Noll_a 09.06.2007 22:46:26 | |
---|
Jeps! Elikkäs, pitäisi kuumempaa mikkiä löytää nykyisen Jeff Beckin tilalle. Kitara on ESP LTD:n EC 400AT (Les Paul-malli). Runko mahonkia ja otelauta ruusupuuta, joten saundi on erittäin lämmin. Passiiveista olisi DiMarzion Evolution ja SD:n Dimebucker mielessä. Aktiiveja en halua, koska raha tulee tässä vastaan (vaihto kustantaisi noin 50e + mikit 200e :o) Mielipiteitä ja ehdotuksia siis! Kiitos etukäteen! Rock The Hell! |
Werihukka 09.06.2007 22:53:19 | |
---|
DiMarzio D activator+mahonki=älyttömän hyvä soundi. |
pekurides 09.06.2007 23:01:55 | |
---|
DiMarzio D activator+mahonki=älyttömän hyvä soundi. Löytyisikö mistään esimerkkejä? klippejä ym. Tunteella päin vittua. |
Werihukka 09.06.2007 23:14:56 | |
---|
Ei itellä ainakaan ole. Testasimpa vaan kerran tuota yhdistelmää ja olipahan maukkaan kuuloinen mikki mahonkirunkoisessa kitarassa ainakin. Voin vain suositella. Todella monipuoliset mikit. Käytännössähän tuo d activator on passiivimikki johon on ympätty aktiiveista kaikki hyvät puolet. |
KurtCobain 09.06.2007 23:15:15 (muokattu 09.06.2007 23:17:08) | |
---|
DiMarzio D activator+mahonki=älyttömän hyvä soundi. myydäänkö noita D activator mikkejä yksittäisinä vielä? Toi yhdistelä toimii, koska mun on pakko hehkuttaa viel mun uutta ostosta, eli tota ibanezin vbt700 keppiä. tolla mahonki+D activator yhdistelmäl kyl lähtee maukkaat säröt :) Edit: on ny pakko hehkuttaa tota ibaa, et jos ei oo rahaa Jacksonin rr5 skebaan nii osta toi iban :D "Sun hiuksethan näyttää ihan mopilta" -Yks Kaveri |
Werihukka 09.06.2007 23:17:00 | |
---|
myydäänkö noita D activator mikkejä yksittäisinä vielä? Ainakin Thomannilla. |
KurtCobain 09.06.2007 23:19:19 | |
---|
Ainakin Thomannilla. jaa, niinpäs onkin. onko noita pitkään ollu myynnissä, vai onko "uutuuksia"? "Sun hiuksethan näyttää ihan mopilta" -Yks Kaveri |
pekurides 09.06.2007 23:20:17 | |
---|
Ei itellä ainakaan ole. Testasimpa vaan kerran tuota yhdistelmää ja olipahan maukkaan kuuloinen mikki mahonkirunkoisessa kitarassa ainakin. Voin vain suositella. Todella monipuoliset mikit. Käytännössähän tuo d activator on passiivimikki johon on ympätty aktiiveista kaikki hyvät puolet. Mitäs hyviä puolia aktiiveista niinku tarkotat? Mulla emg:llä hyvät puolet ollut hiljaisuus ja huonot saundi:) ..tai sen puute! Tunteella päin vittua. |
KurtCobain 09.06.2007 23:22:09 | |
---|
Mitäs hyviä puolia aktiiveista niinku tarkotat? Mun mielest nää on ainaki ihan hemmetin munakkaan kuuloset :D sellanen rouhee, lämmin ja paksu saundi :D "Sun hiuksethan näyttää ihan mopilta" -Yks Kaveri |
pekurides 09.06.2007 23:22:10 | |
---|
ei vinwetto nyt pitää lähteä kaljalle :) ennekuin alka tulla liian tiukkaa läppää... siis hölömöä:) tsau! Tunteella päin vittua. |
pekurides 09.06.2007 23:25:09 | |
---|
Mun mielest nää on ainaki ihan hemmetin munakkaan kuuloset :D sellanen rouhee, lämmin ja paksu saundi :D pakko oli vielä., no se paksu pitää kyllä paikkansa mutta lämmin ja rouhee ei oikein mulla toiminut enempi semmoinen kompressoitunut ja kliininen eli tylsä. ....seuravaksi asentelen BKP Warpigin kunhan kerkiän nii katotaa sitten:) (sen pitäs olla hiukan samantyylinen equltan ku emg 81 mutta paljon rikkaampi ja dynamikkaampi ,no katotaan ny kuhan kerkiän ruuvaa kii... kovasti on kyllä kehuttu!) Tunteella päin vittua. |
Werihukka 09.06.2007 23:26:33 | |
---|
Mitäs hyviä puolia aktiiveista niinku tarkotat? Mulla emg:llä hyvät puolet ollut hiljaisuus ja huonot saundi:) ..tai sen puute! No ei ne siinä tilanteessa ainakaan hurissut yhtään vaikka passiivit ovatkin. Ja, koska siinä ei ole etuastetta kuten aktiiveissa, niin se ääni ei mene "lyttyyn" kovaa soitettaessa, vaan se puskee pihalle niin paljon mökyä kun jaksaa kieliä hakata. Dynamiikkaa siis enemmän huomattavasti vaikka esim. EMG:n mikkeihin verrattuna. |
kunnasja 11.06.2007 13:06:50 | |
---|
Jos Duncan muutoin miellyttää, tuo Dimebucker on ollut käyttäjiensä keskuudessa erittäin pidetty mikki. Yhtään haukkua en ole vielä kuullut, kehuja sitäkin enemmän. Tosin kunnon cleaniahan siitä ei sitten saa. Vaihtoehtoista höpinää: Pohdin tässä vain, että JB modelkin antaa kyllä melkoisesti ökyä pihalle, jos ruuvaa mikin vähänkään lähemmäksi kieliä? Jopa ruvelle asti ainakin itselläni. JOS tällainen kokeilu toimii elikkäs tuo kaivatunlaista efektiä, voisin suositella että tsekkaat Duncanin (ja Dimarzion) sivuilta soundiclippejä ja valkkaat sellaisen mikin joka eniten itseäsi miellyttää - luultavasti pykälää hotimman kuin JB, esim Custom tai Distortion. Ruuvaat sitten sen kieliin nähden lähemmäksi eli kuumemmaksi. |