Floyd25 07.06.2007 11:26:43 (muokattu 07.06.2007 11:36:44) | |
---|
Minkä ikäisissä Squiereissa lukee lavassa pelkkä Squier ja suht paksulla printillä siellä päässä vielä Fender, jäi askaruttamaan kun huomasin musaliikkeessä eilen tuommoisen. Ja malli oli strato eikä lavassa lukenut mitään stratoa |
Mäci 07.06.2007 12:44:34 | |
---|
Jos teksti oli pelkkää mustaa ja luki vaan'Strat',niin se oli Affinity sarjaa. Voi olla aivan uusikin. Kaukana väijyy ystäviä. |
weelie 07.06.2007 13:16:41 (muokattu 07.06.2007 13:18:14) | |
---|
Pahoittelen syvästi kaikkia tekemiäni yhdyssana- ja kielioppivirheitä sekä niitä viestejäni jotka eivät tarjoa merkittävää lisäinformaatiota kaikille lukijoille, kiitän korjauksista ja pyydän anteeksiantoa. |
JuSu 07.06.2007 13:21:02 (muokattu 07.06.2007 13:21:19) | |
---|
Mulla oli '93 squju, jossa luki Squier siellä kärjessä, ja Fender isolla Sama vika rahikaisella... Mulla on myös tuollainen -95 MIM Squier, jossa lukee isolla Fender, ja pienellä on präntätty kärkeen 'Squier Series'. Tarkemman tarinan voi lukea kamalistauksestani. JuSu Myytävänä Peavey Classic 50/50 -putkipääte sekä Marshall JCM-800 4210 -combo. |
-Cale 07.06.2007 15:55:40 | |
---|
|
p130 07.06.2007 16:07:23 | |
---|
Tuossa olisi ihan mielenkiintoinen peli, mutta onko ylihintaa? Itse kun en japanin squiereiden hintoja ole yhtään seuraillut. Niin, ja kaksi mikkiäkin puuttuu... On ylihintaa. Eivät E-sarjan skujut mitään harvinaisuuksia ole. JV/SQ-sarjalaisestakaan en tuossa kunnossa maksaisi pyydettyä. Mitähän myyjä ymmärtää Fender-osilla? Ainakaan Fender USA-osia ei tuossa ole. Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen |
Floyd25 07.06.2007 16:19:18 | |
---|
Squier luki isolla normaali paikassa ja fender luki siellä missä omassa stratossani lukee original contour body, ja oli siinä ieman käytön jälkiä. |
-Cale 07.06.2007 16:23:46 | |
---|
|
p130 08.06.2007 14:26:50 | |
---|
Tätäkin tarjottiin n. 500 pintaan, tuossa lienee hinta jo enemmän kohdillaan? Jekkiskuju? Hankala sanoa, mutta ylärajoilla minun mielestäni tuonkin kanssa mennään. Omanlaisensa harvinaisuus, voi saada joskus oikesti kultti/keräilyarvoa mutta sitä ei vielä kuitenkaan suuremmin ole. Tuollaisesta ei ole mitään omakohtaista kokemusta. Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen |
Shakata 08.06.2007 14:37:29 | |
---|
Itse maksoin E-sarjalaisesta Japsi Squierista laukun kanssa noin 500 euroa. Ei mielestäni lainkaan kova hinta kitaran laatuun nähden. Itse en ostopäätöstä perustanut lainkaan "vintagearvoon" tms. Keppi vaan oli minun kouraan parempi kuin yksikään testaamani Fenderin/Tokain 500-600€ kaupassa myytävä strato. Kannattaa käydä testaamassa, jos kohdalle sattuu. Siinä voi pian positiivisesti yllättyä :) |
p130 08.06.2007 14:48:32 | |
---|
Itse maksoin E-sarjalaisesta Japsi Squierista laukun kanssa noin 500 euroa... Hyvä jos sopiva strato osui kohdalle. Silloin pitää maksaa jos kitara ilmoittaa tulevansa mukaan. Niin käy joskus... Kukaan ei ole sanonutkaan E-sarjalaisia täällä huonoiksi, hyviä tai erittäin hyviä soittimia yleensä. Mutta ei niillä tosiaankaan suurempaa (keräily)arvoa ole. 550 euroa aiemman linkin yksimikkisestä Squierista kuitenkin kuuluisi järjettömien hintapyyntien ketjuun. Ja lisäksi myyjä antaa ymmärtää osista jotain, mikä ei pidä paikkaansa vaikkei toisaalta suorastaan valehtelekaan. Kyllähän _kaikki_ Squierit periaatteessa on kasattu "Fenderin osista". Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen |
Shakata 08.06.2007 15:06:11 | |
---|
Hyvä jos sopiva strato osui kohdalle. Silloin pitää maksaa jos kitara ilmoittaa tulevansa mukaan. Niin käy joskus... Kukaan ei ole sanonutkaan E-sarjalaisia täällä huonoiksi, hyviä tai erittäin hyviä soittimia yleensä. Mutta ei niillä tosiaankaan suurempaa (keräily)arvoa ole. 550 euroa aiemman linkin yksimikkisestä Squierista kuitenkin kuuluisi järjettömien hintapyyntien ketjuun. Ja lisäksi myyjä antaa ymmärtää osista jotain, mikä ei pidä paikkaansa vaikkei toisaalta suorastaan valehtelekaan. Kyllähän _kaikki_ Squierit periaatteessa on kasattu "Fenderin osista". En minä ajatellutkaan, että täällä olisi E-sarjalaisia mollattu. Ja vaikka olisikin, niin eihän se multa mitään ole pois. Yritin kertoa herneitä nenään vetämättä oman E-Squierin tarinan, meni tosin ehkä vähän ohi aiheesta. Nuo on vähän hämäriä noi vanhemmat Squierit, kun ei niistä ota aina Erkkikään selvää, mitä osia niihin on laitettu. Mullakin on tossa Skujussa Fenderin lukkovibra jollaiseen en ole ennen missään törmännyt. Näkyy hämärästi omassa kuvassa. |
p130 08.06.2007 15:14:23 | |
---|
Mullakin on tossa Skujussa Fenderin lukkovibra jollaiseen en ole ennen missään törmännyt. Näkyy hämärästi omassa kuvassa. Kahlerin tekeleitä sen pitäisi olla, ei (kai) ole vastaavanlaisia muissa kitaroissa. Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen |