Aihe: Varoitus: Guitar Guizmo- kitara"työkalu"
1
arppah8
30.01.2008 10:49:56 (muokattu 30.01.2008 10:51:05)

Laitetaas tännekin tuolta hölötysketjusta, jos vaikka olisi jollekulle apua.

Varoitus: älkää ostako tätä http://www.thomann.de/fi/thomann_guitar_guizmo.htm

Paikallisesta erehdyin hankkimaan moisen. Ekasta hajosi pihtiosa kieltenvaihdon yhteydessä ylijäämäkieltä katkaistessani, antoi periksi eivätkä pihdit menneet enää kunnolla kiinni. Sain uuden tilalle, jolle kävi samoin yrittäessäni kiristää piuhan vedonpoistoa. En edes ehtinyt kunnolla painaa, antoi periksi samantien. Mitä lie burmanpoikien joulutinaa mokoma hökötys. Prkl.

Toisaalta, Beatmanilta löytyi samanniminen laitos, joka näyttää huomattavasti uskottavammalta: http://beatman.fi/product_details.php?p=1067

Mitvit? Toi kotelo on just samannäköinen kuin omassani, siihen yhteneväisyydet lähes jäävätkin. Mikähän lie piraattituote tuo ostamani oli.

E: Nuo mainitsemani toimenpiteet olivat ainoat, joita ko. "työkaluilla" ehdin tehdä. No, kahteen kitaraan sentään ehdin vaihtaa kielet ja viimeisen eli kahdennentoista kielen (.56) kohdalla kosahti. Tokalla en ehtinyt yrittää muuta kuin tota plugin korjaamista. Led-valo tossa on tosin ihan hyvä.
I rather be a jerk than being hip like you.
mhukka
30.01.2008 10:55:03

Mulla on toi beatmanin tuote ja en todellakaan suosittele. Metalliosat ei kestä käyttöä ollenkaan. Vain koristeeksi..
Bongipojat
Sensonic
30.01.2008 11:13:53
Parempi hommata vain kunnon erilliset työkalut (sivuleikkurit, ruuvimeisselit jne.) kuin alkaa ostamaan tuollaista "all in one" -ihmelaitetta.
Kitarat (kaikki vasureita): Ibanez RG-550, Ibanez PF-200, Ibanez "Jem", Charvel 3, Schecter Omen-7, Wolf KS-70, Wolf KP3C, Landola F6/Cut
arppah8
30.01.2008 11:19:01

Parempi hommata vain kunnon erilliset työkalut (sivuleikkurit, ruuvimeisselit jne.) kuin alkaa ostamaan tuollaista "all in one" -ihmelaitetta.

Kyllä työkalut löytyy, tarkoitus oli ostaa toi keikkareissuille mukaan. Toimivana ois ollut kätsy paketti. Ei kait siinä, Leathermania kehiin niin toimii.
I rather be a jerk than being hip like you.
Jormaz
30.01.2008 11:21:33
Leatherman vaihtopääsetillä on ainakin ollut kestävä vehje. Halvalla ei saa kuin paskan työkalun.
No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän..
fox
30.01.2008 11:21:42

Itsellä ollu vuosikaudet jenkkien tekemä GuiTool eikä pahaa sanottavaa siitä. Backuppina Leatherman toki.
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers." relic #1
Murgo
30.01.2008 17:15:24

Kyllä Leatherman on aina Leatherman. Mulla ollut super tool jotain toistakymmentä vuotta (sitä ennen oli se ensimmäinen original-malli,mutta se hukkui jonnekin) ja oli todella kovassa käytössä aikanaan (90-luvulla) kun olin maatilalla hommissa, ainoa jonka olen saanut rikki on veitsen kärki joka katkesi jotain ohdakkeita puimurin kelan rakosista väännellessä. hioin sen uuteen muotoon japanilaisen miekan tyyliin ja hyvin toimii/kestää. Ei tosin ole taskulamppua eikä kielenvaihtoveiviä, ne on oltava erikseen, samoin kuin kuusiokoloavaimet.
Niin vähän aikaa,niin paljon puuhasteltavaa!
bfoc
31.01.2008 00:32:20
Ei tosin ole taskulamppua eikä kielenvaihtoveiviä, ne on oltava erikseen, samoin kuin kuusiokoloavaimet.

Tosin tolla vaihtoveivillä ei tee hittojakaan jos sen kielen laittaa oikein. Sen 3-6 kierrosta jaksaa käsineenkin vääntää, ainakin mä...
Jazz is not dead, it just smells funny. Frank Zappa Niijjuu. Synat ja multiefektit on perkeleen keksintöjä.
Afterdown
31.01.2008 16:06:23
Jeps, itekki tuli tommone häepäke ostettua joskus sitten Beatmanista, sehä sitte rikkoontu jo ekalla tai toisella käyttökerralla. Lähetin Beatmaniin ja otin rahat takas, parempi vaa ku ostaa erilliset.
Iban Rg-1570 prestige Emg 81/85 mikkisetti PA2-boosterilla
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)