?
 
Nykyään pelaa hienosti tuo systeemi. Tänäänkin kuljetusjannu soitti, että oonko kotona ja kun olin töissä, niin jannu sanoi, että soita, kun oot kämpillä ja hän tulee käymään.
 
hoganen
02.02.2010 23:45:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tilasin Combon ja 2 pedaalia 3-12 päivän saatavuudella. 5 viikkoa meni ja combo tuli ja sitä piti lähteä hakemaan muutaman kilometrin päästä Valintatalosta??, jossa nälkäiset ruuan ostajat läähätti kiukkuisena niskaan kun Venäläinen kassa yritti näpyttää koodia koneelle muutaman minuutin jne.
Combo pelasi ok.
Viikon päästä tuli pedaalit ja sama sähläys kassalla ja alko jo sylettämään - hakisin mieluummin postista. Avasin paketin siinä ostoskärryjen päällä ja Danelectron cool cattiä oli joo -tremoloa TODin sijasta, eli väärä poljin.
E-Mailattuani ilmoittivat, että TODia eivät saa enää, vaikka sen mulle myivät ja kokeilivat notta meniskö tolle tää läpi. Lähetin saman tein sen takasinpäin menemään ja mailasin haluavani rahani takaisin. Ilmoittivat laittavansa heti tilille kun saavat spedun - ei ole näkynyt (tästäkin on about 5 viikkoa).
 
TexasFlood
03.02.2010 15:31:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No, niin! Nyt saapui 57 Deluxe ja oli vielä ihan normaalilla suomalaisella verkkojohdolla, joten se eilinen adapterin tuonti tuntuu vähän turhalta ;)
 
Tande
06.02.2010 20:53:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kertokaas nyt tyhmälle, että kun tilaan Digital Villagesta vahvisimen, pitääkö minun maksaa välittömästi Visalla tai verkkopankin kautta, vai voinko maksaa käteisellä/kortilla, kun UPS toimittaa styrkkarin?
 
In Rock.
Grugi
06.02.2010 21:10:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tande: Kertokaas nyt tyhmälle, että kun tilaan Digital Villagesta vahvisimen, pitääkö minun maksaa välittömästi Visalla tai verkkopankin kautta, vai voinko maksaa käteisellä/kortilla, kun UPS toimittaa styrkkarin?
 
Pitää maksaa tilatessa ei tavaraa vastaanottaessa.
 
SDMF
min
06.02.2010 21:24:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen jo kerran eläessäni kantanut 25kg painoisen combovahvistimen isossa pahvilaatikossa 800 metriä Postista eikä kyllä huvittaisi tehdä toiste samaa reissua...
 
Heh, kukkakeppi:) Vitsi, vitsi, enemmän rölliöljyä.
 
Tande
08.02.2010 15:17:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Grugi: Pitää maksaa tilatessa ei tavaraa vastaanottaessa.
 
Allright. Onnistuuko maksu ihan Sampo Pankin verkkopankin kautta, vai pitääkö alkaa säätämään Pay Palin tai luottokorttien kanssa?
 
In Rock.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5110 111 112 113 114122 123 124 125 126

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «