Heikki290394 27.05.2007 20:24:34 | |
---|
Sitten joskus kun olen aikomassa ostaa uutta keppiä, niin tuli ongelma. En tiedä minkä ottaisin. Vaihtoehtoina ovat Jacksonin King V ja RR mallit, ESPltä V ja Laiho-malli. Minkä ottaisin? Mikä oli parasta noissa kepeissä? Ja mikä ero on V ja King V malleissa? |
PLing 27.05.2007 20:27:51 (muokattu 27.05.2007 20:28:00) | |
---|
Tarkoitetaanko tässä tosiaan ESPin Laiho-keppiä (useamman kiloeuron arvoinen) vai LTD:n vastaavia? Doh, nakki. |
Chieftain 27.05.2007 20:31:10 | |
---|
Minkä hintaluokan keppejä haetaan? Kun noita Laiho- signatureja, King V:tä ja RR:iä on olemassa erilaisia. Ite katoin eilen sitä ja siinä luki HZ joten repikää siitä!
-M4ss3 m/
CHECKKAA MIKÄ SÄRö!!
-ultimate guitari |
J.RA 27.05.2007 20:37:21 | |
---|
Minkä hintaluokan keppejä haetaan? Kun noita Laiho- signatureja, King V:tä ja RR:iä on olemassa erilaisia. Eiköhän se tuosta aloituksesta löydy... Rivienvälistä.. -Sellasta se vaan on- |
musaniko 27.05.2007 21:42:54 | |
---|
Aika hurjaa noista lähteä sanoa minkä otat. Kaikki tosi hyviä. Kokeilemaan vaan. Oma mielipide on RR , koska se on niin cool. |
rainmaker 27.05.2007 21:49:53 (muokattu 27.05.2007 21:51:30) | |
---|
Eiköhän se tuosta aloituksesta löydy... Rivienvälistä.. Niin.. Totta. Jos ollaan hankkimassa keppiä, jonka hinnassa on neljä numeroa pilkun vasemmalla puolella ja tuhansien kohdalla oleva luku ei ole ykkönen, niin tuskin neuvoja tullaan kysymään m.netistä, vaan marssitaan kyseisiä soittimia myyvään musaliikkeeseen kokeilemaan. Tosin sellainen toimitus kannattanee tässäkin tapauksessa tehdä. Itselläni on sellainen käsitys noista Jacksonin ja Ltd:n muutaman sadan euron hevisuunnikkaista, että melko samaa lietettä ovat molemmat, ostajan tarvitsee vain päättää kumman merkin haluaa lavassa lukevan. Jacksonin moisen olen omistanut, Ltd:t olen testaillut kaupassa. "Vegetaristi syö kasveja. Humanisti ihmisiä." -Roman Schatz |
Chieftain 27.05.2007 22:08:20 | |
---|
Eiköhän se tuosta aloituksesta löydy... Rivienvälistä.. Aloitusviestin ensimmäinen lause: Sitten joskus kun olen aikomassa ostaa uutta keppiä, niin tuli ongelma. Tosin itsekin oletan aloitusviestin perusteella, että tuo Laiho- kitara on LTD MMV ja Jacksonit ovat JS- sarjaa. Ite katoin eilen sitä ja siinä luki HZ joten repikää siitä!
-M4ss3 m/
CHECKKAA MIKÄ SÄRö!!
-ultimate guitari |
Sir Härö 27.05.2007 22:19:30 (muokattu 27.05.2007 22:20:25) | |
---|
Jos tykkäät siitä rr-mallista niin kaksi kovinta palaa olisivat Jackson RR1 vs ESP SV Standard. Noista parempi on se josta itse tykkäät. ESP Alexi Laiho Signaturea en ole kokeillut, mutta samaan hintaan saat jo niin überin Jacksonin etten itse edes harkitsisi. King V eikä V-mallisista kitaroista mulla ei ole mitään tietoa. Oma mielipiteeni on että ostat Jackson RR1:n tai jonkun 80- tai 90-luvun USA Jacksonin käytettynä. www.jacksonguitarpalace.com Tuolta kannattaa Jacksoneita katsella. Harva tosin on myynnissä, mutta siellä niitä kaunokaisia on... |
KUNU 27.05.2007 22:31:02 (muokattu 27.05.2007 23:17:05) | |
---|
Oma mielipide on RR , koska se on niin cool. Juuri tuolla perusteella miekin valitsen aina kitarani. Ja toinen syy on että haluan leikkiä Alexi ihQ Laihoa (sarkasmia? miten niin muka;) Jotenki vain semmonen kutina perseessä että tässä aiheessa haetaa jotaki 500 euron paikkeilla olevaa kitaraa. Aiheen aloittajan nimimerkki jo antaa joitakin vihjeitä Heikki290394. Tuskimpa 13 vuotias poika on ostamassa monen tonnin kitaraa(en tosin mene vannomaan). Noh, aika näyttää kun aiheen aloittaja palaa takaisin ruutuun. |
Sir Härö 27.05.2007 22:44:47 | |
---|
Juuri tuolla perusteella miekin valitsen aina kitarani. Ja toinen syy on että haluan leikkiä Alexi ihQ Laihoa Jotenki vain semmonen kutina perseessä että tässä aiheessa haetaa jotaki 500 euron paikkeilla olevaa kitaraa. Aiheen aloittajan nimimerkki jo antaa joitakin vihjeitä Heikki290394. Tuskimpa 13 vuotias poika on ostamassa monen tonnin kitaraa(en tosin mene vannomaan). Noh, aika näyttää kun aiheen aloittaja palaa takaisin ruutuun. Mikäli on näin, niin neuvoisin kiertämään kaukaa ne kaikki halvat esp ltd:t ja jacksonin JS sarjalaiset. Tässä vaiheessa voipi taas kaivaa sen Ibanez rg321-kortin esille... I'll get my coat... |
Chieftain 27.05.2007 22:51:44 | |
---|
Juuri tuolla perusteella miekin valitsen aina kitarani. Ja toinen syy on että haluan leikkiä Alexi ihQ Laihoa Jotenki vain semmonen kutina perseessä että tässä aiheessa haetaa jotaki 500 euron paikkeilla olevaa kitaraa. Aiheen aloittajan nimimerkki jo antaa joitakin vihjeitä Heikki290394. Tuskimpa 13 vuotias poika on ostamassa monen tonnin kitaraa(en tosin mene vannomaan). Noh, aika näyttää kun aiheen aloittaja palaa takaisin ruutuun. Juu, enpäs katsonut tuota nimimerkin numero-osaa noin tarkasti. http://www.thomann.de/fi/ibanez_rg321mhwk.htm Ite katoin eilen sitä ja siinä luki HZ joten repikää siitä!
-M4ss3 m/
CHECKKAA MIKÄ SÄRö!!
-ultimate guitari |