Muusikoiden.net
29.03.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Marshall 8008 pääte?
1 2
cross
12.11.2009 19:16:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hannlain: lmeisesti tuota 8008:a ei saa sillattua monoksi, kuten esmes Velo120:n saa?
-Hannu

 
Menee nyt vähän vanhaan mutta menköön..
 
Jos vaan B-kanavaan tulee input niin sitte tulee monona, tässäkin tapauksessa kaappeja voi kuitenkin kytkeä molempiin kanaviin. Manuaali ei kerro paljonko tuo monona tuuttaa mutta jostain muistelisin lukeneeni että siten olis 100W mono.
 
On kyllä aliarvostettu kapistus.
 
"AMON" belongs to "THEM"
HeavyMachinery
12.11.2009 21:04:18
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

cross: Menee nyt vähän vanhaan mutta menköön..
 
Jos vaan B-kanavaan tulee input niin sitte tulee monona, tässäkin tapauksessa kaappeja voi kuitenkin kytkeä molempiin kanaviin. Manuaali ei kerro paljonko tuo monona tuuttaa mutta jostain muistelisin lukeneeni että siten olis 100W mono.
 
On kyllä aliarvostettu kapistus.

 
En tiedä ali arvostuksesta kun mulla on toi POD paketti myynnissä niin se on poikinut lpuolen kymmentä kyselyä jokso möisin vain päätteen :D
 
Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys"
cross
13.11.2009 09:03:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

HeavyMachinery: En tiedä ali arvostuksesta kun mulla on toi POD paketti myynnissä niin se on poikinut lpuolen kymmentä kyselyä jokso möisin vain päätteen :D
 
Okei, ehkä nykyään sitte saa ansaitsemaansa arvostusta =)
 
Mitä itse olen törmännyt niin yleensä tuota kovasti haukutaan, itsellä ei pahaa sanottavaa löydy.
 
"AMON" belongs to "THEM"
jumara
13.11.2009 10:51:13 (muokattu 13.11.2009 10:54:41)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihan ok trankkupääte (niin ok ku trankku ny voi ylipäätään olla...) - tota on tullu itekin käytettyä joskus, vieläkin pyörii nurkissa backupin backuppina...
 
En käytä rahojani amerikkalaisiin kitaroihin, kun japanilaisiakin saa.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «