Laulava Kylätohtori 21.06.2023 16:54:02 | |
---|
Hynkel: Joko pääsit kokeilemaan? En vielä. Kitara tulee näillä näkymin vasta parin viikon päästä.. *tuskainen hymiö* Kuuntelen mielelläni monipuolisesti kaikenlaista musiikkia, mutta lempimusiikkiani on köyhien ulina. |
Laulava Kylätohtori 21.06.2023 16:55:26 | |
---|
Jaketsu: Halvemman sarjalaisen, AS93. Hyviä kitaroita ovat joka hintaluokassa nuo. Joskus meinasin ostaa tuollaisen, mutta ei sitten ollut sillä hetkellä rahaa. Varmasti erinomainen peli. Kuuntelen mielelläni monipuolisesti kaikenlaista musiikkia, mutta lempimusiikkiani on köyhien ulina. |
Hynkel 21.06.2023 16:57:07 | |
---|
Laulava Kylätohtori: En vielä. Kitara tulee näillä näkymin vasta parin viikon päästä.. *tuskainen hymiö* Et varmasti tule pettymään, ja hyvää kannattaa odottaa! Onhan tuota leipää tullu mussutettua. |
Laulava Kylätohtori 21.06.2023 17:02:14 | |
---|
Hynkel: Et varmasti tule pettymään, ja hyvää kannattaa odottaa! On tuo odottavan aika vaan turhan pitkä. :D Kuuntelen mielelläni monipuolisesti kaikenlaista musiikkia, mutta lempimusiikkiani on köyhien ulina. |
pappasfin 25.06.2023 14:56:05 (muokattu 25.06.2023 15:03:14) | |
---|
Laulava Kylätohtori: On tuo odottavan aika vaan turhan pitkä. :D Scofieldin sigun omistaneena voin todeta, että perhanan hyvä sähkis kyseessä. Meikällä kun on aikaisemmin setti vaihdellu niin menin tuonkin myymään. Aivan loistavia kitaroita nuo. Odottavan aika on pitkä, no kuhan saat käteesi tuon niin voi tulla pitkä soittorupeama tuon kanssa ;D Samanlaisia hyviä vaihtoehtoja on noi AS200 ja AS2000 Artstaritkin. Nuo Ibanezin puoliakustiset ja kokoakustiset on hyviä pelejä, ne edullisemmatkin. Tällä hetkellä on itellä IBANEZ AG95QA-DBS ARTCORE EXPRESSIONIST malli, sopivasti pienempi koppa mutta silti soundi on kyllä mainio, koko-akustinen soitto peli siis eli ei ole mitään keskipalkkeja. PappaSFin |
opel99 26.06.2023 09:49:36 | |
---|
opel99: juu,en usko ollenkaan että moinen toistuu mutta kyllä vaan toistui marshall code 25 vahvistimen kanssa eli meni heti,no ei kai nyt sitten kolmatta kertaa joku myynti-ilmo tuota tuloksia hetimiten ei se ikä vaan asenne |
Kiksaus 12.07.2023 14:37:26 | |
---|
Mites muilla kama liikkuu? Tuntuu ettei mikään liiku eikä tule edes vaihtotarjouksia tai sitten mulla on väärää kamaa myynnissä. Ottaisin mieluummin etsimäni pedaalit kuin rahaa. "Oh, what sad times are these when passing ruffians can say Ni at will to old ladies. There is a pestilence upon this land, nothing is sacred. Even those who arrange and design shrubberies are under considerable economic stress in this period in history." |
rakula 12.07.2023 14:40:53 | |
---|
Myin reilun kahden tonnin ESP:n hintaan 1800 € ja ajattelin tämän olevan piirun verran yläkanttiin, vaikka uusi soitin olikin. Meni yhdessä päivässä. Joko jengille on tullu kesälomarahat tai sit kävi vaan hyvä tuuri ajotuksen kanssa. Sun skittas maalin alta paljastui todella hieno puupinta |
Larzes 12.07.2023 16:25:27 | |
---|
Jos oli se M-II E-II turqoise burstilla niin ainakin maailmalla noiden hinnat ovat pilvissä. Perus musta M-II pulttikaulaisena tuskin menisi tuohon hintaan vaikka omani onkin ihan mint. Valkoista Jacksonin hss DK2:sta roikotin torilla tovin. Hintaa pistin jo alemmas kuin perus mustia on myyty, mutta näemmä kesälomakaudella rahat kaikilla tiukassa. Paskaa soittoa jo syksystä 2008. Kun lukioikäinen tarttui kitaraan niin insinöörihän siitä tuli. |
BugBadWolf 13.07.2023 17:45:16 | |
---|
Kiksaus: Mites muilla kama liikkuu?.. No ei voi pelkästään kehua. Onnistuin 44-vuotisen röytöpelimanniuran jälkeen laskemaan käsivarsieni määrän. Järkytyksekseni löysin vain kaksi, joten päättelin että voisin vähentää vaikkapa edes kolmen-neljän kitaristin tarviskamineiden verran kokoelmastani. Viikon sisään saamani viestit? Yksi, joka englanniksi kertoo, ettei voi lähettää viestejä (taisi olla kännissä tylsää) ja toinen, joka kyseli yhden lelun perään ja katosi. En ole viitsinyt edes kaikesta krääsästä ilmoitella, kun on niin nihkeää. En usko että minun juttujani kannattaa ottaa aina ihan tosissaan. Minä en ainakaan ota ;D |
winstoni 14.07.2023 23:23:41 | |
---|
Pedaalit menee ihan ok tahtiin, mutta kitara joka on myynnissä saa harvemmin vakavasti otettavia tarjouksia - vaihtoyrityksiä kylläkin. Toisaalta, ei se mua niin haittaa, sitä on taas tullut soiteltua viime aikoina enemmän ja oon taas kahden vaiheilla huvittaako sittenkään myydä kun siinä on paras kaula mun kitaroista :) "I got myself a Cadillac
But I can't afford the gasoline" |
rakula 17.07.2023 13:29:17 | |
---|
Larzes: Jos oli se M-II E-II turqoise burstilla niin ainakin maailmalla noiden hinnat ovat pilvissä. Perus musta M-II pulttikaulaisena tuskin menisi tuohon hintaan vaikka omani onkin ihan mint. Valkoista Jacksonin hss DK2:sta roikotin torilla tovin. Hintaa pistin jo alemmas kuin perus mustia on myyty, mutta näemmä kesälomakaudella rahat kaikilla tiukassa. Joo, sehän se oli. En edes tajunnut että reverbissä on näin pilvissä kyseisen mallin hinnat. Noh ainakin sai miltei omat pois siitä. Sun skittas maalin alta paljastui todella hieno puupinta |
JPL 08.08.2023 20:38:59 (muokattu 08.08.2023 20:42:48) | |
---|
Kyllä hieman huokeammat tuotteet menevät kaupaksi, mutta täsmäostaminen onkin sitten jo hankalampaa. Ostaisin käytetyn, hyväkuntoisen ja orkkiksen jenkkisoloistin heti, mutta eipä niitä ole tarjolla. Ei täällä eikä myöskään oikein maailmallakaan. Uusi maksaa suht poskettomasti ja toimitusajat ovat 12-18kk. Replace excessive feeling with precision and technique. |
pappasfin 09.08.2023 17:54:47 (muokattu 09.08.2023 17:59:33) | |
---|
Nyt muutamissa viimeisissä kaupoissa olen helpottanut omalta osaltani kaupantekoa siten, että olen uutta ostaessani pistänyt vanhan vaihtoon liikkeeseen kun sopiva hintataso itselle on löytynyt. Tähän olen päätynyt siksikin kun ei enää jaksa sitä hommaa, että kun ilmoituksessa on kerrottu hinta olevan tiukan ja eikä vaihtoja ym. niin siitäkin huolimatta tarjotaan pilkkahintaa tai jotain kamaa vaihdossa tai jopa sitä, että ostaja maksaisi soittimen 3-4 erässä ja saisi sen soittimen haltuunsa tätä ennen. Lisäksi eräskin ostaja vuosien takaa kehtasi laskea rahat kouraan silleen taivutettuina seteleinä, josta puuttui 50 euroa ja kun tarkistin asian laskemalla rahat suorina seteleinä pöydälle niin tuli toteamus ostajalta "oho.. sorry".. että sellaista, onneksi vain kerran tähän törmännyt. Kaupat mitä torin kautta syntyneet muuten ovat olleet erittäin asiallisia ostajia ja rehellisiä sellaisia, tuota yhtä ainoaa poikkeusta lukuunottamatta. Näistä rehellisistä asiallisista ostajista löytyy profiilini komenttikentässä tiedot, tuosta skoijarista ei siellä ole tietoa. Paljon helpompi asioida tutun myyjän kanssa kuin vastailla ostajaehdokkaille, jotka ehdottavat kaikenlaista ihmeellistä ilman että viitsivät lukea mitä myyjä ilmoituksessa kertoo. PappaSFin |
mpekkanen 09.08.2023 19:39:35 | |
---|
pappasfin: Nyt muutamissa viimeisissä kaupoissa olen helpottanut omalta osaltani kaupantekoa siten, että olen uutta ostaessani pistänyt vanhan vaihtoon liikkeeseen kun sopiva hintataso itselle on löytynyt. Tähän olen päätynyt siksikin kun ei enää jaksa sitä hommaa, että kun ilmoituksessa on kerrottu hinta olevan tiukan ja eikä vaihtoja ym. niin siitäkin huolimatta tarjotaan pilkkahintaa tai jotain kamaa vaihdossa tai jopa sitä, että ostaja maksaisi soittimen 3-4 erässä ja saisi sen soittimen haltuunsa tätä ennen. Lisäksi eräskin ostaja vuosien takaa kehtasi laskea rahat kouraan silleen taivutettuina seteleinä, josta puuttui 50 euroa ja kun tarkistin asian laskemalla rahat suorina seteleinä pöydälle niin tuli toteamus ostajalta "oho.. sorry".. että sellaista, onneksi vain kerran tähän törmännyt. Kaupat mitä torin kautta syntyneet muuten ovat olleet erittäin asiallisia ostajia ja rehellisiä sellaisia, tuota yhtä ainoaa poikkeusta lukuunottamatta. Näistä rehellisistä asiallisista ostajista löytyy profiilini komenttikentässä tiedot, tuosta skoijarista ei siellä ole tietoa. Paljon helpompi asioida tutun myyjän kanssa kuin vastailla ostajaehdokkaille, jotka ehdottavat kaikenlaista ihmeellistä ilman että viitsivät lukea mitä myyjä ilmoituksessa kertoo. Itse en koskaan ehdota vaihtoja jos ilmoituksessa lukee, että ei vaihtoja. Olen täälläkin useasti ihmetellyt kun osa ei vastaa asiallisiin vaihto ilmoihin. Yleensä niissä on lisänä vielä vaihdon lisäksi väliraha tarjous. Aika monelle kun on kertynyt ylimääräistä tavaraa, niin minusta on loogista kysyä ensin josko vaihto. Jos siihen ei tule minkäänlaista vastausta, niin en minä ainakaan rupea sellaiselta mitään rahalla ostamaan. Sellaisiakin tapauksia on nimittäin käynyt, että olisin voinut ostaa suoraan soittimien, mutta kun asialliseen vaihtotarjouksen ei tule vastausta niin tavara jäi ostamatta. Ei siihen tarvitse vastata kuin kiitos ei tai sitten laittaa omiin ilmoituksiin, ettei vaihtoja. Mutta joo, joskus on vaan helpompi käydä kauppaa liikkeen kanssa |
pappasfin 10.08.2023 00:19:09 (muokattu 10.08.2023 00:20:04) | |
---|
mpekkanen: Itse en koskaan ehdota vaihtoja jos ilmoituksessa lukee, että ei vaihtoja. Olen täälläkin useasti ihmetellyt kun osa ei vastaa asiallisiin vaihto ilmoihin. Yleensä niissä on lisänä vielä vaihdon lisäksi väliraha tarjous. Aika monelle kun on kertynyt ylimääräistä tavaraa, niin minusta on loogista kysyä ensin josko vaihto. Jos siihen ei tule minkäänlaista vastausta, niin en minä ainakaan rupea sellaiselta mitään rahalla ostamaan. Sellaisiakin tapauksia on nimittäin käynyt, että olisin voinut ostaa suoraan soittimien, mutta kun asialliseen vaihtotarjouksen ei tule vastausta niin tavara jäi ostamatta. Ei siihen tarvitse vastata kuin kiitos ei tai sitten laittaa omiin ilmoituksiin, ettei vaihtoja. Mutta joo, joskus on vaan helpompi käydä kauppaa liikkeen kanssa Jokaiselle täällä torin ostajaehdokkaalle olen aina vastannut kohteliaasti ja asiallisesti vaikka eivät ole piitanneet ilmoituksessa olevista "ei vaihtoa" "tiukka hinta" asioiden suhteen kiinni vaan ovat tarjonneet ihan naurettavia hintoja ja vaihtoja jne. Kun tarpeeksi vastailee ja joutuu viestittämään täysin päivän selvissä asioissa toiselle osapuolelle ollen kohtelias ja vastaansa saa vaan sitä samaa turhanpäivästä "parempaa tarjousta" tai toista "vaihdokkia" tai pottuilua jne. niin tulee fiilis, että viestintä on yhtä tyhjän kanssa ja homman voi tehdä toisellakin tapaa. Oikeasti kaupanteko liikkeen kanssa on huomattavasti helpompaa, eri asia saako sieltä sitten sen hinnan mitä saisi jos myisi suoraan ostajille täällä, toisaalta sitten ostajat joutuvat maksamaan siitä liikkeeseen menneestä vaihtosoittimesta selvästi enemmän mitä täällä olisi siitä maksanut. Nykyään on vaikka mitä tekniikkaa ja tietoa viestinnän suhteen mutta taito viestinnän sisällön suhteen tai muiden huomioiminen on mennyt takapakkia. PappaSFin |
JohnnyLee 13.08.2023 13:34:36 | |
---|
Hieman nihkeäksi on käynyt kaupankäynti kalliimman tavaran suhteen, mutta hopun ja kiireen kanssa kalliimpaa tavaraa tuskin lähdetään kaupittelemaan, ellei lyö todella kovaa tarjousta kehiin. Sattuipa juuri vaihtokaupan kariutuminen luottamuspulaan pitkäaikaisesta nimimerkistäni huolimatta. Kaupat järjestelyineen oli jo sujuvasti puhelimitse huomiseksi maanantaille sovittu, mutta kun kaupanteoistani täältä kirjoituksista ei löydy minkäänlaista historiaa, se laittoi pienellä viiveellä vastapuolen hälytyskellot soimaan, ilmeisesti kovallakin kilkatuksella. No, ainahan sitä kauppojen suhteen on syytä olla varovainen! ...Mutta minun kommenttikenttäni on ja pysyy kiinni, ja jos mahdollista, vielä entistäkin tiukemmin. Klikkaa musanäytettä! |
Kuha 13.08.2023 15:04:27 | |
---|
JohnnyLee: Kaupat järjestelyineen oli jo sujuvasti puhelimitse huomiseksi maanantaille sovittu, mutta kun kaupanteoistani täältä kirjoituksista ei löydy minkäänlaista historiaa, se laittoi pienellä viiveellä vastapuolen hälytyskellot soimaan, ilmeisesti kovallakin kilkatuksella. Hyviä kauppakumppaneita -säikeessä on: JohnnyLee +2 Joten onhan tuossa jo historiaa. Old Fenders never die |
JohnnyLee 13.08.2023 15:29:44 | |
---|
Kuha: Hyviä kauppakumppaneita -säikeessä on:
Joten onhan tuossa jo historiaa. No joo, kaveri tuli selkeesti katumapäälle, kun erehtyi luulemaan mun Edwardsia SA-STD-malliksi jossa lähtöhinta on 1794€, eikä E-SA-160 jossa 1460€. Jotain oli keksittävä kaupoista ulospääsyksi... Kyllä mulle olis hyvin riittäny rehellinen syy myöntää, että tuli katumapäälle! Tylyä vaan, kun tulee ehdottamaan vaihtokauppoja, kaupat asiallisesti sovitaan, ja sitten ehdottaja peruukin hieman ontuen, kun ei ollut tarpeeksi hajulla asioista. Tämmöistä tämä kaupankäynti joskus on, mutta pääsääntöisesti täällä olen asioinut erittäin asiallisten kavereiden kanssa, kiitokset siitä! Klikkaa musanäytettä! |
JMKM 13.08.2023 19:53:49 | |
---|
JohnnyLee: Tämmöistä tämä kaupankäynti joskus on, mutta pääsääntöisesti täällä olen asioinut erittäin asiallisten kavereiden kanssa, kiitokset siitä! Niinpä, näitä sattuu. Itselleni kävi kerran että oltiin sovittu vaihtokaupat, välit kohdilleen yms. ja tärskyt vastapuolen luo toiseen kaupunkiin viikonlopuksi kun molemmat vapaana ja jouten. Noh, lauantaipäivänä pakkailin auton ja lähtin ajelemaan kohteesee, ajallaan jotta olisin myös perillä ajallaan. Mutta matkalla tuleekin tekstiviesti jossa pahoiteltiin että on tultu katumapäälle ja ei voi, ei pysty. Eihän siinä, vankkurit ympäri ja kotia kohti. |