Aihe: Uuden kitaran ostamista
1
hiplari
09.05.2007 15:31:13 (muokattu 09.05.2007 15:32:26)
Olen tässä pitkään aikaan harkinnut kitaran ostoa. Nyt olen aika varma minkä ostan, mutten täysin varma mistä.

Olen nyt päätynyt MIM stratoon. Olen miettinyt tilaamista thomannilta. Siksi kysyisinki onko se hyvä idea.

Olen katsellut tällaista:
http://www.thomann.de/fi/fender_mex_std_strat_mn_bk_upgrade.htm

Mitä mieltä olette? Kannattaako tuolta tilata, onko kitara hyvä (mahdollisesti kokemuksia) vai pitäisikö valita jokin muu tai ostaa muualta? Paikallisessa musiikkikaupassa löytyy vain melko kalliita mex stratoja, joten sieltä ostaminen kävisi lompakon päälle.
Tietysti Pauligin
09.05.2007 15:32:41 (muokattu 09.05.2007 15:46:30)
Missäs päin asustelet?

Tietäisi vähän mitä liikkeitä olisi järkevän matkan päässä, jotta kokeilemaan pääsisi.
Thomann on ihan luotettava paikka, mutta yksilöitähän nuo vehkeet on, aina parempi kun kokeilemaan pääsee.

Kokeilematta on tosin tullut ostettua suurin osa vehkeistä, hoho.

E: kannattaa siitä paikallisestakin kysellä "päivän hintaa", yleensä lapun hinnasta putoaa ihan mukavasti pois.

Mitä malleja siellä on ja minkä hintaisia?

Mitä olen joskus mexico-stratoja hipelöinyt, ihan laadukkailta on vaikuttanut. Muuta en osaa sanoa kun testailut ovat olleet varsin pintapuolisia ja pikaisia, ei ostoaikeissa.
Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä.
Iron Horse
09.05.2007 15:41:03
Myös Tokain ST-33 Duncaneilla kannattaa tarkistaa, ja Yamahan kepit. Ja tosiaan, joku kaveri mukaan ja liikkeeseen etsimään se sopiva keppi.
Screaming! Screaming for vengeance!
Mäci
09.05.2007 16:13:46
Ja tosiaan, joku kaveri mukaan ja liikkeeseen etsimään se sopiva keppi.Ja sitten tilaat sen thomannilta!Esim.Fasulla hinta on 610€Asiasta en tiedä,mutta hieman epäilen,että tinkaavatko n.200€...
Kaukana väijyy ystäviä.
Numb
09.05.2007 16:17:10

Jep, mutta kun kitarat ovat yksilöitä... Soitin kymmenittäin Les Pauleja, ennen kuin ostin yhden. Ei väliä, vaikka olisin saanut jostain halvemmalla, se ei olisi ollut tämä.
Gattubi ö skugi, bing bong bang -Remu Aaltonen
skellu
09.05.2007 16:18:34
Itse en ole tilannut T-kaupasta kuin kerran, tilasin kasan kieliä. Tilaus lähti seuraavana arkipäivänä liikkeelle, sen sai postiennakolla ilman lisäkuluja ja alle 2 viikossa oli perillä. Oli kielet vielä pakattu niin, että niitä ei saanut edes heilumaan rikkomatta pakettia, eli siis ei mitään pahaa sanottavaa ainakaan tällä erää ollut =)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)