Muusikoiden.net
10.12.2016
Jenkkirundi - Uutuuskirja nyt myynnissä! 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Kasha Quikmod - marsumodaus
1
ReBeat
16.12.2005 13:55:30
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=7374103987

Aattelin kertoa jos jotain marsumiestä kiinnostaa. Hiukan hintavahan tuo modi on, mutta mielenkiintoinen kyllä, koska vahvistimeen ei tarvi tehdä mitään rakenteellisia muutoksia. Tuo lisää siis yhden etuasteputken esim JMP:hen.

Ihmiskunta on ylittänyt rajan. Pakokeinoja nopeutuvalta tuhoutumiselta säästymiseksi ei ole.
Mörtti
16.12.2005 14:22:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä olen nähnyt samaa kapistusta täällä kotimaassakin yhden kappaleen. Musamaailma toi aikanaan Kashaa maahan. Iffe varmaan muistaisi maahan tuotujen kappaleiden määrän. Suurin osa oli kutenkin niitä putkietuasteita, joissa oli aika makee soundi. Mulla oli yhteen aikaan noita etuasteita räkissä kaksin kappalein ;)

LaXu
16.12.2005 15:25:12

Ihan jännä modi, enpä ole ennen vastaavaa nähnyt. Siltikin vähän mietityttää, että onko tuosta nyt oikeasti juurikaan eroa esimerkiksi säröpolkusimen käyttöön.
Sammo
16.12.2005 16:18:20 (muokattu 16.12.2005 17:09:35)

Ihan jännä modi, enpä ole ennen vastaavaa nähnyt. Siltikin vähän mietityttää, että onko tuosta nyt oikeasti juurikaan eroa esimerkiksi säröpolkusimen käyttöön.

Vanhoista Guitar Playereista muistan että Paul Rivera arvosteli joskus David Hicks:in(myös GP:n kolumnisti) Tube Mender nimisen laitteen joka muutti tavan Fenderin "Mesaksi tai Dumble:ksi", ja se toimii luultavasti aika lailla samalla idealla.

Kashalla on myös samankaltainen vanhoihin Marshalleihin (ja vastaaviin) sopiva power-amp-in -laite, jolla Kashan (tai minkä vaan) preampin saa kytkettyä suoraan vahvistimen päätteeseen. Muistelin että senkin nimi on Quickmod.

(Edit: Quickmod Line-In on sen nimi)

Barska
17.12.2005 13:47:56
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juu, eikös tuo modi toimi kai kaikkien muidenkin, kuin marshallien kanssa. Niin muistelisin ko. vermeen käyttöohje lippusesta lukeneeni. Kolme eri konetta noita ainakin olen noita nähnyt Suomessa. Kymmenkunta vuotta sitten olin tuollaista osatamssa bassman ten nuppiin kytkettäväksi... Mut jäi sitten, muistaakseni erimielisyyteen ko. vermeen hinnasta. Oli näet jokin soitinkaupan konkurssi pesästä tullut ja uusi... Ja kokeilematta ois ostaa pitänyt.

Kashallahan oli noita modeja, tuon ja sen käytä etustasi marsuusi palikan lisäksi myös Quikmod clean, ainakin esitteessä oli, siis mikä tuolla modattuun lisäsi puhtaan kanavan omalla eq:lla...

Juu. Ja niissä Kasha Rockmod etusissa on vieläkin aika kiva soundi. Minusta. Niitä kai jonkin verran tuli, kun silloin tällöin vieläkin törmää. Niin ja omassa räkissä on sellainenRockmod II . Ja pysyy... Toisenkin ostan jos kohdalle sopivasti sattuu.

"Hai sie rumpali, siun rummuis o jotain vikaa, ku ei kuulu ku pient suhinaa..."
ReBeat
25.04.2010 21:31:13
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo no tollainen on nyt itellä ollut. Hauska laite. Mutta... ei vissiin toimi kaikkien vahvistimien kanssa. Kokeilin esim Framus Cobraan ja tuloksena ei mitään ääntä. Brunettiin kokeilin kanssa ja muistaakseni tällöin nupin omat etuasteputket ei edes hehkuneet. Perus yksikanavaisen Marhall-kopion kanssa toimii. Mielenkiintoista kyllä.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti