Muusikoiden.net
20.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Orange Tiny Terror
1 2 3 4 5 6 713 14 15 16 17
Guitarn00b
19.03.2007 00:14:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

YouTubesta kaksi samplea lisää jotka ah niin ovelasti huijasivat Tuben haku systeemiä käyttämällä laitteesta lyhennettä OTT
 
http://www.youtube.com/watch?v=1unKhZEbrPY
http://www.youtube.com/watch?v=bBOXeLEG4RA
 
Flashboy
29.03.2007 18:43:15
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mites toi Tiny Terror toimii kotioloissa hiljaisella volumella? Voiko viereisessä huoneessa vaimo katsella rauhassa televisiota vai terrorisoiko soitto metelillään? Eli saako siitä hiljaisella äänenvoimakkuudella hyvää saundia vai täytyykö avata isommalle että alkaa kuulostaa joltakin?
 
Wahi
29.03.2007 19:50:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

YouTubesta kaksi samplea lisää jotka ah niin ovelasti huijasivat Tuben haku systeemiä käyttämällä laitteesta lyhennettä OTT
 
http://www.youtube.com/watch?v=1unKhZEbrPY
http://www.youtube.com/watch?v=bBOXeLEG4RA

 
No huhhuh, tuossa ainakin oli säröä ihan liikaa, eikä yhtään erottelevuutta. Tiny Terrorista lähtee kyllä säröä vaikka kuinka paljon, tuossa Gain oli varmaan joku klo 15.
 
Rölölöö!
Joees
29.03.2007 20:13:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No huhhuh, tuossa ainakin oli säröä ihan liikaa, eikä yhtään erottelevuutta. Tiny Terrorista lähtee kyllä säröä vaikka kuinka paljon, tuossa Gain oli varmaan joku klo 15.
 
Nopeasti juutuupista tsekkasin muitakin pätkiä ja löytyhän sieltä oikeesti hyvääkin. Mut ei kaduta kun en sortunut ostamaan tuota :-)
 
Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Olen toisinaan piikki sun persauksissasi.
Mikael
09.04.2007 14:14:53
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onks kenellään mitään kuvia/infoa sisuskaluista? Missähän toi on tehty?
 
Siitä mistä aita on matalin...
Chips
09.04.2007 14:30:53 (muokattu 09.04.2007 14:40:22)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.gearwire.com/media/bp1-albini-comparison.mov
 
http://mitglied.lycos.de/themightys/Orange/
 
"You guys wanna listen to Red Hot Chili Peppers? They sound like a chainsaw."
Mikael
09.04.2007 15:20:04 (muokattu 09.04.2007 18:34:06)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Missähän toi on tehty?
 
Itse itselleni vastaten: Taiwanissa tai Kiinassa.
 
Hmm, ehkäpä mä sitten kuitenkin tilaan Uraltone Jr:n... säästyy rahaa ja ehkäpä siinä sivussa oppiikin jotain.
 
Edit: ...ja tilasinkin!
 
Siitä mistä aita on matalin...
StJerky
10.04.2007 08:38:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse itselleni vastaten: Taiwanissa tai Kiinassa.
 
Hmm, ehkäpä mä sitten kuitenkin tilaan Uraltone Jr:n... säästyy rahaa ja ehkäpä siinä sivussa oppiikin jotain.
 
Edit: ...ja tilasinkin!

 
Minun yksilö on tehty Etelä-Koreassa. Käsittääkseni ensimmäiset 1000 on tehty Koreassa ja sitten tuotanto piti siirtää Kiinaan. En ole vielä kuullut kenelläkään olevan Kiinaversiota.
 
Jytäurpo
10.04.2007 12:52:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minun yksilö on tehty Etelä-Koreassa. Käsittääkseni ensimmäiset 1000 on tehty Koreassa ja sitten tuotanto piti siirtää Kiinaan. En ole vielä kuullut kenelläkään olevan Kiinaversiota.
 
Tänään tai huomenna pitäis saapua meikäläisen TT. Saas nähdä missä on valmistettu.
 
Monster Raving Loony
Mikael
10.04.2007 13:39:51 (muokattu 10.04.2007 13:40:58)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minun yksilö on tehty Etelä-Koreassa. Käsittääkseni ensimmäiset 1000 on tehty Koreassa ja sitten tuotanto piti siirtää Kiinaan. En ole vielä kuullut kenelläkään olevan Kiinaversiota.
 
Jebu. Mä päädyin kutenkin sit Uraltoneen - halpuuden ja oppibonuksen lisäks se vaikuttaa myös styrkkarina monipuolisemmalta kahden pääteasteen ja valinnaisten putkimallien myötä ...ja onpahan sit Handmade In Finland : )
 
Siitä mistä aita on matalin...
rainmaker
10.04.2007 14:20:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mites toi Tiny Terror toimii kotioloissa hiljaisella volumella? Voiko viereisessä huoneessa vaimo katsella rauhassa televisiota vai terrorisoiko soitto metelillään? Eli saako siitä hiljaisella äänenvoimakkuudella hyvää saundia vai täytyykö avata isommalle että alkaa kuulostaa joltakin?
 
Itse testailin tätä musaliikkeessä juurikin hiljaisella volumella. Mielestäni toimi erittäin hyvin, sekä cleanilla että säröllä. Tuossa pystyy valitsemaan tehoksi joko 7 tai 15 w, nuppi oli tuossa 7 w -asennossa.
 
Ihan rokkipeliltä tuo vaikutti, mutta jos uutena koko setti, eli tuo nuppi ja vielä kaappi lisäksi pitäisi hankkia, niin vähän ehkä turhan kallis(riippuen tietysti kaapista). Samalla hinnalla saa 2 kanavaisia paljon monipuolisempia komboja, joissa tuo kanavanvaihto onnistuu jalkakytkimellä. Mutta huono vahvari tuo ei missään tapauksessa ole.
 
"Vegetaristi syö kasveja. Humanisti ihmisiä." -Roman Schatz
StJerky
10.04.2007 15:02:25 (muokattu 10.04.2007 15:05:14)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jebu. Mä päädyin kutenkin sit Uraltoneen - halpuuden ja oppibonuksen lisäks se vaikuttaa myös styrkkarina monipuolisemmalta kahden pääteasteen ja valinnaisten putkimallien myötä ...ja onpahan sit Handmade In Finland : )
 
Jeh. Tiny Terrorin kohdalla ei voi puhua monipuolisuudesta. Onneksi en halunnutkaan monipuolista vahvaria. "Yksi kitaristi - yksi tone" on minun motto.
 
Mites toi Tiny Terror toimii kotioloissa hiljaisella volumella? Voiko viereisessä huoneessa vaimo katsella rauhassa televisiota vai terrorisoiko soitto metelillään? Eli saako siitä hiljaisella äänenvoimakkuudella hyvää saundia vai täytyykö avata isommalle että alkaa kuulostaa joltakin?
 
Ei ole hiljainen vahvistin ja soundi on paras kovalla. Myös 7W asennossa kovaääninen. Minun vaimo ei sietäisi Terroria viereisessä huoneessa.
 
Fonisoul_
10.04.2007 15:53:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei ole hiljainen vahvistin ja soundi on paras kovalla. Myös 7W asennossa kovaääninen. Minun vaimo ei sietäisi Terroria viereisessä huoneessa.
 
Olen täysin samaa mieltä, paitsi että oma vaimoni sietää - tosin hän on muutenkin kadehtimisen arvoinen tapaus. =) 15/7w kytkin ei juurikaan volumeen vaikuta, ehkä lähinnä headroomiin. Itseasiassa ite soitan yleensä keikatkin 7-wattisena, sopii mulle paremmin.
 
Joees
10.04.2007 17:52:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei ole hiljainen vahvistin ja soundi on paras kovalla. Myös 7W asennossa kovaääninen. Minun vaimo ei sietäisi Terroria viereisessä huoneessa.
 
Vaimo vaihtoon siis... :-)
Mä voin soittaa samassa huoneessa kyllä vaikka telkkaa katsoisikin. Ellei sitten jotain tosi spesiaalia tule, ja sillonkin voi vedellä ilman sähköjä ihan vieressä. Mut mulla onkin Matamp, hyvin pärjää.
 
Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Olen toisinaan piikki sun persauksissasi.
Mr.Rogers
17.05.2007 18:04:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tänään sitten laitoin Tiny Terrorin ja Framuksen 2x12 kaapin tilaukseen. Ensimmäinen putkivahvistin tulee olemaan minulle tämä Orange.
 
Max
26.05.2007 18:52:57
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tänään sitten laitoin Tiny Terrorin ja Framuksen 2x12 kaapin tilaukseen. Ensimmäinen putkivahvistin tulee olemaan minulle tämä Orange.
 
Laitahan kommenttia tulemaan, jahka olet koeajanut...
 
Kaiken takana on...
Jytäurpo
26.05.2007 19:31:08 (muokattu 26.05.2007 19:47:48)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minun yksilö on tehty Etelä-Koreassa. Käsittääkseni ensimmäiset 1000 on tehty Koreassa ja sitten tuotanto piti siirtää Kiinaan. En ole vielä kuullut kenelläkään olevan Kiinaversiota.
 
No niin sain vihdoin omani ja kyllä tuo on koreassa valmistettu. Standby on vaihtanut paikkaa tehovalinta-katkaisijaan, laatikon kuvissa on vielä power namiskassa.
http://muusikoiden.net/dyn/users/23098.jpg
 
Laitahan kommenttia tulemaan, jahka olet koeajanut...
 
Hyvin toimiva yhdistelmähän tuo on, itselläni on myös tuo Framuksen kaappi.
 
They got me on milk and alcohol
Flash
18.06.2007 15:27:14
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mut mulla onkin Matamp, hyvin pärjää.
 
Heitäppä offtopickina kommenttia tosta Metampista. Pärjääkö sillä bändin kanssa soittaessa (oletan, että sulla on siis MiniMat)? Se tai tää Orange olis molemmat mielenkiintoisia tapauksia...
 
Live Music Is Better!
Mr.Rogers
18.06.2007 19:54:24 (muokattu 18.06.2007 19:55:08)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Matamp on julkaissut minimatia vähän isomman mallin, Littlerockin. Tiny Terrorin kilpailijaksi ehkäpä? http://www.matamp.co.uk/littlerock.htm
 
Joees
18.06.2007 21:13:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Heitäppä offtopickina kommenttia tosta Metampista. Pärjääkö sillä bändin kanssa soittaessa (oletan, että sulla on siis MiniMat)? Se tai tää Orange olis molemmat mielenkiintoisia tapauksia...
 
Jaa, en tiiä. En oo kokeillut bändin kanssa, enkä ole kokeillut myöskään tuon täysiä tehoja. Mä soitan sillä niin hiljaa kuin pystyn :-)
Kerrostalossa on paha lähtee testailemaan.
 
Tuo pikkukivi tosiaan voisi olla kovempi juttu bändin kanssa, ehkä. En tiedä.
 
Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Olen toisinaan piikki sun persauksissasi.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6 713 14 15 16 17

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «