Muusikoiden.net
29.03.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Ran Guitars
1 2 3 4 568 69 70 71 72
MasK oF SaNiTY
10.12.2005 22:11:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Voithan kokeilla. Rakenna mieleisesi ja kysyt suoraan Dariuszilta. Hinnat pyörinee siinä 1000-1400€ paikkeilla. Itse kokoamani kitarani hinnaksi olisi tullut n. 1300€ laukun kanssa.
 
Nii mulla 1100 ilman laukkua... onko laatu hyvä?
siis oma customi LTD:n hintaharukalla.. voih jumpe..
 
Ei ole olemassakaan tyhmiä kysymyksiä.. Vaan tyhmiä ihmisiä jotka kysyvät niitä!
Hiku
10.12.2005 23:00:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hmmm, nyt iski pahemman luokan GAS! Minun unelmani tulis maksaa 1180e ja amfisoundilla samanlainen 2200e! aika suuri hintaero mielestäni. Ja vielä ovat saaneet helkutin positiivista palautettakin nuo Ranit..
 
Ei tartte auttaa!
Ben_D
10.12.2005 23:17:33
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hmmm, nyt iski pahemman luokan GAS! Minun unelmani tulis maksaa 1180e ja amfisoundilla samanlainen 2200e! aika suuri hintaero mielestäni. Ja vielä ovat saaneet helkutin positiivista palautettakin nuo Ranit..
 
Luulen, että Ranin ja Amfisoundin samanlaiset kitarat ovat vähintäänkin yhtä laadukkaita.
 
Hiku
10.12.2005 23:27:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Luulen, että Ranin ja Amfisoundin samanlaiset kitarat ovat vähintäänkin yhtä laadukkaita.
 
Niin minäkin luulen, jospa sitten kesemmällä..
 
Ei tartte auttaa!
McNulty
11.12.2005 01:16:24 (muokattu 11.12.2005 01:19:00)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minä ainakin mielummin reissaan Ouluun kokeilemaan kaulaprofiilia yms. kuin että lähden Puolaan. Ei siinä mitään etteikö Puola olisi mukava kohde reissata, mutta kannattaa se matka sitten laskea tuohon hintaan päälle :)
 
PS. ainoa maa missä mulla on jotain pöllitty, niin lompsa vietiin Puolassa. Muualla on saanut olla ihan ilman pitkäkyntisiä ja tässä on nyt kuitenkin takana lähemmäs 30 maata mukaanlukien kaupunkeja kuten, New York City, Los Angeles, Recife, Mexico City, Bari, Nairobi jne jne... Olisin odottanut että lompsa viedään ihan jossain muualla kuin Sotasahassa (Warsaw) :)
 
Eye Of Horus - Official muusikoiden.net firestarter & instigator. Panzergeneral bonecrusher!
Ben_D
11.12.2005 03:06:06
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minä ainakin mielummin reissaan Ouluun kokeilemaan kaulaprofiilia yms. kuin että lähden Puolaan. Ei siinä mitään etteikö Puola olisi mukava kohde reissata, mutta kannattaa se matka sitten laskea tuohon hintaan päälle :)
 
PS. ainoa maa missä mulla on jotain pöllitty, niin lompsa vietiin Puolassa. Muualla on saanut olla ihan ilman pitkäkyntisiä ja tässä on nyt kuitenkin takana lähemmäs 30 maata mukaanlukien kaupunkeja kuten, New York City, Los Angeles, Recife, Mexico City, Bari, Nairobi jne jne... Olisin odottanut että lompsa viedään ihan jossain muualla kuin Sotasahassa (Warsaw) :)

 
Mainitsemistasi kaupungeista olisin voinut tietämättä sanoa, että lompakko nussittiin nimenomaan Puolassa.
 
Mäkin epäilin Ran kitaroita, mutta kun sellasen sai käteensä niin en epäile enään yhtään. Laatua.
 
mikko1
11.12.2005 11:38:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minä en tiedä näistä mitään, mutta tuolla metaltabsin forumilla oli hurjasti juttua näistä taannoin.
 
http://metaltabs.com/forum/showthread.php?t=7236
 
Shagrion
11.12.2005 11:52:03
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

joo sieltähän minäkin olin ensimmäisenä tilaamassa kitaraa mutta siinä tulee se ongelma että tulee kalliiksi mennä kokeileen kitaraa, kitaran teko vaiheessa. tuossa mun HM-J rhoadsin tekemisessä minä olin mukana joka teko ja suunnittelu vaiheessa.
 
Christians to ashes, angels to dust
Thule
11.12.2005 11:58:34 (muokattu 11.12.2005 11:59:04)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Grr. Ostakaas nyt joku toi Explorer niin pääsen realistisesti suunnittelemaan custom-"Ironbirdiäni".
 
"M.netin keskustelupalsta = joukkoääliö (tai tungostietämö tai moniosaamo tilanteen mukaan)." - aikavaikea
"Tai pätemö." - Cut off
Decadetroll
11.12.2005 12:48:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Multa lähtee tammikuun lopulla/helmikuun alussa tonne tilaus.. Mulla on vaan karmaiseva onkelma: Millaset otelautamerkit teettäisin, on niin monia hienoja.. Hainevät, Rautaristit, Iommi-ristit, viikatteet vai mitkä.. Yrittäny kuumeisesti ettiä googlella hienoja, mutta ku ei tunnu sitä omaa tulevan vastaan eikä keksi myöskään omaa originelliä..
 
Everything is an End..
McNulty
11.12.2005 13:31:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mäkin epäilin Ran kitaroita, mutta kun sellasen sai käteensä niin en epäile enään yhtään. Laatua.
 
Hmm... missä pääsit testaileen vai oletko itsellesi RANin investoinut? Kyllähän tuollainen custom-soitin tietysti olis mukava... etenkin kun haluan vähän speciaalimman Washburn Dime/Dean ML-mallisen skeban.
 
Eipä tuossa kaulan "sopivuudessa" meikäläisellekään suurta ongelmaa ole, kunhan mittaan tarkasti tuon Charvelin kaulan ja pistää tiptop-tarkat speksaukset mukaan :) Kai sieltä sellainen sitten tulee?
 
Mites... onko mielikuvitus vapaa RANin runkomallien yms. kanssa, vai onko hänellä nuo rajatut mallit joita valmistaa tilauksesta?
 
Eye Of Horus - Official muusikoiden.net firestarter & instigator. Panzergeneral bonecrusher!
Super-Jari
11.12.2005 13:34:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hmm... missä pääsit testaileen vai oletko itsellesi RANin investoinut? Kyllähän tuollainen custom-soitin tietysti olis mukava... etenkin kun haluan vähän speciaalimman Washburn Dime/Dean ML-mallisen skeban.
 
Beni kertoi tässä samassa ketjussa että bändin toisella kitaristilla on RANilta tilattu kustomi.
Luetaan niitä threadeja:)
 
Mites... onko mielikuvitus vapaa RANin runkomallien yms. kanssa, vai onko hänellä nuo rajatut mallit joita valmistaa tilauksesta?
 
Minä ainakin sain semmosen kuvan Dariuzxghzxchsesta että tekee sitä mitä tilaaja haluaa.
 
McNulty
11.12.2005 13:38:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Beni kertoi tässä samassa ketjussa että bändin toisella kitaristilla on RANilta tilattu kustomi.
Luetaan niitä threadeja:)

 
Ei näin aamutuimaan jaksa kahlata muuta kuin pari edellistä viestiä lävitse.
 
Minä ainakin sain semmosen kuvan Dariuzxghzxchsesta että tekee sitä mitä tilaaja haluaa.
 
Jees... tuotahan voisi jopa harkita. Meikäläisellä kun on pari A4 valmista speksausta. Nimittäin Amfisoundilla sellainen meikäläisen tribute-to-dime kustantaisi sellaisen 2800e, uskoisin että RANilla hinta jää 1500e hujakoille. Tuo 1300e säästö kyllä kiehtoo vaikka soitinta ei pääsekään testaamaan vasta kunnes se saapuu kotiovelle.
 
Eye Of Horus - Official muusikoiden.net firestarter & instigator. Panzergeneral bonecrusher!
Super-Jari
11.12.2005 13:46:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei näin aamutuimaan jaksa kahlata muuta kuin pari edellistä viestiä lävitse.
 
Jees. Ei triidejä lueta vaan niihin postataan.
 
Jees... tuotahan voisi jopa harkita. Meikäläisellä kun on pari A4 valmista speksausta. Nimittäin Amfisoundilla sellainen meikäläisen tribute-to-dime kustantaisi sellaisen 2800e, uskoisin että RANilla hinta jää 1500e hujakoille. Tuo 1300e säästö kyllä kiehtoo vaikka soitinta ei pääsekään testaamaan vasta kunnes se saapuu kotiovelle.
 
Itekkin olin tuossa pari kuukautta sitten tilaamassa semmosta ihQua king veetä kaikilla maailman herkuilla. Hintaa ois ollu semmonen 1400 euroa. Rahakin oli jo kasassa, mutta jätin sitten tilaamatta kun totesin että en ansaitse sitä vielä vaan ensin pitää opetella soittamaan ja siihen riittää tuo oma ritsa ihan hyvin. Olin vahva. Jälkeenpäin on vituttanut. Vähäsen.
 
McNulty
11.12.2005 14:22:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itekkin olin tuossa pari kuukautta sitten tilaamassa semmosta ihQua king veetä kaikilla maailman herkuilla. Hintaa ois ollu semmonen 1400 euroa. Rahakin oli jo kasassa, mutta jätin sitten tilaamatta kun totesin että en ansaitse sitä vielä vaan ensin pitää opetella soittamaan ja siihen riittää tuo oma ritsa ihan hyvin. Olin vahva. Jälkeenpäin on vituttanut. Vähäsen.
 
No, nyt lähti price request RANille tuosta meikäläisen customista. Dime-tribute henkeen ja vereen, Lime Green värityksellä ja loimukannella yms. herkuilla. Saas nähdä mitä tulee hinnaksi, mutta jos se siinä 1300-1500e haarukassa pysyy niin sellanen on melkeinpä pakko pistää keväällä tilaukseen.
 
Mites muuten tuo maksu RANille? Maksetaanko sinne joku prosentti ennenkö työ aloitetaan, vai koko skeba sitten kun se kotiin saapuu?
 
Pääasiana painotin tuossa omassa customissa sitä, että lavassa lukee helmiäisellä "D.K.A" eli Dime Kicks Ass! :)
 
Eye Of Horus - Official muusikoiden.net firestarter & instigator. Panzergeneral bonecrusher!
Super-Jari
11.12.2005 14:52:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No, nyt lähti price request RANille tuosta meikäläisen customista. Dime-tribute henkeen ja vereen, Lime Green värityksellä ja loimukannella yms. herkuilla. Saas nähdä mitä tulee hinnaksi, mutta jos se siinä 1300-1500e haarukassa pysyy niin sellanen on melkeinpä pakko pistää keväällä tilaukseen.
 
Mites muuten tuo maksu RANille? Maksetaanko sinne joku prosentti ennenkö työ aloitetaan, vai koko skeba sitten kun se kotiin saapuu?
 
Pääasiana painotin tuossa omassa customissa sitä, että lavassa lukee helmiäisellä "D.K.A" eli Dime Kicks Ass! :)

 
Puolet maksetaan etukäteen.
 
Saitko muuten toimimaan sen lähetettävän lomakkeen?
 
Decadetroll
11.12.2005 14:54:00 (muokattu 11.12.2005 14:54:14)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kun työ alotetaan, maksetaan puolet kepakosta. kun on valmis, niin toinen puolisko.
prkl, olin hidas!
 
Everything is an End..
McNulty
11.12.2005 15:30:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Puolet maksetaan etukäteen.
 
Asia selvä...
 
Saitko muuten toimimaan sen lähetettävän lomakkeen?
 
En, en edes yrittänyt kun ei siinä ollut riittävästi optioita että olisin oman customin saanut tyydyttävästi karsittua kasaan. Pistin omat specsit listana ja kuvien kera sähköpostilla. Ajattelin että toimii paremmin ja voivat vastailla sitten replyllä suoraan jos on jotain epäkohtia tms.
 
Pääpiirteittäis kitarasta tulisi sellainen Washburn Dime STPRO tyyppinne (terävät kärjet). Mahonkirunko vaahterakannella, mahonkinen neckthru-kaula, eeben otelauta med 24 jumboa, floikka ja duncanin mikit, 2x volume 1x tone ja 3-way kytkin, otelautamerkkinä nauhojen 11-13 välissä potleaf, eikä muita merkkejä. Lapaan tosiaan tuo D.K.A ja väriksi se Lime Green.
 
http://www.washdall.com/download/pub_washburn_Avril_04.jpg
 
Tuossa oikealla on aikas hyvä "esimerkki" :)
 
Eye Of Horus - Official muusikoiden.net firestarter & instigator. Panzergeneral bonecrusher!
Parasite
11.12.2005 16:26:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pääpiirteittäis kitarasta tulisi sellainen Washburn Dime STPRO tyyppinne (terävät kärjet). Mahonkirunko vaahterakannella, mahonkinen neckthru-kaula, eeben otelauta med 24 jumboa, floikka ja duncanin mikit, 2x volume 1x tone ja 3-way kytkin, otelautamerkkinä nauhojen 11-13 välissä potleaf, eikä muita merkkejä. Lapaan tosiaan tuo D.K.A ja väriksi se Lime Green.
 
http://www.washdall.com/download/pub_washburn_Avril_04.jpg
 
Tuossa oikealla on aikas hyvä "esimerkki" :)

 
Kuola valuu...
 
Tästä aiheestahan minä en varsinaisesti tiedä mitään.
FatSam
11.12.2005 16:51:54
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

duncanin mikit
 
Mitkä tarkemmin?
 
Joskus ilmestyy vuosituhannen thrash-levy.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 568 69 70 71 72

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «