Suositelkaa hyväsoundista vaffaria humppa/rautalanka/iskelmä linjalle. Kunnollinen särökin pitää löytyä. Kevyt kannettava pitäisi olla ja efektilenkki,sekä linjaulostulo tarvitaan. Kunnollinen kaikukin pitäs olla. Merkin suhteen ei ole ennakkoluuloja. Vaihtoehtona on hommata pelkästään joku multiefekti/esiastehässäkkä. Kyseiseen musagenreen sopiva olisi mikä vermes? Jaahas, tuommoisella flextone 2:lla on tullut ko.genreä tuupattua ja aina sillointällöin niitä tulee vastaan muillakin. Mun mielestä hinta/laatu/monipuolisuudessaan edelleen huippuluokkaa. Perusmallista puuttuu linjaulostulo koska ulostuloa käytettäessä oma kajari muistaakseni hiljenee, mutta +-mallista nekin sitten löytyy. Tuommonen maksaa sen ison polkimen kanssa abaut 300e ja täyttää paikkansa. Tuon flexun kanssa olen sitten rautalankajutuissa käyttänyt nauhakaikua ja rautalankaahan sieltä ulos tulee.... Toisaalta mulla on semmonen vanha pod1 + poljinyhdistelmä jota käytän perusputkivahvistimen ( Fenkun Pro junior) kanssa ja hyvin toimii.... Ukosta ja musiikistahan se on enempi kiinni.. Kotihifistelyä varten on sitten parempaa tavaraa, mutta keikoilla nuo "vanhat" Line6:t toimii kyllä ja ovat halpoja... Töissä intissä - vikaa vintissä |