Aihe: Putkinuppia ostamassa
1
Umas
25.04.2007 15:05:11 (muokattu 25.04.2007 15:06:57)

Pitkän ja tuskaisen tien päässä tässä ollaan. Viimeisiksi vaihtoehdoiksi on tullut Peaveyn Windsor 100 w ja Fame Studio reverb 50w.
Noiden nuppien tiedoista sen verran etta windsor on 1-kanavainen monipuolisilla texture yms. säädöillä ilman mitään ylimääräistä. Famen nuppi on 2-kanavainen perus clean ja särö kanavilla ja tietysti tuon reverbin kanssa.
Windsorin puolelle olen kääntymässä, mutta kun pitäisi ne kliinitkin saada. Onko olemassa esim. Pedaaleita joilla saa "putsattua" tuota yksi kanavaisen soundia jos ei siitä tarpeeksi kliiniä lähde. Vai hankinko suosiolla tuon famen jossa cleani kanava?
Villein idea päässäni on ollut hankkia sitten joskus fenkun combo noita cleaneja varten, mutta se nyt ei ole ajankohtaista :)
tommiot
25.04.2007 15:10:43
Mä oon aina tottunut käyttämään pelkkää särökanavaa. Vaikka on kaksikanavainen vahvistin. Ton mun Laneyn saa ainakin ihan kristallinkirkkaaksi kun rullaa volapotikan melkein nollaan ja pistää yksikelaisen keskimikin käyttöön. Enkä soita ihan kevyellä säröllä.
Umas
25.04.2007 15:36:45

Mä oon aina tottunut käyttämään pelkkää särökanavaa. Vaikka on kaksikanavainen vahvistin. Ton mun Laneyn saa ainakin ihan kristallinkirkkaaksi kun rullaa volapotikan melkein nollaan ja pistää yksikelaisen keskimikin käyttöön. Enkä soita ihan kevyellä säröllä.

Niin minäkin olen ajatellut, mut tuokin voi olla vahvari kohtaista että kuinka cleania saa... Mitä juttuja tuosta windsorista on lukenut niin siitä ei saisi cleaneja? Mutta taitaapa olla taitamattomien vouhotusta. Minäkun elän harhassa että mitä vähemmän sälää vahvarin sisällä sen parempi.
Ihmisen ja eläinten ero on siinä, että kun siat ovat lihoneet tarpeeksi, ne syödään. Arvid 6v.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)