Muusikoiden.net
03.12.2016
HOTONE - pienimmät pedaalit koskaan? 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Kitara, josta et luovu!!
1 2 3 4 523 24 25 26 27
lärviapina
04.11.2007 00:24:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eli esitelkää soittimenne, josta ette ikinä tule luopumaan. Olitte sitte rektumianne myöten veloissa, heviä vaihtamassa jazziin tai muuta vastaavaa!!

Omalla kohdallani se on tämä Viper-301, johon olen vaihtanut mikit ja tallan. Tämä oli ensimmäinen sähkis, minkä olen ikinä ostanut. Olikohan 2002 kun tämän hommasin, sen jälkeen on monta kitaraa kulkenut käsien läpi ja harva pysynyt!!

En tiedä onko tämä vaan niin hyvä yksilö vai mitä, mutta tästä en luovu!!

what becomes when you combine an owl and a benji rope.......................my ass
Räbbänä
04.11.2007 00:37:30

Monen kitaran kohdalla tullut tuo lause sanottua. Ltd Viper 400, Kramer Pacer II Deluxe, Ibanez RG 1527, mutta kiertoonhan ne nuo kaikki lähtivät. Viperia kyllä hiukan ikävä, oli se sen verta hyvä kepakko.

Nyt tällä hetkellä ykkösenä tuo Schecterin Classic C-1, josta tuli sanottua että tästä en luovu, mutta saa nähdä miten kuukausien/vuosien saatossa käynee. Ainut kitara mistä en tule luopuman on tuo Squierin strato, koska ensimmäinen sähkis ja tunnearvo siten sangen suuri. Kitaraa pyrkinyt pitämään kuin kukkaa kämmenellä ja alkuperäisessä kuosissaan.

InYourFace90
04.11.2007 00:43:55

No musta tuntuu, että se on tää Starto. Osia voi vähän vaihdella, mutta en luovu. Oli kaiken lisäksi minun ensimmäinen kunnollinen kitara ja sopii käteen niin hyvin. Ibanez ei ole niin tärkeä, etteikö siitä joskus voisi luopua...

Muusikoiden.Net - Haista vi**u! Suomalaisten musiikinharrastajien kohtauspaikka.
Painajaismainen
04.11.2007 00:45:42

Kaikki. Vahvarit ja efektit lähtee kiertoon mutta skeboista en luovu.

"Ainahan sitä voi perustaa kanalan ja vetäytyä maaseudun rauhaan, tai viljellä kukkakaalia." - Pantse Syrjä | "Stam1na on tyttöjen Mokoma" - ötzi
Joees
04.11.2007 00:51:24

Kaikki periaatteessa. Mutta toisaalta, kaikki muut paitsi yhden voin myydä jos joku niin epätoivoisesti haluaa jotta on valmis maksamaan mitä vain ;-)
Toisaalta, jossain vaiheessa voi napsahtaa päässä niin pahasti, että myyn kaikki muut paitsi yhden ja ostan tilalle toisen Ruokankaan. Tai sitten voin sattumalta olla totaalisen persaukinen ja tarvitsen välttämättä rahaa. Silloinkaan en silti yhtä myy.

Se on tuo Ruokankaan customi... Höhö.

Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks!
Jaqqi1991
04.11.2007 00:58:07

Mulla ei ole yhtään sellaista mistä en voisi luopua. Tokihan nuo kaikki ovar todella hyviä kitaroita mutta olen silti melko varma että ne joskus vielä kiertoon päätyvät. Ainahan sitä parempaa tekee mieli

We may be humans, but were still animals
biibob
04.11.2007 01:08:18

http://muusikoiden.net/dyn/users/29688.jpg

Kuvan kaksikko. Vaikea löytää parempia ( oikeastaan ei ole edes tarvetta).

"You think I'm strange because I'm different, I think you're strange because you're all the same."
lärviapina
04.11.2007 01:09:10 (muokattu 04.11.2007 01:11:39)

Tosiaan pahoina angsti-aikoina(lue bodom villitys) oli semmonen tunne et kitara on täysi paska kun rinnalla oli joku RR-kopio.....voi niitä aikoja:)
kiitän luojaa etten viperia myyny XD

varmaan neljää viper-301 ja 400-sarjalaista kokeillut, enkä ole vielä yhtä hyvään törmänny

what becomes when you combine an owl and a benji rope.......................my ass
Krice
04.11.2007 10:38:52
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Godin Redline 1. En ole edes koskenut muihin kitaroihin kun löysin rakkaani.

http://www.godinguitars.com/godinredline1p.html

Jouni74
04.11.2007 10:48:44
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nykyinen LP -kaksikko (omakuvassa). Mutta onhan sitä ennenkin uhottu.. :-)
Enkä usko, että yrittäisin edes kaupitella tuota omatekemä stratoa. Tunnearvoa liikaa ja selkänahkaa.. ja vielä hyvä kaupan päälle.

Rok rok ja rai rai!
Ukko
04.11.2007 10:58:05
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En yhdestäkään.

Jaccez
04.11.2007 11:01:31

Falconin strato ja Yamaha C-40. Yamaha ensimmäinen kitara ja Falcon ensimmäinen sähkis. Tunnearvoa löytyy.

/Jakke

Ben_D
04.11.2007 11:08:07 (muokattu 04.11.2007 11:08:15)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eiköhän se ole toi mun Ran Custom KV, jossa on mun nimikirjaimet :)

http://evincemetal.com/
Montte
04.11.2007 11:10:29

Omakuvassa oleva Epiphone. Varhaisia Sheraton kakkosia 90-alkupuolelta. Voi olla että paremman löytyessä menee vaihtoon mutta ei nyt vähään aikaan kumminkaan.

oiva tumpeloinen
04.11.2007 11:12:38

Omakuvassa oleva Epiphone. Varhaisia Sheraton kakkosia 90-alkupuolelta. Voi olla että paremman löytyessä menee vaihtoon mutta ei nyt vähään aikaan kumminkaan.

Otsikko on kitara, jos et luovu koskaan. Sanot vielä, ettet siitä luovu. Mutta kuitenkin saatat siitä luopua. Mielenkiintoista. =)

FensonGibder
04.11.2007 11:17:40

-97 valmistujaislahjaksi saatu Aria Pro II:n ES-355-kopio on se tärkein tunnepuolella.

Ensimmäinen hankkimani kitara varmaan pistetään samaan arkkuun (Vester -stratokopio ostettu -94).

Zen se vasta oli fixu kaveri.. ja Paavo takaisin Eduskuntaan!
Nazareth
04.11.2007 11:40:04

Oma korealainen Tokai. Se on rakas.

Over the lips, and through the gums... look out, tummy, here I come!
Tomtom
04.11.2007 11:45:41
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Veikkaisin että strato pysyy hautaan asti ja 335 - kopsu myös. Ehkä se on kuitenkin vannomatta paras..

"Jos tämä jatkuu pahasti, joudutaan menemään instanssiin." - Lasse Mårtensson
Void
04.11.2007 11:47:35

Eiköhän tuo SG tule pysymään hallussani kauan, onhan se sellainen keppi jota tuli muksuna kuolattua ja himoittua.
jsvenn
04.11.2007 12:03:59

En luovu Hagström Isabellasta vm. n. -70. Se on ollut paljossa mukana ja nyttemmin kunnostettuna soi kuin uusi. Olen hankkinut sen uutena. Valitettavasti otelauta on kuopilla nailonkielistä huolimatta. Nauhatkin kaipaisivat vaihtoa (ainakin osa), mutta koppa ja kaula ovat vielä hyvässä iskussa.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 523 24 25 26 27

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti