Muusikoiden.net
11.12.2016

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Marshall 8100 häikkää.
1
gotmay
29.09.2006 15:50:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Laitoin nyt uuden kirjoituksen kun en apua löytänyt muuten.
Kertokaas jos osaisitte sanoa että mikä mulla mättää kyseisen nupin kanssa (vai onko vika omistajan nupissa): clean kanava ei suinkaan ole puhdas vaan säröää melko paljon voluumista&gainista huolimatta.
OD1 ja OD2 -kanavat tuntuis olevan ihan kondiksessa.
Soittelen meksikolaisella stratolla 3 yksikelaisella mikillä.

Ja tää vika saattaa olla ihan mistä tahansa johtuva, olen aika pihalla näistä asioista.
Jos osaatte jotain ehdotusta heittää niin olen hyvin kiitollinen.

Kousi
25.10.2015 16:49:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lainataanpa vanhaa ketjua:

Missähän vika, kun ääni feidautuu pois välillä kokonaan ja palaa hetken päästä takaisin, ja tätä tapahtuu sekä clean- että särökanavalla? Välillä auttaa kun irroittaa jonkun piuhan ja kytkee takaisin. Etuasteputki testattu ja vaihdettu, efektilenkki testattu laittamalla piuha sendistä returniin tai pitämällä efektejä siellä. Pätkivä input -jakki ja muutkin sisääntulojakit vaihdettu, jonka jälkeen toimi jonkin aikaa aivan hyvin.

Tämä on itsellä varanuppina, mutta olisi tietysti jees jos varanuppiin voisi luottaa. Onkohan kyseessä jo niin vaativa piirilevyyn tms. liittyvä isompi vika, jota ei kannata tuon hintaisesta lähteä korjauttamaan? Saundillisesti tuo on kuitenkin ihan jees ja sopii musaan, mutta luotettavuudesta ei voi antaa pisteitä.

juici
25.10.2015 19:50:10
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jännä, että piuhan pitäminen efektilenkissä ei auttanut. Oireet, kun ovat juuri kuvatunlaiset efektilenkin jakkien pätkiessä.

"Juici meni ravintolaan ja tilas tarjoilijalta: "Jekku ruuan kans!" "Taidatkin olla sellainen anagrammijätkä", kommentoi tarjoilija." -Jabe
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti