Muusikoiden.net
29.03.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: POD X3 - julkaistu
1 2 3 4 530 31 32 33 34
ilopertti
21.09.2007 20:58:57
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pakkaan on ainakin heitetty sekä basso- että laulumallinnukset samaan...mutta käsittääkseni samalla vanhalla mallinnustekniikalla vielä mennään.
 
Ja vanhaan liveen saa myös bassomallinnukset...
Olisko nyt niin että uudet kuoret, laulumallinukset ja 2 mallinnusta päällekkäin, 100e lisää hintaa ja markkinoille?
 
-alppu
 
"xxxxxx: sää oot kyllä suomen mick mars"
Dunga
21.09.2007 21:00:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kiinnostaa kovasti tuo uusi podi mutta taidan odotella hieman, jotta voi lueskella käyttäjäkokemuksia. Jos tuon XT:n hinta laskee kovasti, niin sellaisen voisi sitten laittaa harkintaan myöskin.
 
There be no shelter here
Lennu
21.09.2007 21:03:24
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No, enpä oo juuri pidätellyt hengitystä. Jokunen L6 tuote vielä löytyy, josta pitäis hankkiutua eroon. Kyrsii koko firma. Varmaan tuokin olis karsee pettymys.
 
"Siirryn digihanuriin sinä päivänä, kun analogiset hanurilähetykset lopetetaan." -Qsine
JR
21.09.2007 21:26:35
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ihan kätsy kyllä tuo 2 inputtia yhtäaikaa.. vaikka esim. backup ampiksi varsin ok. Jos basistilta tai kitaristilta pamahtaa vehkeet niin siitä vaan x3:n kautta ja jos molemmilta menee niin silti toimii backuppina :)
 
Tuolla 2 amppia yhtäaikaa mallinuksella en ole millään mallintavalla vehkeellä koskaan tehnyt yhtään mitään. Äänityksessäkin on paremman kuulosta vetää tuplaukset eri soundilla kuin noi mallintavat left right kikkailut. IMO tietty :)
 
Liikaa ruuvaamista ja muuttujia -> jos haluu parannella soundia lennosta on tuplasti enemmän säädeltävää.
 
Ei varmaan tuu hankittuu siis, ellei backupiksi tartte ja halavalla saa..
 
"Milk can hurt you"
Jaqqi1991
21.09.2007 21:40:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Varmaan lukeekin jossain mutta mitkä ovat siis suurimmat parannukset verrattuna xt?
 
We may be humans, but were still animals
joukov
21.09.2007 22:50:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ihan kätsy kyllä tuo 2 inputtia yhtäaikaa.. vaikka esim. backup ampiksi varsin ok. Jos basistilta tai kitaristilta pamahtaa vehkeet niin siitä vaan x3:n kautta ja jos molemmilta menee niin silti toimii backuppina :)
 
Tuolla 2 amppia yhtäaikaa mallinuksella en ole millään mallintavalla vehkeellä koskaan tehnyt yhtään mitään. Äänityksessäkin on paremman kuulosta vetää tuplaukset eri soundilla kuin noi mallintavat left right kikkailut. IMO tietty :)
 
Liikaa ruuvaamista ja muuttujia -> jos haluu parannella soundia lennosta on tuplasti enemmän säädeltävää.
 
Ei varmaan tuu hankittuu siis, ellei backupiksi tartte ja halavalla saa..

 
Kohta pääsette maistamaan mitä Vettalla on pystynyt tekemään jo kauan aikaa. 2 vahvistinta samaan aikaan on erittäin käyttökelpoinen ominaisuus, harmi jos et itse näe sen mahdollisuuksia.
 
Hey! Ho! Let's Go
phf
21.09.2007 23:08:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Soundissa lukee että hinta on 475€!! Hohhoh, aika suolanen. Mutta onneksi on olemassa Saksa... :D
 
But they will return.
Ziggy Bubba
22.09.2007 00:10:18
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eipä taida tarvita vaihtaa nykyistä XT Liveä tuohon "päivitykseen". Nuo itseäni kiehtovat XLR-sisääntulot sun muut saa hommattua reilusti halvemmalla kun sijoittaa pariin lisälaitteeseen. Tuo kahden vahvarimallinnuksen käyttö yhtä aikaa on toki mielenkiintoinen lisä, mutta en usko että siitä on mulle pitkässä juoksussa paljoa käyttöä.
 
Se tärkein, eli uusi mallinnusteknologia jäi puuttumaan - säästypähän rahat tällä kertaa.
 
You said a' what now?
M Hossa
22.09.2007 00:16:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos noista podeista loppuu patterit, niin pitääkö ne biasoida ennen kuin asentaa uudet?
 
Lego
22.09.2007 00:19:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos noista podeista loppuu patterit, niin pitääkö ne biasoida ennen kuin asentaa uudet?
 
Ei varmaan tartte..
 
Olin kärsimätön, päivitin / tilasin sitten X3:n juuri, ennen siis vedin POD PRO:lla (POD2) mutta tämä olikin kyllä suunnitelmissa. Kerron lisää mikäli kaikki menee ok. Olen siis koekaniini.
 
HeavyMachinery
22.09.2007 01:39:35
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei varmaan tartte..
 
Olin kärsimätön, päivitin / tilasin sitten X3:n juuri, ennen siis vedin POD PRO:lla (POD2) mutta tämä olikin kyllä suunnitelmissa. Kerron lisää mikäli kaikki menee ok. Olen siis koekaniini.

 
Nyt myyt mulle sen pod pro:n
 
Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys"
Lego
22.09.2007 01:42:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nyt myyt mulle sen pod pro:n
 
No jos tosissas oot niin viestittele, tottakai se myyntiin menee....
 
Quill
22.09.2007 19:31:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihan näppärältä vehkeeltä näyttää. Taidan silti itse ostaa ehkä ton Pod XT sit ku halpenee torilla.
 
13v kitaristi ;)
M1kko
25.09.2007 21:21:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei varmaan tartte..
 
Olin kärsimätön, päivitin / tilasin sitten X3:n juuri, ennen siis vedin POD PRO:lla (POD2) mutta tämä olikin kyllä suunnitelmissa. Kerron lisää mikäli kaikki menee ok. Olen siis koekaniini.

 
Kunhan saapuu perille niin kerro ihmeessä onko päivitys kannattava :D
 
"Play Blues, start living" http://www.sloganizer.net/en/
Ben_D
26.09.2007 08:54:05
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Toimiiks X3:ssa Metal Packit sun muut...vai tarviiko niitä edes? Onks tossa valtavassa määrässä vahvistinmallinnuksia jo mukana mm. Metal Packin styrkkarimallinnukset? Toimiiko mun nykyiset XT presetit tossa uudessa?
 
Basismi
26.09.2007 09:06:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuollainen juttu tuli vastaan, jos palstan insinöörejä kiinnostaa. Mahtaakohan Tarkiaisen Erkki olla ihan suomesta kotoisin vaiko vain juuriltaan.
 
http://www.eetimes.com/news/latest/ … QCINSQSNDLSCKHA?articleID=202101466
 
Basso murisee kuin voissa paistettu pantteri.
Knihti
26.09.2007 10:18:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Toimiiks X3:ssa Metal Packit sun muut...vai tarviiko niitä edes? Onks tossa valtavassa määrässä vahvistinmallinnuksia jo mukana mm. Metal Packin styrkkarimallinnukset?
 
http://www.vettaville.nl/vvpodx3.html#649
 
Tuosta päätellen siinä on samat mitkä Metal Packissa on ja eiköhän nuo 77 kitaravahvistinmallinnusta riitä vähäksi aikaan, jos ne nyt ei aivan susia ole. ;)
 
"Ja btw, Slipknot on ns. sukkahousu heviä, elikkäs Trash Metallia"
Ben_D
26.09.2007 10:58:28
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Thomannille tulossa 25.10 ja DLX:ssä ei tietoa....
 
Lepinkäinen
04.10.2007 19:34:59 (muokattu 04.10.2007 19:35:16)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Thomannille tulossa 25.10 ja DLX:ssä ei tietoa....
 
Mulle tuli ilmoitus tänään Thomanilta, että tilaus olis lähetetty ja x3 olis tässä toimituksessa.
 
Ben_D
04.10.2007 20:04:42 (muokattu 04.10.2007 20:05:11)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulle tuli ilmoitus tänään Thomanilta, että tilaus olis lähetetty ja x3 olis tässä toimituksessa.
 
Just peruin oman X3 tilaukseni Music Store Kölnistä.....Line 6 ei sitten ole viitsinity rakentaa toimivaa Gearboxia + Gearbox VST:tä X3:lle. Se tekee laitteesta meikäläiselle toistaiseksi tarpeettoman, koska käytän Gearbox VST:tä.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 530 31 32 33 34

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «