Muusikoiden.net
08.12.2016
OGRE | Klikkaa tästä lisätietoa ja jälleenmyyjät 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Harley Benton MT50 viritin/metronomi
1
overtake
12.09.2005 12:16:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.thomann.de/thoiw3_harley … sn=baf0b33dcb022c78b62b8ae4e1eae4e9

onko tietoa tekeekö tuolla mitään?

Ben_D
12.09.2005 12:17:37
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Luulis ainakin metronomiosion toimivan...

temppiz
12.09.2005 12:29:15
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itselläni on samanlainen, tosin merkki on joku muu kuin HB :), mutta siis täysin sama peli. Ihan asiallinen peli muuten, mutta metronomin saundi on aika veemäinen, eikä metronomista saa painotuksia, kuin pelkästään perinteisiin tahtilajeihin. Hintaansa nähden kuitenkin ihan kelpo laite.

Tauon etsii alapäätaiteilijaa! (basistia)
SH1THEAD
12.09.2005 23:34:59

tselläni on samanlainen, tosin merkki on joku muu kuin HB :), mutta siis täysin sama peli. Ihan asiallinen peli muuten, mutta metronomin saundi on aika veemäinen, eikä metronomista saa painotuksia, kuin pelkästään perinteisiin tahtilajeihin. Hintaansa nähden kuitenkin ihan kelpo laite.

Juu, mulla samanlainen värkki mutta eri merkkinen? ulkoinen olemus muuten sama lukuunottamatta harley benton -logoa. Eipä tuossa kaiketi mitään vikaa ole, metronomia en oo hirveesti jaksanut edes käyttää, käy vituttamaan vaan se vikinä. Perusviritin, ihan toimiva, mutta turhaa käydä tuollaista ainakaan erikseen tilaamaan kun samaa tuotetta saa Suomesta vähintään samaan hintaan.

äsh :/
Kimmo72
12.09.2005 23:40:23

Näyttää ihan kaikuluotaimelta :)

Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.SSK#1
Krice
12.09.2005 23:52:12
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Se piippaa vähän niinkuin palohälytin. Itsekin erehdyin ostamaan tuollaisen kun piti hätäpäissään keksiä jotain lisää Thomannin tilaukseen.

sorainen
09.01.2011 19:37:16

Hei, nostan tämän ketjun nyt jostain kaukaisuudesta, sillä tarvitsisin kipeästi apua.

Olen siis juuri kitaransoittoa aloittamassa, ja tuollainen Harley Benton MT50 olisi virittimenä olemassa, mutten kuollaksenikaan ymmärrä sen toimintatapaa. Kytken piuhan kiinni ja näppäilen kieliä, mutta olen hämilläni sen suhteen, mitä kirjainta minun tulisi seurata, mitä sen näytön pitäisi minkäkin kielen kohdalla näyttää jne.

Tai siis yksinkertaisesti, kuinka tuo vekotin toimii?

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti