Aihe: epiphone sg vai j&d sg?
1
morje
27.05.2007 23:06:53
nii eli kumpi siis ois parempi tämmöselle mun kaltaselle rämpyttelijälle? punkkia tulee itse kuunneltua joten haluan myös soittaa sitä. mutta kumpi noista olisi parempi hankinta?
Chieftain
27.05.2007 23:11:57

Epiphonelta löytyy monta erilaista SG:tä. Halvimmat mallit, kuten Special, varmaankin häviävät osien laadussa ja viimeistelyssä J&D:n vastaaville.

Tosin taas vaikkapa G-400 hakkaa varmasti ne J&D:n halvat mallit, ellei kyseessä ole todellinen maanantaikappale viimeistelyn laadun suhteen. Ainakin mikit noissa kalliimmissa Epiphoneissa ovat parempia.
Ite katoin eilen sitä ja siinä luki HZ joten repikää siitä! -M4ss3 m/ CHECKKAA MIKÄ SÄRö!! -ultimate guitari
Umas
28.05.2007 10:56:44

nii eli kumpi siis ois parempi tämmöselle mun kaltaselle rämpyttelijälle? punkkia tulee itse kuunneltua joten haluan myös soittaa sitä. mutta kumpi noista olisi parempi hankinta?

Pakko vielä ehdottaa että käyppäs kokeilemassa Tokain SG:tä... Omasta mielestäni tokaissa paremman tuntuset kaulat ku epissä
Ihmisen ja eläinten ero on siinä, että kun siat ovat lihoneet tarpeeksi, ne syödään. Arvid 6v.
msormune
28.05.2007 18:41:49
Omasta mielestäni tokaissa paremman tuntuset kaulat ku epissä

Niin, siis kun tuossa edellisessä viestissä juuri sanottiin ihan oikein että Epillä on noita SG:itä aika monta mallia... Niin että ehkä niissä on myös erilaiset kaulat...

Kannattaa kokeilla, ja hankkia se mikä omaan kätöseen sopii.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)