Muusikoiden.net
22.01.2017

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Vapaamuotoista keskustelua kitaroista
1 2 3 4 548 49 50 51 52
Muusikoiden.net
10.02.2007 23:08:18 (muokattu 21.03.2007 22:47:07)
Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tässä ketjussa voi poikkeuksellisesti keskustella hieman vapaammin kuin muualla palstalla. Pitää kuitenkin huomioida, että tässäkin ketjussa pätevät keskustelun tärkeimmät säännöt ja väärinkäytökset johtavat jäähyyn.

Ketju uusiutuu automaattisesti. Järjestelmä poistaa ketjun vanhempia kirjoituksia automaattisesti joka yö.

Joees
15.01.2017 21:35:19

rheinone: Juu.

Eilen vein talvikengät suutarin parsittaviksi. 37 erkillä lupas panna kondikseen. Vöitä riippui framilla kuin käärmeitä Malesiassa. Kai se duunaa muutakin ku lyö nahkapaskalla yhen reiän lisää jos ei oo tarpeeks plösö.

Useimmiten kaikki vyöt on just sitä mallia että ne menee pari kertaa mun ympäri. Reikiähän mä voin tehdä itsekin, no problemo.

Humina on mun särö ja feedback on mun laulaja.
Funkånaut
15.01.2017 21:35:57
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jahans, Jimppa pistää teemalla diu diu melkein ku Pekka.

"Minäkin läksin entisiin hommiini: tilasin puolikkaan punssia ja rupesin pelaan korttia." - J. Alfred Tanner
Funkånaut
15.01.2017 21:39:17

Hendrixin kuteet ovat kyl melko sex.

"Minäkin läksin entisiin hommiini: tilasin puolikkaan punssia ja rupesin pelaan korttia." - J. Alfred Tanner
rheinone
15.01.2017 21:40:06

Funkånaut: Jahans, Jimppa pistää teemalla diu diu melkein ku Pekka.

Tiukka meininki. Miten must tuntuu ett oisin kuiteski nähny tän aikaisemminkin. Voin toki olla väärässäkin.

"Stop rolling downhill like a snowball headed for hell."
p130
15.01.2017 21:40:50
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Puavali: https://muusikoiden.net/keskustelu/print.php?p=13029129

Mielenrauhaa.

Ois jos foorumiltakin vois blokata kirjoituksia tai edes aloitettuja ketjuja.

Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä.
rheinone
15.01.2017 21:43:18

Joees: Useimmiten kaikki vyöt on just sitä mallia että ne menee pari kertaa mun ympäri. Reikiähän mä voin tehdä itsekin, no problemo.

Onhan niillä ny nahkan kaikenmoiseen työstämiseen asialliset työkalut, tottakai.

Funkånaut
15.01.2017 21:45:08

rheinone: Tiukka meininki. Miten must tuntuu ett oisin kuiteski nähny tän aikaisemminkin. Voin toki olla väärässäkin.

Eiks Isle of Wightin keikillä ollut Jimpalla samat kuteet ja kans pimeätä? Siitä on ollut filmi ainaki pidemmän aikaa julki.

Ja onhan tästäki voinut olla muiden kuvaamia pätkiä julki aiemmin. Ja, tämähän on vuodelta 2015. Voi olla, että YouTuben kautta olet nähny.

Void
15.01.2017 21:45:09

rheinone: Onhan niillä ny nahkan kaikenmoiseen työstämiseen asialliset työkalut, tottakai.

Nahkapaska on kyl yks hienoiten nimetyistä työkaluista.

War... war never changes.
rheinone
15.01.2017 21:55:01

Funkånaut: Eiks Isle of Wightin keikillä ollut Jimpalla samat kuteet ja kans pimeätä? Siitä on ollut filmi ainaki pidemmän aikaa julki.

Ja onhan tästäki voinut olla muiden kuvaamia pätkiä julki aiemmin. Ja, tämähän on vuodelta 2015. Voi olla, että YouTuben kautta olet nähny.

Emmä mitään Jimiä oo juutuubasta 2015 jälkeen tsiigannu. Ehkä muistelen sitte Isle of Wightiä. Ja onhan Jimin keikkataltioinnit aika tasalaatuista kamaa; Tarkoitan, ettei mitään kauheita känni/pöllysekoiluita oo päästetty ainakaan virallisille kuva- ja äänitallenteille.

BugBadWolf
15.01.2017 21:55:02

Void: Nahkapaska on kyl yks hienoiten nimetyistä työkaluista.

Hmm... Jos paskalla tehdään reikiä asioihin, niin syntyykö jokaisella vessaistunnolla uusi persereikä?

Jos ei fyysisesti, niin filosofisessa mielessä kuitenkin.

En usko että minun juttujani kannattaa ottaa ihan tosissaan. Minä en ainakaan ota ;D
aschrode
15.01.2017 21:55:23

Juicy: Löytyykö paliu?

Djusnusnusnus...

Ei tartte semmoisia kun on järvi vieressä.

Jos siis esim. uisin, en tosin ui.

rheinone
15.01.2017 21:55:54 (muokattu 15.01.2017 21:56:10)

Void: Nahkapaska on kyl yks hienoiten nimetyistä työkaluista.

Iteki ostin taannoin moisen, ihan vain siksi että pääsen rehvastelemaan että mulla on nahkapaska.

BugBadWolf
15.01.2017 21:56:43 (muokattu 15.01.2017 21:58:58)

rheinone:...Tarkoitan, ettei mitään kauheita känni/pöllysekoiluita oo päästetty ainakaan virallisille kuva- ja äänitallenteille.

Jonkun ruotsin/tanskan keikan olen nähnyt, missä soitto on ainakin ihan paskaa. Ihan niitä viimeisiä ennen hengenheittoa.

Pitänee hakea tubesta...

E: https://www.youtube.com/watch?v=yxkwnC00ND8

En usko että minun juttujani kannattaa ottaa ihan tosissaan. Minä en ainakaan ota ;D
LaMotta
15.01.2017 21:57:51

Pitkästyttäviä kitarasooloja samassa skaalassa piisistä toiseen.

(Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet."
Funkånaut
15.01.2017 22:03:24

rheinone: Tarkoitan, ettei mitään kauheita känni/pöllysekoiluita oo päästetty ainakaan virallisille kuva- ja äänitallenteille.

Siihen varmaan on syynsä. :)

Andy Six
15.01.2017 22:06:24

rheinone: En tiennykään. Kuis siinä noin kävi; Vai olivatko toisistaan riippumattomia tapauksia?

Menestyksellä saa rahaa, rahalla saa heroiinia, heroiinilla saa itsensä hengiltä. Kitaristi ja basisti eivät olleet kohtuu-miehiä hedonismissaan ja kuolo korjasi.

Ihan zulu-pohjalta...
ÄrGee
15.01.2017 22:13:11

Funkånaut: Siihen varmaan on syynsä. :)

Eihän sitä kitaraylijumalan kuvaa saa tahrata, voi vielä Fender ottaa takkiinsa siitä huonomman myynnin muodossa.

LaMotta: Pitkästyttäviä kitarasooloja samassa skaalassa piisistä toiseen.

Ai tuo aikamme yliarvostetuin nuorena kuollut kitaran varressa keikkuva musta mies?

Ibanez-pervo, kamarunkkari kitaristi.
Puavali
15.01.2017 22:14:32

BugBadWolf: Jonkun ruotsin/tanskan keikan olen nähnyt, missä soitto on ainakin ihan paskaa. Ihan niitä viimeisiä ennen hengenheittoa.

Pitänee hakea tubesta...

E: https://www.youtube.com/watch?v=yxkwnC00ND8

Mietin hetken aikaa että näitkö livenä, mutta ei kai vanhempasi kuljettaneet sinua mukana keikoilla tuohon aikaan?

Tai ehkä kuljetti, mutta ei kai sentään Hendrixin keikolla?
LaMotta
15.01.2017 22:15:57

ÄrGee: Ai tuo aikamme yliarvostetuin nuorena kuollut kitaran varressa keikkuva musta mies?

Ei se meidän aikanamme vaikuttanut. Oli se tietysti 50 vuotta sitten kova juttu. Tavallaan. Mutta Beach Boys oli palion kovempi.

(Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet."
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 548 49 50 51 52

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2017, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti