Muusikoiden.net
23.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Kitara lentokoneeseen..
1 2
Jury
09.03.2010 21:57:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kivijalka: Aukaisevat kyllä.
 
Ei pakosti. Basso oli mukana Glasgowiin lentäessä, tottakai tarkastivat alkupäässä kun sen siihen linjalle vei. Glasgow:ssa kun sitä menin hakemaan, niin kamala läjä security ukkoja siinä ja alkoivat tivaamaan onko mulla paperit tähän aseseen. Mustassa T-kaupan halpislaukussa, jossa lukot ei varmasti ole edes hidaste, oli ruumassa. Äijät oli ihan tosissaan siinä, en saanut itse edes aukaista laukkua vaan pyysivät avaimet ja hoitivat itse. Naamat oli näkemisen arvoisia kun siellä laukussa olikin "vain" basso.
 
Tietysti saattaa olla eri juttu jos jossain koneen vaihdon yhteydessä saavat päähänsä että tarkastetaan.
 
Ei muuten kestänyt halpislaukku kun yhden lennon, meni sen verran happamaan kuntoon ettei toista lentoa olis varmaan kestänyt.
 
Kivijalka
09.03.2010 22:04:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jury: Ei pakosti. Basso oli mukana Glasgowiin lentäessä, tottakai tarkastivat alkupäässä kun sen siihen linjalle vei. Glasgow:ssa kun sitä menin hakemaan, niin kamala läjä security ukkoja siinä ja alkoivat tivaamaan onko mulla paperit tähän aseseen. Mustassa T-kaupan halpislaukussa, jossa lukot ei varmasti ole edes hidaste, oli ruumassa. Äijät oli ihan tosissaan siinä, en saanut itse edes aukaista laukkua vaan pyysivät avaimet ja hoitivat itse. Naamat oli näkemisen arvoisia kun siellä laukussa olikin "vain" basso.
 
Tietysti saattaa olla eri juttu jos jossain koneen vaihdon yhteydessä saavat päähänsä että tarkastetaan.
 
Ei muuten kestänyt halpislaukku kun yhden lennon, meni sen verran happamaan kuntoon ettei toista lentoa olis varmaan kestänyt.

 
Meikäläisen Schecterin olivat ainakin tiirikoineet esiin vaikka lukitsinkin laukun avaimellaan. Riippunee tosiaan lentokentästä yms.
 
Myyn kaiken, myyn myös huomisen! A million miles from nowhere, Dragon Lance burns hot. By the fire of a horse's ghost, a minnow would be lost... Cha-cha-changes... Tits... A fish... A fish with tits. Titty fish.
Perza
10.03.2010 13:33:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

pekurides: voi teitä hyväuskoisia..... jos se on lukossa niin silloin se vasta revitään viimeistä fylliä myöten kappaleiksi jos konnarit sille pälle sattuu:)
 
Vastasinki, että tuskin, joten jätin sen verran pelivaraa, että saatan ollakkin väärässä!!
 
Ei kannata olla niin tosikko!!
 
GAS Is My Busines And Busines Is Shit!!
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «