Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Bad Cat kokemuksia?
1
rajamd
27.09.2006 12:31:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Haku toimii huonosti, tuossa 1-2w putkivahvarithreadissa kyllä mainitaan ko. vahvari mutta haku ei löydä. No, se siitä. Mulle on nyt kovasti hehkutettu ko. laitteita, mutta ovat ilmeisen kalliita ja mistä noita saisi? Tai vois testata? Entäpä löytyykö ko. merkiltä tällaiseen In Flames-tyyliseen rytistelyyn sopivaa laatikkoa?
 
Perza
27.09.2006 12:36:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Haku toimii huonosti, tuossa 1-2w putkivahvarithreadissa kyllä mainitaan ko. vahvari mutta haku ei löydä. No, se siitä. Mulle on nyt kovasti hehkutettu ko. laitteita, mutta ovat ilmeisen kalliita ja mistä noita saisi? Tai vois testata? Entäpä löytyykö ko. merkiltä tällaiseen In Flames-tyyliseen rytistelyyn sopivaa laatikkoa?
 
Eiköhän tuo ole vähä niinku vintage tyylistä sarjaa, Jos in flamesia, ni eikö se olis sitte niinku 5150, ENGL, Mesa Boogie osastoa?
 
Turhaa
Keefster
27.09.2006 12:36:16 (muokattu 27.09.2006 12:36:33)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Haku toimii huonosti, tuossa 1-2w putkivahvarithreadissa kyllä mainitaan ko. vahvari mutta haku ei löydä. No, se siitä. Mulle on nyt kovasti hehkutettu ko. laitteita, mutta ovat ilmeisen kalliita ja mistä noita saisi? Tai vois testata? Entäpä löytyykö ko. merkiltä tällaiseen In Flames-tyyliseen rytistelyyn sopivaa laatikkoa?
 
Kitarapajalta saa - liekö sitten nyt kaikki myymälässä olevat myyty jo?
http://www.kitarapaja.com/guitam.htm
 
No sehän sopii kuin satula lehmälle.
ReBeat
27.09.2006 12:38:10
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hollannista saa: http://www.haarguitars.nl/test/Index2.htm
 
Ihmiskunta on ylittänyt rajan. Pakokeinoja nopeutuvalta tuhoutumiselta säästymiseksi ei ole.
Sammo
27.09.2006 12:39:12 (muokattu 27.09.2006 12:39:51)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulle on nyt kovasti hehkutettu ko. laitteita, mutta ovat ilmeisen kalliita ja mistä noita saisi?
 
Kitarapajalla on Bad Cat:ejä, sivuilla oli kolme mutta kaikki oli varauksessa. Hellas Pianossa on Matchlesien maahantuonti, ne on mun käsittääkseni aika läheistä sukua Bad Cateille (tai oikeastaan toisinpäin).
 
Ite oon pari kertaa kokeillut kitaraa tai pedaalia Matchlesin kautta, mutta ei ainakaan silloin tehnyt aivan hirvittävän suurta vaikutusta.
 
(EDIT: joku ehti ennen...)
 
"Facts are meaningless. You could use facts to prove anything that's even remotely true." - Homer S
rajamd
27.09.2006 12:45:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eiköhän tuo ole vähä niinku vintage tyylistä sarjaa, Jos in flamesia, ni eikö se olis sitte niinku 5150, ENGL, Mesa Boogie osastoa?
 
Mulla on 6505, kunhan mielenkiinnosta kyselen kun niitä tosissaan yks tyyppi hehkuttaa pää punaisena. Mä luulen kuitenkin että nämä vastaukset jo riitti kertomaan että ei ole mun laitteita, kiitos!
 
Joees
27.09.2006 12:50:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on 6505, kunhan mielenkiinnosta kyselen kun niitä tosissaan yks tyyppi hehkuttaa pää punaisena. Mä luulen kuitenkin että nämä vastaukset jo riitti kertomaan että ei ole mun laitteita, kiitos!
 
Ajattelitko siis himaan vai bändin kanssa soiteltavaksi? Eihän siinä ole mitään onglemaa jos himassa on joku "kevyempi" vahvistin ja bändin kanssa sit 6505.
 
Loafers
Nurmi = Viikset
Play that damn thing!
rajamd
27.09.2006 12:55:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kotiin pitäis joku vahvari löytää, putkipeli josta kuitenkin lähtis asiaan kuuluvat säröt. Eli siis pikkuruinen putkilaite.
 
Joees
27.09.2006 12:59:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kotiin pitäis joku vahvari löytää, putkipeli josta kuitenkin lähtis asiaan kuuluvat säröt. Eli siis pikkuruinen putkilaite.
 
No mut eihän himassa homma ole niin justiina. Mun mielestä on ihan hyvä pitää himassa vähän erilaista vahvistinta. Ja jos haluaa niin saahan siihen jollain pedaalilla tarvittaessa haettua lisää säröä.
 
Loafers
Nurmi = Viikset
Play that damn thing!
Stalkah
29.04.2017 18:07:15
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Huom! Olet kirjoittamassa yli 3867 päivää vanhaan aiheeseen!
 
Oho. No mut ei se mitää, ku kyseessä lienee kuiteki koko foorumin ainoita "oikeita" demoja otsikonmukaisista vahvistimista. Tai tällä erää vahvistimesta, tarkalleen Lynx 50 W -versiosta.
 
https://www.youtube.com/watch?v=87s-_28hJ0A
https://www.youtube.com/watch?v=5_4cD3efu6s
 
Soittelin bändin uudelle julkaisulle usealla eri soundilla, mut esim. ekana olleen Kärpäsen soundit on puhdasta Lynx -murinaa ilman fuzzeja tai muita, korkeintaan Xotic EP Booster leadeissa loopin kautta tuuttaamassa päätettä. Jälkimmäisessä biisissä on sitten single coil -soundiakin samalla setupilla ja jos joku jaksaa bändin kanavaa kaivella, niin muista uusista biiseistä löytyy myös fuzzia ja puhdasta kanavaa sekä näiden yhdistelmää.
 
Kitarana Schecter Diamond Series ATX C-7 Blackjack, mikeiksi on vaihdettu Bare Knuckle Pickups VHII. Oma kitara on panoroitu vasuriin ja jos jotain sattuu se oikealla murajava kiinnostamaan, ni sieltä löytyy kaverin Victory Silverback soiteltuna Skervesen Swanilla, mikit siinäkin BKP, Nailbomb tallassa ja VHII kaulassa, jollen väärin muista. Tötterönä toimi Celestion G12T-75 soitettuna iso-cabin sisässä.
 
Tää on vaan osittain härski mainos meijän bändille, mut suurelta osaa silti aidosti ideana oli tuoda esiin viimein näitä kauan soittelemani Lynxin soundeja ihan kunnolla nauhoiteltuna, kun Bad Catin vahvareista ei paljoa kunnon klippejä löydy.
 
Ihastuin vahvarin soundiin alun perin Steven Wilsonin soundien kautta ja tutustuin BC:n vahvareihin, joista lopulta se Lynx valikoitui kaikesta custom -osaston hankaluudestaan huolimatta omaksi hankinnaksi. Tuostakin on kohta jo melkei pari vuotta, mut on kyllä pirun hyvä vahvari. Tykkään siitä, kun säädöt on suht yksinkertaiset mut niistä se soundi vaan löytyy kaikesta huolimatta.
 
"Jos metsässä kaatuu puu ja kukaan ei ole kuulemassa, niin ostaako hipsteri sen levyn?"
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «