Louhimo 29.01.2008 13:48:08 | |
---|
Moro, vahvistimenani toimii Line 6 Spider III 15W näin kotisoitossa ja olen soundeihin erittäin tyytyväinen. Nyt parin kaverin kanssa pitäisi pientä bändisoittoa päästä kokeilemaan, mutta toi 15w combo puuroutuu täysin kaverin 120w bassocombon alle :) Isältäni löytyy vanha Fender Twin Reverb putkikombo, watti määrää en muista mutta kuitenkin sen toimiesssa vahvistimena saimme helposti basson + kitaran volat "tasaisiksi" eli kumpikaan ei siis pahasti peitä toista alleen. Noh, nuo fenderin mörinät eivät sovi ollenkaan musiikkiin jota me soitamme, niin onko aivan tyhmä idea pistää fenderin putkicombo cleanille ja hankkia joku multiefekti siihen väliin? Saanko lähellekkään tuon pienemmän spiderin soundia line 6:sen podilla? Muita vastaavia multiefektejä jotka toimii putkicombon kanssa? Vai pitääkö mun ostaa joku mallintava 100w josta löytyy ne soundit jota haluan että voin soittaa bändissä, varat kun eivät anna myöten tälläisiin :) Vauhti korjaa virheet! |
duc 29.01.2008 13:57:11 | |
---|
Eli Fenderin Twin pitäs saada kuulostamaan Spideriltä. ... Efektilooppiahan tuossa ei ole, joten suoraan vahvistimen eteen pitäisi multiefekti iskeä. Ei ole se optimaalisin vaihtoehto Podille tai V-Ampille, mutta eiköhän se siinä joltain kuulosta kunhan vaan säätää EQ:n kohdilleen (varmaan middle täysille yms.). Et ole harkinnut kunnon säröpedaalin hommaamista, voisi päästä prempaan lopputulokseen sillä. Vai tarvitsetko niitä muitakin efektejä myöskin? |
Umas 29.01.2008 13:58:47 | |
---|
Moro, vahvistimenani toimii Line 6 Spider III 15W näin kotisoitossa ja olen soundeihin erittäin tyytyväinen. Nyt parin kaverin kanssa pitäisi pientä bändisoittoa päästä kokeilemaan, mutta toi 15w combo puuroutuu täysin kaverin 120w bassocombon alle :) Isältäni löytyy vanha Fender Twin Reverb putkikombo, watti määrää en muista mutta kuitenkin sen toimiesssa vahvistimena saimme helposti basson + kitaran volat "tasaisiksi" eli kumpikaan ei siis pahasti peitä toista alleen. Noh, nuo fenderin mörinät eivät sovi ollenkaan musiikkiin jota me soitamme, niin onko aivan tyhmä idea pistää fenderin putkicombo cleanille ja hankkia joku multiefekti siihen väliin? Saanko lähellekkään tuon pienemmän spiderin soundia line 6:sen podilla? Muita vastaavia multiefektejä jotka toimii putkicombon kanssa? Vai pitääkö mun ostaa joku mallintava 100w josta löytyy ne soundit jota haluan että voin soittaa bändissä, varat kun eivät anna myöten tälläisiin :) Itselläni toimii vallan mainiosti Tonelab se peaveyn valveking combon kanssa, eli ei ole yhtään hölmö idea. En usko että soundimaailmasi siitä huononee... "Mikäli tarkastellaan rap-lyriikoita ajatuksen, siitä puhe mistä puute, mukaan. Voidaan todeta, että suurin osa rap-artisteista on neitsyitä sekä omaavat aggressioita äitinsä puolisoita kohtaan 'fucking motherfucker'" |
Louhimo 29.01.2008 14:00:15 | |
---|
Eli Fenderin Twin pitäs saada kuulostamaan Spideriltä No en noita muita efektejä kyllä hirveästi tarvitse, tuo särö vaan aivan ihana tässä spiderissä ja fenderin oma särö aivan kaameaa kuultavaa :) Vauhti korjaa virheet! |
duc 29.01.2008 14:05:05 | |
---|
|
Umas 29.01.2008 14:05:45 | |
---|
No en noita muita efektejä kyllä hirveästi tarvitse, tuo särö vaan aivan ihana tässä spiderissä ja fenderin oma särö aivan kaameaa kuultavaa :) digitechin bad monkey? "Mikäli tarkastellaan rap-lyriikoita ajatuksen, siitä puhe mistä puute, mukaan. Voidaan todeta, että suurin osa rap-artisteista on neitsyitä sekä omaavat aggressioita äitinsä puolisoita kohtaan 'fucking motherfucker'" |
duc 29.01.2008 14:11:59 | |
---|
digitechin bad monkey? Ennemmin ehkä kumminkin tuollainen MD-2, pystyy laittamaan sen suoraan puhtaan kanavan päälle. Bad Monkeyllä boostattunakaan ei Fenderin särökanava taida niitä ihanimpia spider-sulosointuja suoltaa. |
nannne 29.01.2008 14:19:08 | |
---|
Pistä se spideri sen fenderin ja kitaran väliin :P. |
Chieftain 29.01.2008 14:25:45 | |
---|
No en noita muita efektejä kyllä hirveästi tarvitse, tuo särö vaan aivan ihana tässä spiderissä ja fenderin oma särö aivan kaameaa kuultavaa :) Nty meni kyllä allekirjoitus uusiksi... "tuo särö vaan aivan ihana tässä spiderissä ja fenderin (Twin Reverb) oma särö aivan kaameaa kuultavaa"
-Louhimo |
Wolfie 29.01.2008 14:57:07 | |
---|
Jes. Kerrankin näin päin, vaikken suurin ylistäjä Line6:n puolelta olekkaan. Pocket Pod voisi olla hyvä tuohon hommaan. Huomasin, kun sellaisen muutaman päivän ajan omistin, että sillä saa peitettyä oikein mainiosti vahvistimen oman saundin ja tilalle toimivia ja vähemmän toimivia ääniä. Taisi löytyä jopa oikein mainiota säröpuoltakin, jos muistikuvat antavat myöten. Vaihtoehtona sitten Pod2, joka taitaa olla sisukaluiltaan samanmoinen... Mitään allekirjoituksia/sooloja/ajatuksia tarvita... |
Louhimo 29.01.2008 15:03:23 (muokattu 29.01.2008 15:04:19) | |
---|
Pistä se spideri sen fenderin ja kitaran väliin :P. Kun en viitsisi roudailla tota vahvistinta joka välissä, joku multiefekti tod. näk. hoitaa hommansa hyvin :) Chieftain, itse en voisi kuvitellakaan käyttäväni tuota fenderin säröä jonkun evanescencen, nightwishin, tai in flamesin mukana soittaessani :) Vauhti korjaa virheet! |
WinterMad 29.01.2008 15:31:33 | |
---|
Kun en viitsisi roudailla tota vahvistinta joka välissä, joku multiefekti tod. näk. hoitaa hommansa hyvin :) Chieftain, itse en voisi kuvitellakaan käyttäväni tuota fenderin säröä jonkun evanescencen, nightwishin, tai in flamesin mukana soittaessani :) Tommosessa pikkuvahvarissa on yhtä kova roudaaminen kuin kunnon multiefektissä (esim. Boss GT-8), että mitäpä jos vain vetäisit Line6:sen Line Outista Fenderin inputtiin? Muusikoiden.Net - haista vi**u! Suomalaisten musiikinharrastajien kohtauspaikka. |
Louhimo 29.01.2008 15:41:26 | |
---|
Tommosessa pikkuvahvarissa on yhtä kova roudaaminen kuin kunnon multiefektissä (esim. Boss GT-8), että mitäpä jos vain vetäisit Line6:sen Line Outista Fenderin inputtiin? Varmaan ihan kokeileminsen arvoista kyllä, pitää testata vielä! Vauhti korjaa virheet! |
Jucciz 29.01.2008 16:01:51 | |
---|
Nty meni kyllä allekirjoitus uusiksi... Todellakin. :) Itse olen ollut todella tyytyväinen Metal Zoneen vaikkei vertailukohtia muihin säröpedaaleihin hirveästi ole. -Salamimaker
tuo särö vaan aivan ihana tässä spiderissä ja fenderin (Twin Reverb) oma särö aivan kaameaa kuultavaa -Louhimo |
Mäci 29.01.2008 16:08:44 | |
---|
Nty meni kyllä allekirjoitus uusiksi... Heh! Legendaarista... :) Sure I like country music and I like mandolins, but right now I need a Telecaster through a Vibrolux turned up to 10...John Hiatt |
Mäci 29.01.2008 16:16:37 | |
---|
Vai pitääkö mun ostaa joku mallintava 100w josta löytyy ne soundit jota haluan että voin soittaa bändissä, varat kun eivät anna myöten tälläisiin :) Suositeltava vaihtoehto.Annat sen Twinin olla rauhassa niin kauan kunnes musiikkimaku kehittyy siihen pisteeseen,että Fender alkaa kuulostaan hyvältä!Voit uskoa,että näin tulee käymään:) Sure I like country music and I like mandolins, but right now I need a Telecaster through a Vibrolux turned up to 10...John Hiatt |
Chieftain 29.01.2008 16:17:48 | |
---|
Chieftain, itse en voisi kuvitellakaan käyttäväni tuota fenderin säröä jonkun evanescencen, nightwishin, tai in flamesin mukana soittaessani Itse en voisi kuvitellakaa soittavani Evanescenceä, varsinkaan Spiderillä. "tuo särö vaan aivan ihana tässä spiderissä ja fenderin (Twin Reverb) oma särö aivan kaameaa kuultavaa"
-Louhimo |
WinterMad 29.01.2008 16:23:32 (muokattu 29.01.2008 16:25:48) | |
---|
Joo eihä mittää... Muusikoiden.Net - haista vi**u! Suomalaisten musiikinharrastajien kohtauspaikka. |
Chieftain 29.01.2008 16:26:35 | |
---|
No kyllähä Line6 sivuilla Evanscence mainostaa Spideriä niin tottakai ne käyttää sitä itekki!!111 Kuten Slipknotkin. Mick Thomsonillahan on myös BC Rich Warlock Bronze, jossa on EMG:t koska heviä soitetaan vain hevikeppeillä ja bc richkö muka ei hevikeppi onhan siellä ne pirullisen näköiset sarvetkin päässä??111111!!!!!!1111111 "tuo särö vaan aivan ihana tässä spiderissä ja fenderin (Twin Reverb) oma särö aivan kaameaa kuultavaa"
-Louhimo |
WinterMad 29.01.2008 16:28:38 | |
---|
Kuten Slipknotkin. Mick Thomsonillahan on myös BC Rich Warlock Bronze, jossa on EMG:t koska heviä soitetaan vain hevikeppeillä ja bc richkö muka ei hevikeppi onhan siellä ne pirullisen näköiset sarvetkin päässä??111111!!!!!!1111111 Ei uusilla EMG:eillä voi soittaa heviä ku niistä ei lähe kunnon säröjä!1111 Muusikoiden.Net - haista vi**u! Suomalaisten musiikinharrastajien kohtauspaikka. |