Muusikoiden.net
04.12.2016

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: ESP LTD Explorer?
1
Guitarhero455
05.09.2006 20:51:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olisiko kommentteja/kokemuksia kyseisestä kitarasta (ESP LTD Explorer),sen vakiomikeistä haluaisin myös kuulla kommentteja.. Olen miettinyt tätä kitaraa 2 -kitarakseni..Onko tämä järkevää? pistäkäähän kommentteja ihmeessä jos teillä on kokemuksia. :) otan lähmpivästi vastaan.

"Pistä Se Täysille!!"
joukov
05.09.2006 21:58:14

Kitaran osto on melkein aina järkevää, jos se sinusta kuulostaa ja näyttää hyvältä niin osta.

"Paul Stanley: Live To Win - 10/10"
Chieftain
05.09.2006 23:03:14
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joku täällä joskus sanoi, että ei kannata ikinä ostaa kitaraa kakkoskitaraksi, koska kun sitten myöhemmin rupeaa laskemaan paljonko niihin kitaroihin on rahaa oikein mennyt, huomaa että olisi tullut halvemmaksi pitkällä tähtäimellä jättää ne "kakkoskitarat" ostamatta.

"Kulutin paljon rahaa viinaan, naisiin ja nopeisiin autoihin. Loput tuhlasin." George Best (1946-2005)
Antti1
05.09.2006 23:07:10

Offtopic, mutta mä oon tota ainakin hokenut useampaan otteeseen ja tykkään seisoa kannassani vieläkin. Kakkoskitara on aina kakkoskitara ja kakkoskitarat lähtee ykköskitaroiden tieltä kiertoon. Ei oikein järkeä mun mielestä sellaista siis hankkia.

Mieti vielä hetken aikaa koko systeemin mielekkyyttä ja käy testaamassa kunnollisia kepakkoja uudeksi ykköseksi. Jos ei rahat riitä heti, niin odota ja säästä. En mä tunne oikeasti montakaan soittajaa, jotka ihan väkisin tarvitsevat kahta kitaraa. Eivät edes monet keikkailevat muusikot käytä kuin yhtä soitinta. Sikälimikäli sä kuulut samaan harrastelijakastiin, niin tuskin tarve on sullakaan niin ylitsepääsemätön, ettet voisi satsata vähän aikaa parempaa varten.

The dreams in which I'm dying are the best I've ever had.
Jani The Rock
05.09.2006 23:11:38
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No täällä on ainakin yksi soittaja, joka tarvii oikeasti kahta kitaraa ja useampaakin. Eri proggikset tarvii eri soundit ja eri jutut.

"Lukeminen kannattaa aina, dorka". - Jörn Donner
Dropped C
06.09.2006 02:16:24

Reeniksellä yksi skeba ja himassa toinen....

metlica
26.08.2015 19:35:06
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Huom! Olet kirjoittamassa yli 3276 päivää vanhaan aiheeseen!

Juu on vanha.

Jos joku ESP / LTD EX omistaja haluaa tuunata kitarastaan siistimmän laittamalla siihen diamond platet kiinni, voi heittää pikaviestiä. Mulla on ylimääräset, myös se kaularaudan aukon pala. On ESP custom shopista toi pleksi ja menee noihin malleihin sen ku ruuvaa. Väri on originaalisti kromi, mutta oon maalannu mattavalkoseks.

Get it fucking done.
metlica
26.08.2015 19:41:27
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

^ nii ja on alumiinia eikä muovia niinku ltd:n omissa dp versioissa..

Get it fucking done.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti