Aihe: Dean markley blue steel
1
marko.m
25.04.2007 14:41:28
Haku ei toiminu niin en tiedä onko käsitelty ennen, mutta..

Onko kukaan muu huomannut että Dean Markleyn blue steel sarjan kielet olisi heikkoja. On jo toinen blue steel .10 kieli joka pamahtaa poikki muutaman päivän sisällä asennuksesta. Eikä katkennut edes kanttikohdasta. viritystapin ympäriltä kuitenkin. Aina olen kielet samalla lailla asentanut ja aina on kestäny. Pitää vissiin laittaa Elixirin .11 satsi.
Kuutisen vuotta kitaraa olen yrittäny soittaa, eipä siitä vielä taho mitään tulla.
-Cale
25.04.2007 14:45:41
Onko nuo samoja kuin nickelsteelit? Ite käytän noita ja ei oo kyllä mitään pahaa sanottavaa, ysisetti siis käytössä eikä oo katkeillu kertaakaan (*koputtaa puuta*)... Tosin eivät mistään halvimmasta päästäkään olleet.
Wespa
25.04.2007 15:19:08
Mulla on jo useamman vuoden ajan ollut käytössä yksinomaan Blue Steel 10-satsia, ja kertaakaan en ole poikki saanut. Ajattelin tosin vihdoinkin vaihtelun vuoksi kokeilla jotain muuta merkkiä, vaikkapa DR:ää, mutta en sen vuoksi että Blue Steeleissä jotain vikaa olisi.
"Malmsteen and I broke up over religious reasons... He thought he was God, and I didn't agree... Blackmore's God!" - Joe Lynn Turner
Umas
25.04.2007 15:51:17

Minulla huono kokemus elixiristä, ei oo ainakaan mulla kestänyt. DRät on hyviä... samoten Ernie Ballit.
Ihmisen ja eläinten ero on siinä, että kun siat ovat lihoneet tarpeeksi, ne syödään. Arvid 6v.
marko.m
25.04.2007 23:53:00
Onko nuo samoja kuin nickelsteelit? Ite käytän noita ja ei oo kyllä mitään pahaa sanottavaa, ysisetti siis käytössä eikä oo katkeillu kertaakaan (*koputtaa puuta*)... Tosin eivät mistään halvimmasta päästäkään olleet.

Ei maha olla nickelsteelit. Tuntuu että olis jonkimoiset kielet kun maksaaki 11e pakka. Jaa mutta nyt muistinki että laitoin ensin vain pari kierrosta kieltä tapin ympäri ja sitten käytin kieltä irti ja laitoin kolme kiekkaa. Ajattelin ettei vain luista. on tietenki tullu se kantti kieleen ja siitä rapsahti poikki kun venytin sävelaskeleen verran. Oma moka. Kyllä nuo blue steelit muuten on ihan hyvät. Soi kirkkaasti sen pari viikkoa. Sen takia pitäis laittaa elixirit niin kestäis kirkkaus pitempään.
Kuutisen vuotta kitaraa olen yrittäny soittaa, eipä siitä vielä taho mitään tulla.
Insane Kane
25.04.2007 23:57:44
Haku ei toiminu niin en tiedä onko käsitelty ennen, mutta..

Onko kukaan muu huomannut että Dean Markleyn blue steel sarjan kielet olisi heikkoja. On jo toinen blue steel .10 kieli joka pamahtaa poikki muutaman päivän sisällä asennuksesta. Eikä katkennut edes kanttikohdasta. viritystapin ympäriltä kuitenkin. Aina olen kielet samalla lailla asentanut ja aina on kestäny. Pitää vissiin laittaa Elixirin .11 satsi.

Juu...

Olen 1 kerran ostanut Blue Steelit, Ohut E ja B kesti 2 päivää.
En ole sen jälkeen tarvinnu bluustiilejä.
GHS:sän tahi Ernie Ballin kieliä en ole soittanut vielä poikki.
Ernie Ballia käytin 2 vuotta ja GHS:ssää nyt kolomatta vuotta
Ei näin! >=)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)