Muusikoiden.net
07.12.2016

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Hughes & Kettner Trilogy
1
jussimus
26.08.2006 18:30:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Myydäänkö Trilogyä Suomessa missään muualla kuin Musa-Fasulla? Anyone?

Antti1
26.08.2006 18:37:16

Taitaa äffä olla virallinen maahantuoja, mutta kyllä varmaan lähes joka kauppa sen sulle tarvittaessa tilaa. Jotkut myyvät jopa halvemmalla, mutta takuu ei sitten ole välttämättä yhtä kattava. Mä oisin saanut toisesta kaupasta vuoden takuulla 1050€ ja äffältä 1100€ 3 vuoden takuulla. Ei tarvinne varmaan kahta kertaa miettiä tossa tilanteessa.

The dreams in which I'm dying are the best I've ever had.
jussimus
26.08.2006 18:45:47

Taitaa äffä olla virallinen maahantuoja, mutta kyllä varmaan lähes joka kauppa sen sulle tarvittaessa tilaa. Jotkut myyvät jopa halvemmalla, mutta takuu ei sitten ole välttämättä yhtä kattava. Mä oisin saanut toisesta kaupasta vuoden takuulla 1050€ ja äffältä 1100€ 3 vuoden takuulla. Ei tarvinne varmaan kahta kertaa miettiä tossa tilanteessa.

Sano nyt jo hyvä ihminen että mistä kaupasta oisit saanut noin halvalla! Vai onks se joku salaisuus...

Antti1
26.08.2006 18:50:07

Vai onks se joku salaisuus...

On se. :)

Ei vaan, Kitarataivaasta Salosta. Kyllä se Hannu niitä hintoja laskee kun osaa kysyä oikealla tavalla oikeasta laitteesta. En mäkään nyt ihan NIIN tuttu naama siellä ole, että kaveritarjouksen piikkiin menisi vielä.

jussimus
26.08.2006 19:09:32

Ei vaan, Kitarataivaasta Salosta. Kyllä se Hannu niitä hintoja laskee kun osaa kysyä oikealla tavalla oikeasta laitteesta. En mäkään nyt ihan NIIN tuttu naama siellä ole, että kaveritarjouksen piikkiin menisi vielä.

Jepulis. Möisköhän Hanski mullekin yhtä halvalla :)

Spike
26.08.2006 21:56:10

Heh, viimeksi kun kävin hakemassa jotain pikkusälää, niin Vito löi nipun tuoteluetteloita kouraan ja sanoi että hinnat ovat neuvoteltavissa. hyvä tyyppi.

Clearly motivated by an unholy alliance.
Antti1
26.08.2006 22:02:04

Hehee, Vitolla on kyllä aina tarpeentullen lätkiä noita tuoteluetteloita ja muita kuvastoja käteen. Ihan vaikka varmuuden varalle, jos ei tuollaista Duncanin mikkikuvastoa löydy kotoa...

Mahtavaa asiakaspalvelua, mutta persoonallinen kaveri. Vaatii kokemattomalta totuttelua. :D

Mutta palatakseni takaisin aiheeseen, kyllä sieltä F-musiikista (Turussa mä siis asioin) varmaan tuohon samaan hintaan oltaisiin päästy. Mun hintaneuvotteluni oli tätä luokkaa: sopiva kaappi alle, oma kitara kiinni ja raikamaan. Vartin soittelun jälkeen myyntimies kysäsee, että kiinnostaako. Mä kysyin, että mikä hinta, niin mulle kuulemma 1100€. "Neuvottelua" siis...

atimoc
24.12.2009 18:39:45 (muokattu 24.12.2009 18:44:28)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Huom! Olet kirjoittamassa yli 1215 päivää vanhaan ketjuun! - Nyt kävi näin.

Trilogy-GAS on suhteellisen kova, ja vanhoja ketjuja kaivellessa tämä iski silmään. Onko Trilogyja vielä nykyäänkin mahdollista saada tähän hintaan, ei ilmeisesti?

Käytetyt liikkuvat käsittääkseni siinä hitusen alle tonnin hintaluokassa, ja sellainen houkuttelisi eniten, mutta tarjontaa tuntuu olevan aika vähän. Halvin löytämäni listahinta kotimaassa oli Tammerpianon 1490e, ja ulkomailla Dolphin Musicin 1250e.

Jos käytettyä ei tosiaan löydy, niin DV247:sta voisi koittaa tietty vinkua price matchin Dolphinin hinnalle, ja saada samalla 4v takuun. Silloin tuo 1250e:kin olisi jo aika mukava diili.

"These songs are long... and there are fast parts... so that automatically means that they're good!"
CanYouStayStill
26.12.2009 01:47:41
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

atimoc: - Nyt kävi näin.

Trilogy-GAS on suhteellisen kova, ja vanhoja ketjuja kaivellessa tämä iski silmään. Onko Trilogyja vielä nykyäänkin mahdollista saada tähän hintaan, ei ilmeisesti?

Käytetyt liikkuvat käsittääkseni siinä hitusen alle tonnin hintaluokassa, ja sellainen houkuttelisi eniten, mutta tarjontaa tuntuu olevan aika vähän. Halvin löytämäni listahinta kotimaassa oli Tammerpianon 1490e, ja ulkomailla Dolphin Musicin 1250e.

Jos käytettyä ei tosiaan löydy, niin DV247:sta voisi koittaa tietty vinkua price matchin Dolphinin hinnalle, ja saada samalla 4v takuun. Silloin tuo 1250e:kin olisi jo aika mukava diili.

Käy kysymässä tuota Tammerpianossa, itse tilasin Switchblade TSC:n, jonka hinta tippui ihan mukavasti alle thomannin hintoihin.

Mr. Speed
26.12.2009 12:32:27

atimoc: - Nyt kävi näin.

Kyllähän ne hinnat tippuu kun neuvottelee :) Ei ihan H&K:hon liity, mutta 6505+ irtosi Tammerpianosta uutena alle tonnilla.

Telecasterilla soittavissa ihmisissä täytyy olla jotain vikaa.
Juippi!
26.12.2009 13:11:45 (muokattu 26.12.2009 13:12:41)

Nyt äkkiä tuo tilaamaan, lähtee aika hyvään hintaan: http://www.dv247.com/b-stock/hughes-and-kettner-trilogy-b-stock--70534

Itse ostin noin kuukausi sitten käytetyn hyvässä kunnossa olevan trilogyn 850e:llä, ja vc412 kaapin, yhteishinnaksi tuli 1250e, joka on mun mielestä tosi hyvä kauppa, kun kaikki on kunnossakin vielä. :)

E: Ei perhana, noi ei myykkään B-stockin tuotteita ulkomaille :S

Purified Entrance EP julkaistiin TÄNÄÄN! Käy kuuntelemassa Blank Piece, ja tilaa EP osoitteesta http://www.myspace.com/purifiedband
Grugi
26.12.2009 13:13:05

Juippi!: Nyt äkkiä tuo tilaamaan, lähtee aika hyvään hintaan: http://www.dv247.com/b-stock/hughes-and-kettner-trilogy-b-stock--70534

Itse ostin noin kuukausi sitten käytetyn hyvässä kunnossa olevan trilogyn 850e:llä, ja vc412 kaapin, yhteishinnaksi tuli 1250e, joka on mun mielestä tosi hyvä kauppa, kun kaikki on kunnossakin vielä. :)

Ei toimita DV247 B-stock tuotteita britanian ulkopuolelle.

SDMF
detroit442
14.01.2010 13:57:35

kyllä nyt GASittaa senverta lujaa, että taitaa kohta k.o. styrkka torille lähteä,.. Tykkään kyllä saundista, mutta Trilogy hieman turhan äänekäs (100w) ja kanavia&namiskoitaki helkutasti enempi ko oikeesti tarvin :/
Lähen sen öpaut muutamankymmenen watin putiikki-luokan ja single channel perään seuraavaksi :)

Driving by on my way to somewhere else
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti