Aihe: SD Twin Tube Classic - kokemuksia?
1
oksetti
18.04.2007 22:58:48
Jep, tuosta otsikon Seymour Duncanin eturauhasesta olen kiinnostunut. Halvempi kuin HughesKettnerit mutta onko hintaeron vuoksi myös laadullisia eroja. Musatyyli tuota "perinteistä" Ei moottorisahaa.
Lilli
19.04.2007 15:31:54
Jep, tuosta otsikon Seymour Duncanin eturauhasesta olen kiinnostunut. Halvempi kuin HughesKettnerit mutta onko hintaeron vuoksi myös laadullisia eroja. Musatyyli tuota "perinteistä" Ei moottorisahaa.

Eilen kokeilin kyseistä laitetta ketjulla strato-TwinTube-Bassman. - Ja heikosti kävi - sellainen on kyllä heti hankittava...! - Rytmikanavalla pienellä gainilla mukavan murea komppi/rocksoundi ja lead-osiossa hieno laulava soundi ja feedback, dynaaminen polkusin kaikenkaikkiaan. Ja ainakin stratolla kitaran volalla sai säröä hallittua mukavasti. Paras toistaiseksi kokeilemani poljin, ainakin tällä yhdistelmällä.

Tarjouksia kyselemään tietysti! - Halvin taisi olla MusikStoressa ja kotomaisista Musamaailmassa, tosin saavat vasta toukokuun alussa.
'Tärkeintä on dägä-dägä!' - MAN
oksetti
19.04.2007 20:05:09
Heh, mulla kans strat - bassman... kiitti vinkkelistä.
oksetti
27.04.2007 07:32:40
Dodii, härpäke on nyt himassa. Hyvältä kuulostaa - tuli spedulootaan tilaa, ei tarvi enää spittareita polkimille yltääkseen. Huomasin että BigBen-kaappi kuulostaa nyt tuon kanssa aika keskialuevoittoiselta, aiemmin ehkä liian kirkas EV12 on nyt paremmin kuosissa. Mutta plektran ja kajarin välissä kaikki vaikuttaa kaikkeen joten viikko-pari säätämistä niin eiköhän se sweet-spot löydy molemmille kanaville. Nousi skitan volapotikikan rooli aivan uuteen asemaan tämän pedaalin myötä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)