Muusikoiden.net
30.03.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Gibson L5S
1 2
moikki
23.10.2011 14:02:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Dinorocker: Siinä taitaa olla, ja osaavissa käsissä! ...tosin omistaja vaihtunut vissiin.
 
http://www.likaisetlegendat.com/ass … alleries/186/petander-jani2_jpg.jpg

 
Sattu tää theradi vastaan, toi petskun entinen on nykyään costilla.
 
http://www.mikseri.net/artists/croowed.99773.php
Dinorocker
23.10.2011 15:32:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

moikki: Sattu tää theradi vastaan, toi petskun entinen on nykyään costilla.
 
Juu, ja sitä ennen...mitäs tuo Mr.Fox tuossa aiemmin kertoi...
 
Turbo!!!
Lilli
23.10.2011 19:22:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

fox: Enpäs tosiaankaan tiedä.. Joskus muutama vuosi sitte se oli siellä, ja kysäisin Paulilta, että "passaiskos kokeilla".. ;)
No, minähän en _tosiaankaan_ oo ns. vieras sälli ko. liikkeessä, aikoinaan siel vanhan Ahosen aikoihin jo tein kaikenmaailman remontteja.. (selvennystä taustoista..)
No, Pauli sano, että "Se on siel aika korkeella.." ja lähti sitte myymään jollekin etnisen vähemmistön edustajalle akustista kitaraa..joten jäipä ketulta kokeilematta tuo skeba. Eip silti, olen mä moista toki käpistellyt muutamankin kerran..
Ahonen on todella legendaarisista soitinkaupoista ehkä yks niistä.. =)

 
No viimeksi kun tuota pääsin kopeloimaan niin jäi sellainen vaikutelma että aikansa elänyt, pahalta tuntui tatsi. Mutta ammattimiehen käsissä ei varmaan kovin vaikea tapaus...;-) ...ja varmasti kaltaisen soittimen tuunaamiseen suhtautuu erilaisella pieteetillä kuin nykypelin?
 
The same thing that makes you live can kill you in the end
fox
23.10.2011 19:29:57
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lilli: No viimeksi kun tuota pääsin kopeloimaan niin jäi sellainen vaikutelma että aikansa elänyt, pahalta tuntui tatsi. Mutta ammattimiehen käsissä ei varmaan kovin vaikea tapaus...;-) ...ja varmasti kaltaisen soittimen tuunaamiseen suhtautuu erilaisella pieteetillä kuin nykypelin?
 
Tosiaan, kun ei se Pauli sitä sieltä ehtiny testattavaksi antaa, meinasin että anti olla.. ;)
Mitäs siinä oli pielessä, jotain isomminkin?? En oo käynyt moniin aikoihin tsekkaamassa Ahosen soitintarjontaa, etten voi sanoa, onko se vielä liikkeessä...
Ajoittain siellä on kyl kaikenlaista "jännää", mutta saattaapa olla, että ei niille sitten oikein löydy hintoja.. ;)
Viimeks poikkesin vaan ihan hätäsesti kysymään, olisko Paulin varastoihin jääny muinaisia tallapaloja, silloin oli se "pääsisäänkäynnin" ovi lukossa, kun oli avain hukkunut...
 
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers." relic #1
Lilli
23.10.2011 19:38:24 (muokattu 23.10.2011 19:45:26)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

fox: Tosiaan, kun ei se Pauli sitä sieltä ehtiny testattavaksi antaa, meinasin että anti olla.. ;)
Mitäs siinä oli pielessä, jotain isomminkin?? En oo käynyt moniin aikoihin tsekkaamassa Ahosen soitintarjontaa, etten voi sanoa, onko se vielä liikkeessä...
Ajoittain siellä on kyl kaikenlaista "jännää", mutta saattaapa olla, että ei niille sitten oikein löydy hintoja.. ;)
Viimeks poikkesin vaan ihan hätäsesti kysymään, olisko Paulin varastoihin jääny muinaisia tallapaloja, silloin oli se "pääsisäänkäynnin" ovi lukossa, kun oli avain hukkunut...

 
Vaikutti sellaiselta soittamattomuudesta syvästi kärsivältä tuo keppi. Kielet korkealla, osa löysällä, hiukan pölyssä... Ja vieressä 'tavallinen' vanhahko Lespa, kovasti arvokas peli sekin, en koittanut. Perhana kun en muista ajankohtaa, jollakin voi olla päivitetympää faktaa asiasta.
 
Juu ja tuosta (ainakin) aiemmasta Ahosen valikoimasta senverran, että joskus siellä törmäsi varsin harvinaisiin vanhanajan soittovehkeisiin, vanhan muusikkokaartin kamapäivityksen yhteydessä tulleisiin. Saattoi tehdä löydönkin kuka kerkesi ekana.
- Mutta mikä on liikkeen habitus näinä aikoina, eipä ole tosiaan tullut poikettua.
 
The same thing that makes you live can kill you in the end
fox
23.10.2011 20:37:12
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lilli:
Juu ja tuosta (ainakin) aiemmasta Ahosen valikoimasta senverran, että joskus siellä törmäsi varsin harvinaisiin vanhanajan soittovehkeisiin, vanhan muusikkokaartin kamapäivityksen yhteydessä tulleisiin. Saattoi tehdä löydönkin kuka kerkesi ekana.
- Mutta mikä on liikkeen habitus näinä aikoina, eipä ole tosiaan tullut poikettua.

 
No juu, ei se oo ihan "valoisa", jotenkin sellanen "mitäs tässä nyt oikein tehdään"-meininkiä. :(
Mä olin tuos 70-80-luvuilla kyllä jonkin verrankin säätöpuolta tekevänä siellä(kin) ja kyllähän vanha Ahonen oli ihan omaa luokkaansa.. Olen sitä useemmankin kerran kertoillut..
Kyllä siellä oli vaikka mitä soittimia, juurikin noitten vanhojen tanssimuusikkojen "kamapäivityksestä" tulleita.. ;)
 
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers." relic #1
Ukko
24.10.2011 17:23:38
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

fox: No juu, ei se oo ihan "valoisa", jotenkin sellanen "mitäs tässä nyt oikein tehdään"-meininkiä. :(
Mä olin tuos 70-80-luvuilla kyllä jonkin verrankin säätöpuolta tekevänä siellä(kin) ja kyllähän vanha Ahonen oli ihan omaa luokkaansa.. Olen sitä useemmankin kerran kertoillut..
Kyllä siellä oli vaikka mitä soittimia, juurikin noitten vanhojen tanssimuusikkojen "kamapäivityksestä" tulleita.. ;)

 
Olihan se liike juu :) Vanha Ahonen kun myi tavaraa pihalle alle sisään ostohinnan niin Bromanin Jamppe (myyjä) alkoi huutamaan sille että "mitä sä oikein meinaat". Ja Ahosen nuorempi broidi poltti päreet mulle kun en ostanut sen suosittelemaa kiipparia : ) Ja.......... Höllin firmasta loppujen lopuksi tuli hankittua sen mitä tarvitsi.
 
COVS jäsen nro 6
fox
24.10.2011 20:02:31
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ukko: Olihan se liike juu :) Vanha Ahonen kun myi tavaraa pihalle alle sisään ostohinnan niin Bromanin Jamppe (myyjä) alkoi huutamaan sille että "mitä sä oikein meinaat". Ja Ahosen nuorempi broidi poltti päreet mulle kun en ostanut sen suosittelemaa kiipparia : ) Ja.......... Höllin firmasta loppujen lopuksi tuli hankittua sen mitä tarvitsi.
 
Tuttuja miehiä kaikki tyynni.. pistetään viel Aartio-Hamppunen pari siihen..
 
Meillä oli vanhan Ahosen kanssa muutama ikimuistoinen synsteemi aikoinaan. =)
"Käyt äitiltä lainaamassa, kyllä se antaa! Tai jos ei, niin pyyrä mammalta!"
"Mä tiedän missä sä asut, tossa Amurin puolella puistoo!"
"Sun pappa oli mukava miäs!"
 
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers." relic #1
memphis
28.05.2014 10:27:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

L-5s mallia ei montaa härmästä lyödy. costello, luumu, andy, albert ja meikäläinen omistaa ainakin kyseisen kitaran. käsittäneeksi niitä olisi 9kpl suomessa? albertin skebaan oli ruuvattu kiinni junan metallinen istuinpaikka numero(silu seppälä aikoinaan kertoi), ja elektroniikka osan takakanteen teksti, jos pöllit tämän kitaran , olet kuollut. (puka oinonen) kitarankorjaaja erkki tolsa tietää missä nykyjään kitara majailee.. -memphis-
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «